Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lyhyt mies totaalinen turn-off?

Vierailija
11.09.2015 |

Voiko joku nainen muka aidosti ja rehellisesti sanoa, että lyhyt (siis 160 cm ja sen alle oleva) mies olisi kiinnostava millään tavalla vakavasti? Ystävänä joo, mutta että vakavasti otettavana puolisona ja lasten isänä? Ei hyvänen aika. 

Jo 165 cm alkaisi olla itselleni ihan liian lyhyt. Ei sellaista miestä voi kerta kaikkiaan ottaa tosissaan. En haluaisi yhdistää geenejäni kaltaiseensa hobittiin.

Ja ne kaikki Napoleon-kompleksit... Lyhyellä miehellä on omien kokemuksieni perusteella aina tarve päteä ja nostaa itseään jalustalle kun pituudellaan sitä ei voi tehdä.

Kommentit (73)

Vierailija
41/73 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap. Onko tämä pituusjuttu sun pahin ongelma? Itse olen pitkä nainen ja harmillisesti mua vaivaa esim nuorisotyöttömyys enemmän kuin muiden ihmisten pituus...

Ap:lla ei ole muuta kuin pituus ja hänen pitää käydä täällä hakemassa varmistusta siihen että pituus korvaa puuttuvan älyn ja viehättävyyden.

Vierailija
42/73 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap. Onko tämä pituusjuttu sun pahin ongelma? Itse olen pitkä nainen ja harmillisesti mua vaivaa esim nuorisotyöttömyys enemmän kuin muiden ihmisten pituus...

Ap:lla ei ole muuta kuin pituus ja hänen pitää käydä täällä hakemassa varmistusta siihen että pituus korvaa puuttuvan älyn ja viehättävyyden.

Sit kannattaa heittää vielä pari kommenttia siitä kuinka lyhyet kompensoi pituuttaan pullustelemalla salilla. Mielummin ehkä niin kun käydä "pullistelemassa" vauvapalstalla itseään mollaamalla miehiä jotka ovat lyhyempiä kun itse. Tää on just tätä ulkonäköönsä ja olemukseensa "tyytyväisen" ihmisen toimintaa. Mee ap vaikka lenkille niin tulee parempi mieli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/73 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 11:20"]

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 11:17"]

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 11:10"]

Minä tutustuin viime talvena itseni pituiseen mieheen, no ehkä sentin pidempi hän on. Hurmaava, kohtelias, loistava sängyssä, älykäs ja tehnyt pitkän uran hyvin miehisessä ammatissa korostamatta itseään, luonnehditaan erinomaiseksi henkilöstöjohtajaksi. Mutta koska hänellä on hyvä itsetunto, lyhyys ei merkitse hänelle yhtään mitään.

Taidat kertoa tarinaa itsestäsi. Tuo "loistava sängyssä" ja "erinomainen henkilöstöjohtaja" sai hälytyskellot viimeistään soimaan. Joo, lyhyet miehethän ei siis yritä päteä tai oma kehu ei yhtään haise... :D
Ei, kyllä tämä on ihan totta. Armeijan upseeri ja ihan käsittämättömän hieno mies. Olen tuntenut hänet pikkupojasta lähtien mutta en todellakaan ole tuntenut häntä kunnolla kuin vasta nyt. Tunnen myös muutaman lyhyen "kompensoivan" miehen mutta tässä miehessä ei ole sellaisesta jälkeäkään.

Armeijan upseeri? No siinähän se olennainen todiste pätemisestä jo tulikin. ;)

Intissä oli muuten tosi lyhyt vääpeli,meni naimisiin paljon pitemmän naisen kanssa.Hääkuva otettiin kuten näissä aina eli nainen istuu ja mies seisoo vierellä,muuten voisi näyttää koomiselta.

Vierailija
44/73 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse 152 senttinen nainen ja todellakin 160 cm mies on ok! Ihme juttuja täällä taas.

Vierailija
45/73 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se turn off olisi, mutta tuskin siitä mitää tulis enkä usko, että mies olisi minustakaan kiinnostunut koska olen 178cm.

Monesti käytän vielä korkeakorollisia kenkiä, joten pituutta tulee reilusti lisää tuohon päälle.

N24

Vierailija
46/73 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa poistua palstalta mieltänsä myrkyttämästä ja mennä tapaamaan oikeita hyväntahtoisia ihmisiä joiden elämän suurimpia ihmeitä ei ole toisten pituus ja ulkonäköasiat. Katkerikot heiluu täällä ja pinnallisuus loistaa.

Vierailija
47/73 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä se lyhyt miesnäyttelijä Tampereelta nyt onkaan nimeltään, en muista enkä googlaamalla löytänyt nyt. Mutta siitä on IS:ssä ollut ja IL:ssä. On kuitenkin todella suosittu naisten keskuudessa. Näistä lehtijutuista osa nimenomaan keskittyi siihen, että muut miehet ovat ihmetelleet mm. baarissa, miksi tuo noin lyhyt mies on niin suosittu yöelämässä. Sanoi vaan, että on täysin oma itsensä eikä yritä tai esitä mitään. Itsekin olen kyseisen näyttelijä nähnyt Treella useamman kerran ja on vain noin metrin pituinen tai vähän yli. Ikää reilu 30v.

