Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Bile-Danin kaltaiset miehet aiheuttaa mulle tissikriisin.

Vierailija
11.09.2015 |

Olen nimenomaan se pienirintainen nainen, a-b-kuppi. Se nainen, jonka Bile-Danin mukaan "pitäisi sijoittaa se kolme tonnii ja käydä hakee silarit Tallinnasta". No, en hae. Mutta kyllähän se ottaa itsetunnolle kuunnella, miten miehet sanoo, että tissit pitää olla, "se on tärkeintä naisessa", ja "sellaset ketunnokat on ehdoton turn-off".

Okei, ihan oma syy kun erehdyin katsomaan Hottiksia. Katsoin  kauhuissani vielä toisenkin jakson ruutu plussasta. Ja kyllä käy sääliksi miehiäkin, ne naiset puhuu ihan kamalasti myös. 

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 11:44"]

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 11:39"]

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 11:33"]

Mun mies on sitten varmaan harvinaisuus kun toivoisi, että nämä mun raskaustissit pienenisivät jo normaaliin kokoonsa. Normaalisti mulla on ihan hyvät keskikokoiset, mutta mun miehelle kelpaisi paljon pienemmätkin. Mielummin kuin isot.

Kyllä mäkin sanoisin, että sun pitää itsetuntoasi vahvistaa, ne tissit nyt kuitenkin on aika pieni osa ihmistä ja erityisesti parisuhdetta.

[/quote]

Entäs jos ne jääkin isommiksi? Ihan samalla laillahan tässä nyt pidetään toisenlaisia rintoja parempana. Tämän ko. miehen maun mukaan pitäisi vaan olla pienemmät, onko se hyväksyttävämpää? 

[/quote]

Sitten jää, kyllä mies niistä silti tykkää. Ja niin tykkään minäkin, se lienee tärkeintä.

En nyt hakenut tällä kommentillani sitä, että ne miehet, jotka pitävät enemmän pienistä tisseistä, ovat jotenkin parempia. Pointti on se, että kyllä niitä pienistäkin tisseistä tykkääviä miehiä on olemassa, ihan oikeasti.

[/quote]

Ylipäänsä ihmettelen miksi kenenkään miehen pitää ilmoittaa kumppanilleen pitävänsä jonkun toisentyyppisistä rinnoista kuin mitä kumppanilla on. 

Vierailija
42/50 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko oikeasti olemassa miehiä, jotka lemppaa naisen tissien koon takia? Nimenomaan MIEHIÄ, ei itsestään epävarmoja pojankoltiaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heittäisin tähän sellasen ajatuksen, ap ja toki kaikki muutkin naiset, että entä jos yrittäisitte miettiä millaisen miehen TE haluatte, ja kelpaako mies teille, ei eyyä kelpaatteko te hänelle. Koska se selviää ihan vaan kysymällä. Mä oin sitä mieltä että jos tapaa ITSEÄ kiinnostavan miehen, lähesty tätä ja osota se kiinnostus. Sittenhän se selviää onko hän susta kiinnostunut. Kääntäkäänse toisinpäin, ihan oikeesti naisilla kuitenkin on näissä asioissa aika paljon valtaa. En tarkota että tyly pitää olla mutta peräänkuulutan sellasta normaalia hyvää itsetuntoa. Ite henkilökohtasesti menisin mielummin jalkani kanssa naimisiin kun bile dani. Uh mikä homma ois tän pojun kasvatukses hohhoi. Naiset arvostakaa itseänne! :)

Vierailija
44/50 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 12:24"]

Siis onko oikeasti olemassa miehiä, jotka lemppaa naisen tissien koon takia? Nimenomaan MIEHIÄ, ei itsestään epävarmoja pojankoltiaisia.

[/quote]Kaikenlaisia pellejä on olemassa, mutta typerä tehdä yksittäisten pellejen takia sukupuolta koskevia yleistyksiä. Bile Dani ja hänen mölinät on ihan hänen omia juttujaan ja vastatkoot ihan itse omista mölinöistään.

Vierailija
45/50 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 12:31"][quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 12:24"]

[/quote]Kaikenlaisia pellejä on olemassa, mutta typerä tehdä yksittäisten pellejen takia sukupuolta koskevia yleistyksiä. Bile Dani ja hänen mölinät on ihan hänen omia juttujaan ja vastatkoot ihan itse omista mölinöistään.
[/quote]

Osaatko lukea? Yleistinkö, että kaikki miessukupuolen edustajat on samanlaisia kuin Bile-Dani, yleistinkö? Käsittääkseni en.

Vierailija
46/50 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en vois kuvitellakaan seurustelevani yhdenkään naisen kanssa, jolla on kuppikoko pienempi kuin F. Siis hyi helvetti!

Vierailija
47/50 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 12:40"]Minä en vois kuvitellakaan seurustelevani yhdenkään naisen kanssa, jolla on kuppikoko pienempi kuin F. Siis hyi helvetti!
[/quote]

Älä huoli, ei sinua kukaan huolisikaan, ei ne F-kupin naisetkaan.

Vierailija
48/50 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan enää kaiken sen uutisoinnin jälkeen ota Bile-Danin puheita vakavasti?

Vierailija
49/50 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 12:49"]

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 12:40"]Minä en vois kuvitellakaan seurustelevani yhdenkään naisen kanssa, jolla on kuppikoko pienempi kuin F. Siis hyi helvetti! [/quote] Älä huoli, ei sinua kukaan huolisikaan, ei ne F-kupin naisetkaan.

[/quote]

Osuutta asiaan saattaa olla kyllä silläkin että olen homomies. Bile-Danin kassit kuulostavat paljon mielenkiintoisemmalta, kuin edes ne äffän tissit.

Vierailija
50/50 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ainakaan ikinä haluaisi miestä joka välittää noin paljon jostain tissien koosta. Mieluummin olen sitten yksin.