Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tässä "kriteerini" naiselle

Vierailija
11.09.2015 |

Tällaiset postaukset ovat ilmeisesti jotenkin suosittuja täällä? Laitoin kriteerit lainausmerkkeihin, koska kyseessä ei ole mikään työhakemus. Mutta seurustelukumppanilta etsin tällaisia ominaisuuksia:

- fiksu

- kaunis tai söpö

- vahva estetiikantaju, ymmärtää esimerkiksi pukeutumisen ja sisustamisen päälle

- huumorintajuinen (= pitää vitseistäni)

- akateeminen, taidealan tai kulttuurialan koulutus

- ei vegaani

- ei halua lapsia

- hoikka, siro

- sivistynyt

- arvostaa arkisia nautintoja kuten kahvilla käyntiä

- haluaa asua kaupungissa

- pitää ruoasta ja juomasta

- arvostaa kirjallisuutta, kuvataiteita ja muuta kulttuuria, mahdollisesti itsekin taiteellinen

- pitää seksistä, matkailusta ja mukavasta elämästä

Listan minulle tärkeitä ominaisuuksia, enkä maininnut tässä mitään sellaisia perusjuttuja kuin hyvä hygienia, ei huumeongelmaa tai ei väkivaltaista käytöstä.

Kommentit (106)

Vierailija
41/106 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 14:18"]Tällaiset postaukset ovat ilmeisesti jotenkin suosittuja täällä? Laitoin kriteerit lainausmerkkeihin, koska kyseessä ei ole mikään työhakemus. Mutta seurustelukumppanilta etsin tällaisia ominaisuuksia:

- fiksu

- kaunis tai söpö

- vahva estetiikantaju, ymmärtää esimerkiksi pukeutumisen ja sisustamisen päälle

- ei vegaani

- ei halua lapsia

- hoikka, siro

- sivistynyt

- arvostaa kirjallisuutta, kuvataiteita ja muuta kulttuuria, mahdollisesti itsekin taiteellinen

Listan minulle tärkeitä ominaisuuksia, enkä maininnut tässä mitään sellaisia perusjuttuja kuin hyvä hygienia, ei huumeongelmaa tai ei väkivaltaista käytöstä.
[/quote]

Pidän ruuasta ja juomasta - itse asiassa vaikea kuvitella elämää ilman. Kelpaanko?

Vierailija
42/106 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 14:49"]Oma listani unelmanaisesta

- kaunis tai söpö

- Pitää seksistä (usein ja estottomasti)

- Kulinaristi ja loistava ruuanlaittaja

- Toimelias

- Puhelias

- muodokas tiimalasi(liian isoa perää tai tissejä ei ole :D)

- Ei tärkkää meikellä naamaansa tai käytä muitakaan myrkkyjä ja teko juttuja

- Vegaani(olen itsekin)

- Rakastaa marjastaa ja sienestää

- Eläinrakas(kaksi koiraa löytyy)

- Mieluiten lähellä omanikäiseni ehkä -5v max.
[/quote]

Ei tekojuttuja? Muuten täsmäisi mutta tekomuna löytyy kaapista :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/106 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 14:21"]Täytän kaikki mutta olen normaalipainoinen enkä kovin siro. En kelpaisi?
[/suo[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 14:29"][quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 14:21"][quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 14:20"]

No sehän on hienoa! Toivottavasti löytyy joku, joka täyttää kriteerisi ja vielä sen lisäksi pitää sinusta ja tulette toimeen :) Voin kertoa että helpommin sanottu kuin tehty...

[/quote]Jep ja siis ap:n tulisi vielä täyttää sen naisen kriteerit...heh
[/quote]

Miksi naisilla ottaa niin koville tällaiset? Itse vatkaatte jollekin hollywood-tähdille joihin teillä ei ole teoriassa mahdollisuuksia. Sitten jos mies kuvailee ihan perus naisen niin vauhkoonnutte. Mälsää naiset.
[/quote]

Olen lähes täysinap:n kriteerit täyttävä nainen, kukaan koskaan ei osoita mua sormellaan ja sano minusta tarvis perus tai normi...

