Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bile-Danin kaltaiset miehet aiheuttaa mulle tissikriisin.

Vierailija
11.09.2015 |

Olen nimenomaan se pienirintainen nainen, a-b-kuppi. Se nainen, jonka Bile-Danin mukaan "pitäisi sijoittaa se kolme tonnii ja käydä hakee silarit Tallinnasta". No, en hae. Mutta kyllähän se ottaa itsetunnolle kuunnella, miten miehet sanoo, että tissit pitää olla, "se on tärkeintä naisessa", ja "sellaset ketunnokat on ehdoton turn-off".

Okei, ihan oma syy kun erehdyin katsomaan Hottiksia. Katsoin  kauhuissani vielä toisenkin jakson ruutu plussasta. Ja kyllä käy sääliksi miehiäkin, ne naiset puhuu ihan kamalasti myös. 

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 11:01"]

Olen nimenomaan se pienirintainen nainen, a-b-kuppi. Se nainen, jonka Bile-Danin mukaan "pitäisi sijoittaa se kolme tonnii ja käydä hakee silarit Tallinnasta". No, en hae. Mutta kyllähän se ottaa itsetunnolle kuunnella, miten miehet sanoo, että tissit pitää olla, "se on tärkeintä naisessa", ja "sellaset ketunnokat on ehdoton turn-off".

Okei, ihan oma syy kun erehdyin katsomaan Hottiksia. Katsoin  kauhuissani vielä toisenkin jakson ruutu plussasta. Ja kyllä käy sääliksi miehiäkin, ne naiset puhuu ihan kamalasti myös. 

[/quote]

Lohdutukseksi voin sanoa, että me miehet emme ole mikään yhtenäinen homogeeninen massa, vaan meissä on paljon erilaisia mielipiteitä ja yksilöitä. Tietysti harmi jos halusit juuri tuon Bile-Danin.

Vierailija
22/50 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 11:26"]

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 11:05"]

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 11:03"]

Kyllä sun ongelmasi on suurempi kuin ne rinnat, jos sen pojun sanomiset suhun vaikuttaa.. eli tuohon ei auta silikoni vaan lanttumaakari.

[/quote]

En tarkoita pelkästään sitä Danielia, mutta kyllähän vastaavanlaista kommenttia kuulee miehiltä koko ajan!

[/quote]

Missä sä liikut kun tuollaista kuulet koko ajan? Mä olen 49-vuotias, enkä ole koskaan kuullut keneltäkään tuollaista kommenttia oikeassa elämässä.

[/quote]

En minäkään sen jälkeen, kun pääsin koulusta. Siellä kun oli pakko liikkua samassa tilassa kaikkien kanssa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pienet rinnat, ja jos joku mies ei tykkää, olen sitten mieluummin yksin.

Vierailija
24/50 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä ollut kiinnostunut tissien koosta vaan siitä miltä ne näyttää, yleensä vähän pienemmät on kiinteämpiä ym. Ja näyttävät paljaina paremmilta kuin isot löllykät.

Vierailija
25/50 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, luuletko että joku oikeasti laadukas nainen soisi Bile-Danille katsettakaan. Korkeintaan säälivän tai halveksivan sellaisen. 

Vierailija
26/50 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhjät pussit on pahimmat. Sellaisetkin on tullut vastaan. Mistä lie imetyksestä johtunut?

Vierailija
27/50 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imikö biledani omia pallejaan? ?

Vierailija
28/50 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 11:18"]

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 11:15"]

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 11:09"][quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 11:06"] Siis kiinnostaako sua ton ameeban laukomiset? Haluatko miehen tai pojannulkin, joka on tuota tasoa? [/quote] Ei kiinnosta, enkä halua, mutta kyllähän se pistää miettimään. Entäs jos Dani röyhkeydessään sanoo suurimman osan miehistä mielipiteen ääneen? [/quote] Voi herranen aika. Älä viitsi! MITÄ SITTEN?

[/quote]

No hyvänen aika, SITÄ SITTEN, että kyllä mä kovasti haluaisin parisuhteen ja miehen itselleni!

[/quote]

Haluatko oikeasti miehen, joka on kanssasi vain tissien takia? Tai jolle tissit on naisessa se suurin kriteeri?

Hei camoon nyt.

-pienirintainen nainen (naimisissa) joka vain epävarmana teininä suunnitteli silkkareita-

Vierailija
29/50 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 11:26"]

Kyllä sun ongelmasi on suurempi kuin ne rinnat, jos sen pojun sanomiset suhun vaikuttaa.. eli tuohon ei auta silikoni vaan lanttumaakari.

[/quote]

En tarkoita pelkästään sitä Danielia, mutta kyllähän vastaavanlaista kommenttia kuulee miehiltä koko ajan!

[/quote]

Missä sä liikut kun tuollaista kuulet koko ajan? Mä olen 49-vuotias, enkä ole koskaan kuullut keneltäkään tuollaista kommenttia oikeassa elämässä.

[/quote]Luultavasti juoppojen kanssa paikallisessa räkälässä, niissä kuulee kaikenlaisia känniläisten juttuja, ovat juoneet aivonsa pilalle, monihan heistä kusee housuun illan aikana, joten heidän mielipiteet on tärkeitä.

Vierailija
30/50 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on sitten varmaan harvinaisuus kun toivoisi, että nämä mun raskaustissit pienenisivät jo normaaliin kokoonsa. Normaalisti mulla on ihan hyvät keskikokoiset, mutta mun miehelle kelpaisi paljon pienemmätkin. Mielummin kuin isot.

Kyllä mäkin sanoisin, että sun pitää itsetuntoasi vahvistaa, ne tissit nyt kuitenkin on aika pieni osa ihmistä ja erityisesti parisuhdetta.

Vierailija
31/50 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 11:33"]

Mun mies on sitten varmaan harvinaisuus kun toivoisi, että nämä mun raskaustissit pienenisivät jo normaaliin kokoonsa. Normaalisti mulla on ihan hyvät keskikokoiset, mutta mun miehelle kelpaisi paljon pienemmätkin. Mielummin kuin isot.

Kyllä mäkin sanoisin, että sun pitää itsetuntoasi vahvistaa, ne tissit nyt kuitenkin on aika pieni osa ihmistä ja erityisesti parisuhdetta.

[/quote]

Entäs jos ne jääkin isommiksi? Ihan samalla laillahan tässä nyt pidetään toisenlaisia rintoja parempana. Tämän ko. miehen maun mukaan pitäisi vaan olla pienemmät, onko se hyväksyttävämpää? 

Vierailija
32/50 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

edelleen, ei silikonit vaan lanttumaakari

Vierailija
33/50 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä hyvä ihminen piittaa tuollaisen taikinaposken mökellyksestä :D Ja katso parempia ohjelmia. Hercule Poirot-elokuvia vaikka.

Vierailija
34/50 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bile Dani ei vittu nyt oikeesti, lopettakaa jo tosta vajakista jauhaminen, kiitos.

Vierailija
35/50 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on turn-off jos ihmisellä on pakkomielle tisseistään tai ulkonäöstään muutenkin. Niillä ei suhteessa kummminkaan kovin pitkälle pötkitä.

Vierailija
36/50 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 11:39"]

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 11:33"]

[/quote]

Entäs jos ne jääkin isommiksi? Ihan samalla laillahan tässä nyt pidetään toisenlaisia rintoja parempana. Tämän ko. miehen maun mukaan pitäisi vaan olla pienemmät, onko se hyväksyttävämpää? 

[/quote]

Sitten jää, kyllä mies niistä silti tykkää. Ja niin tykkään minäkin, se lienee tärkeintä.

En nyt hakenut tällä kommentillani sitä, että ne miehet, jotka pitävät enemmän pienistä tisseistä, ovat jotenkin parempia. Pointti on se, että kyllä niitä pienistäkin tisseistä tykkääviä miehiä on olemassa, ihan oikeasti.

Vierailija
37/50 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ajatteles että ne isotkin tissit voi menettää vaikkapa rintasyövän takia. Siinähän se tissikeskeinen mies sitten jättää sut. 

Vierailija
38/50 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wt-ohjelma.

Vierailija
39/50 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 11:09"]

Itse pidän pienistä rinnoista, mutta sinun heikko itsetunto arveluttaisi suhteeseen ryhtymisessä. Vielä jos peittelisit rintojasi ja kokisit ne riittämättöminä se olisi suuri miinus.

m25

[/quote]

Juuri näin. Luuleeko naiset miehiä aivan tyhmiksi? Jos mies lähestyy sinua pienirintainen nainen, ei rintojen koko ole miehelle tärkeää tai sitten mies on jopa niin pervo, että pitää pienistä rinnoista. Entinen tyttöystävä nykyinen vaimo oli ahdistunut rintojensa koosta ja olisi halunnut pitää ensimmäisellä kertaa paidan päällä. Enköhän ollut jo kuukauden tapailun aikana ymmärtänyt, että ei ne hirveän isot ole, mutta niinpä ne vain jaksaa vieläkin kiinnostaa.

M33

Vierailija
40/50 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dani voisi ilmoittaa elimensä koon ja sitten päätämme, onko riittävä vai ei