Vierailija
44/106 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivaa nähdä lista joltain muultakin miestyypiltä kuin bile-danilta tai tuulipukuinsinööriltä (mikäs lempinimi me keksittäisiin tällaiselle citymiehelle...? :)). Olen aika lähellä kuvausta, ja oma listani unelmamiehelle on melko samankaltainen, joten kyllä näitä "omantyyppisiä" ihmisiä on olemassa.

Vierailija
45/106 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 15:07"]

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 14:49"]Oma listani unelmanaisesta - kaunis tai söpö - Pitää seksistä (usein ja estottomasti) - Kulinaristi ja loistava ruuanlaittaja - Toimelias - Puhelias - muodokas tiimalasi(liian isoa perää tai tissejä ei ole :D) - Ei tärkkää meikellä naamaansa tai käytä muitakaan myrkkyjä ja teko juttuja - Vegaani(olen itsekin) - Rakastaa marjastaa ja sienestää - Eläinrakas(kaksi koiraa löytyy)   - Mieluiten lähellä omanikäiseni ehkä -5v max. [/quote] Ei tekojuttuja? Muuten täsmäisi mutta tekomuna löytyy kaapista :(

[/quote]

Se on vain plussaa ;)

Vierailija
46/106 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kauhea möly ap:n listasta? Listahan oli järkevä ja käsitin että suuntaa antava. Tuskin ap:ta haittaa jos kriteerit täyttävässä naisessa onkin enemmän löllöä tai ei ole akateeminen? Ja turhaa huutelette kuinka ap:n kaltainen ei saisi kriteereitä täyttävää naista. Ehkä saa, ehkä ei, mutta ap varmaan itse tiedostaa asian eikä lista ole kiveen hakattu... :D

N20 joka ei täytä puoliakaan kriteereistäsi, mutta näköjään maalaisjärkeä löytyy enemmän kuin mammat jotka täyttävät kriteerisi :-D

Vierailija
47/106 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 14:18"]Tällaiset postaukset ovat ilmeisesti jotenkin suosittuja täällä? Laitoin kriteerit lainausmerkkeihin, koska kyseessä ei ole mikään työhakemus. Mutta seurustelukumppanilta etsin tällaisia ominaisuuksia:

- fiksu

- kaunis tai söpö

- ei vegaani

- ei halua lapsia

- hoikka, siro

- sivistynyt

[/quote]

Hoikka ja siro, pitää ruuasta ja juomasta ja tykkää käydä kahvilla.
No toki kahvilla ei tarvi ottaa mitään muuta kuin mustaa kahvia.

Vierailija
48/106 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 14:23"][quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 14:20"]

No sehän on hienoa! Toivottavasti löytyy joku, joka täyttää kriteerisi ja vielä sen lisäksi pitää sinusta ja tulette toimeen :) Voin kertoa että helpommin sanottu kuin tehty...

[/quote]Ei pariutuminen ole koskaan helppoa, mutta tunnen kyllä vaikka kuinka paljon naisia, jotka täyttävät nämä kriteerit. Ne ovat mielestäni varsin kohtuulliset, ja useimmilla on paljon enemmän kriteereitä. Niitä ei vain kirjoiteta auki tällä tavalla. Esimerkiksi kumppanin ikä ja pituus ovat joillekuille hurjan tärkeitä, vaikka ne rajaavat mahdollisuuksia paljon enemmän kuin minun listani. -ap
[/quote]

Se ettei halua ollenkaan lapsia saattaa loppupeleissä käydä hankalaksi.
Mutta muista ehdottomasti kertoa se heti kun unelmiesi naisen löydät, älä vedätä naista ja toivo että muuttaa mielensä.

Vierailija
49/106 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin mies, luultavasti itsekin haluaisin tuollaisen naisen.

Vierailija
50/106 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli minullakin lista ja nippu vaatimuksia, niin vain listat unohtu kun tapasin mahtavan naisen. Joskus ihmettelen mihin te ihmiset oikein kiinnitätte huomiota, näettekö te sitä ihmistä ollenkaan ?

Vierailija
51/106 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä täytän kaikki kriteerisi. Olen valmistunut Taideyliopistosta, ehdottoman lapseton, rakastan estetiikkaa, filosofiaa ja runoutta. Olen kaunis ja älykäs. Erinomainen ruuanlaittaja ja hyvä sisustamaan. Tällä hetkellä sinkku. Entäs sinä ;-)?

Vierailija
52/106 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 15:37"]

Mä täytän kaikki kriteerisi. Olen valmistunut Taideyliopistosta, ehdottoman lapseton, rakastan estetiikkaa, filosofiaa ja runoutta. Olen kaunis ja älykäs. Erinomainen ruuanlaittaja ja hyvä sisustamaan. Tällä hetkellä sinkku. Entäs sinä ;-)?

[/quote]

Minäkö? Olen kännikala.

Vierailija
53/106 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan edes alkaa miettimään jotain "kriteerejä" noinkin tarkasti. Joko nappaa tai ei nappaa. Koskaan en ole ymmärtänyt näitä listojen tekijöitä. Kyllä sen tietää jos osuu oikea ihminen kohdalle, ilman mitään listoja. Pidättekö treffeillä kirjaa montako pistettä se kokelas saa?

Vierailija
54/106 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 15:50"]

Miksi kukaan edes alkaa miettimään jotain "kriteerejä" noinkin tarkasti. Joko nappaa tai ei nappaa. Koskaan en ole ymmärtänyt näitä listojen tekijöitä. Kyllä sen tietää jos osuu oikea ihminen kohdalle, ilman mitään listoja. Pidättekö treffeillä kirjaa montako pistettä se kokelas saa?

[/quote]

Aika kauhistus, jos joku hakee itsensä kaltaista. Eivätkös vastavoimat tasapainota toisiansa. Jing & Jang

T: Mies

Vierailija
55/106 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 15:35"]

Oli minullakin lista ja nippu vaatimuksia, niin vain listat unohtu kun tapasin mahtavan naisen. Joskus ihmettelen mihin te ihmiset oikein kiinnitätte huomiota, näettekö te sitä ihmistä ollenkaan ?

[/quote]No minä kiinnitän huomiota ainakin juuri noihin ominaisuuksiin, jotka mainitsin. Sen takiahan ne listasinkin. Nuo ovat sellaisia piirteitä, joihin tunnen naisessa vetoa. -ap

Vierailija
56/106 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]Totta se ihminen joko kolahtaa tai ei ja sitten kun kolahtaa lentää listat roskakoriin suht sukkelaan :) Meinaan kokemusta on kun tapaa ihmisen jonka päältä haluaisi repiä vaatteet :D

Vierailija
57/106 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 15:30"]

Hoikka ja siro, pitää ruuasta ja juomasta ja tykkää käydä kahvilla. No toki kahvilla ei tarvi ottaa mitään muuta kuin mustaa kahvia.

[/quote]Tämä menee täysin ohi aiheen, mutta hoikilla ihmisillä nälän säätely toimii, koska he eivät ole sotkeneet sitä jatkuvilla laihdutuskuureilla, stressillä tai muilla seikoilla. Toisin sanoen täyttävää ruokaa ei jaksa kovin paljon, ja jos jonakin päivänä syö kulutustaan enemmän, seuraavina päivinä tulee syöneeksi ihan automaattisesti pikkuisen vähemmän. -ap

Vierailija
58/106 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahhahha:D rakastaa hyvää ruokaa ja juotavaa

Vierailija
59/106 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 15:57"]

[/quote]Totta se ihminen joko kolahtaa tai ei ja sitten kun kolahtaa lentää listat roskakoriin suht sukkelaan :) Meinaan kokemusta on kun tapaa ihmisen jonka päältä haluaisi repiä vaatteet :D

[/quote]Seksuaalista vetovoimaa voi toki tuntea hyvin monenlaisiin ihmisiin. Mutta jos etsii pitkäaikaista seurustelukumppania, on hyvä tiedostaa,mitkä piirteet ovat itsele tärkeitä ja mitkä alkavat ajanoloon ärsyttämään. Kyse on ennen kaikkea itsetuntemuksesta. -ap

Vierailija
60/106 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 15:52"]

Aika kauhistus, jos joku hakee itsensä kaltaista. Eivätkös vastavoimat tasapainota toisiansa.

[/quote]

Eivät ainakaan minun mielestäni. Minusta tuo on suurin perusteeton parisuhteisiin liittyvä myytti. Kyllä minä ainakin hauan kumppanikseni ihmisen, joka jakaa arvoni, elämänasenteeni ja ison osan mielenkiinnonkohteistani. -ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi neljä