Vierailija
48/73 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se turn off olisi, mutta tuskin siitä mitää tulis enkä usko, että mies olisi minustakaan kiinnostunut koska olen 178cm.

Monesti käytän vielä korkeakorollisia kenkiä, joten pituutta tulee reilusti lisää tuohon päälle.

N24

Miksei tulisi? Miten naisille tulee aina yllätyksenä, että suurin osa miehistä voi hyvin olla kiinnostuneita pidemmistä naisista?

Vierailija
49/73 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N24

Miksei tulisi? Miten naisille tulee aina yllätyksenä, että suurin osa miehistä voi hyvin olla kiinnostuneita pidemmistä naisista?

Palstalla ainakin tuon pituiset naiset haukutaan miesmäisiksi korstoiksi. Pitäisi olla alle 170cm eikä painaa enempää kuin 60kg.

Vierailija
50/73 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N24

Palstalla ainakin tuon pituiset naiset haukutaan miesmäisiksi korstoiksi. Pitäisi olla alle 170cm eikä painaa enempää kuin 60kg.

Joo ja ainoastaan miesmalli-kirurgi-astronauttimiehet pariutuvat. Ehkä kannattaa hieman suodattaa

Vierailija
51/73 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei. Historiasta löytyy 166 ja 168 cm poikaystävät. Itse 167. Yksi kuumimmista tietämistäni miehistä on 173 cm.

Vierailija
52/73 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä se lyhyt miesnäyttelijä Tampereelta nyt onkaan nimeltään, en muista enkä googlaamalla löytänyt nyt. Mutta siitä on IS:ssä ollut ja IL:ssä. On kuitenkin todella suosittu naisten keskuudessa. Näistä lehtijutuista osa nimenomaan keskittyi siihen, että muut miehet ovat ihmetelleet mm. baarissa, miksi tuo noin lyhyt mies on niin suosittu yöelämässä. Sanoi vaan, että on täysin oma itsensä eikä yritä tai esitä mitään. Itsekin olen kyseisen näyttelijä nähnyt Treella useamman kerran ja on vain noin metrin pituinen tai vähän yli. Ikää reilu 30v.

Tästä puhuin.

https://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksiartikkelit/201805292200969731_rk…

Vierailija
53/73 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N24

Ne, jotka palstalla jankkaavat niin naisten kuin miestenkin kehojen kookkaudesta, eivät edes liiku ulkona ihmisten joukossa. Mitä sä nyt niitä kuuntelet.

Jos mies on hyvä ja ihana, ei ole mitään väliä, minkäkokoisessa pakkauksessa se tulee. Se otetaan vastaan ja pidetään tyytyväisenä.

Vierailija
54/73 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei. Historiasta löytyy 166 ja 168 cm poikaystävät. Itse 167. Yksi kuumimmista tietämistäni miehistä on 173 cm.

Olet pitk'ä naiseksi. t, mies

Vierailija
55/73 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä haluisin olla lyhyt niin välttyisin alottajan kaltaisilta naisilta. Lyhyys nähtävästi toimii hyvänä apinasuodattimena

Aloitus on provo. Naiset yleisesti katsoo miestä kokonaisuutena eikä vain fyysistä olemusta eli luonne on melkeinpä tärkein ominaisuus miehessä. Jokaiselle löytyy joku niin on luonto hoitanut homman. Lyhyille miehille riittää kyllä siroja pieniä naisia vaikka kuinka eikä pieni pituusero haittaa vaikka mies olisi naista lyhyempi. Kyllä on niin taas tätä.

Vierailija
56/73 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teini-iän ensirakkauteni oli sellaiset 165 pitkä kun tapasimme. 168-senttiseksi kasvoi. Jotenkin hänen kohdallaan mieleni tekee poikkeuksen, eli aina pidän häntä viehättävänä vaikka seurustelu päättyikin aika traagisesti. Muuten kyllä näin aikuisena yleensä n. 180 cm pitkät miehet kääntävät katseeni, harvoin lyhyemmät. Itse olen 161 pitkä, että 170-senttinenkin kyllä kelpaisi hyvin. Jos olisin vielä lyhyempi, niin tuskin olisin kovinkaan nirso tämän suhteen, 190 on itsellä se tiedostamaton yläraja. Minun makuuni siis pelottavan pitkiä.

Vierailija
57/73 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N24

Jaa no ehkä siksi, että ne harvat tapailemani miehet ovat ihmetelleet ääneen pituuttani, sanoneet etteivät tunne itseään enää pitkäksi rinnallani. Lyhyet naiset on naisellisia ja blabla. En jaksanut kuunnella enää tuota ja aloin käyttämään 9cm korkoja välittämättä paskaakaan muiden mielipiteistä. Sopiva mies tulee jos on tullakseen.

N24

Vierailija
58/73 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet pitk'ä naiseksi. t, mies

No en ole. Keskimittaa.

Vierailija
59/73 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N24

Jaa no ehkä siksi, että ne harvat tapailemani miehet ovat ihmetelleet ääneen pituuttani, sanoneet etteivät tunne itseään enää pitkäksi rinnallani. Lyhyet naiset on naisellisia ja blabla. En jaksanut kuunnella enää tuota ja aloin käyttämään 9cm korkoja välittämättä paskaakaan muiden mielipiteistä. Sopiva mies tulee jos on tullakseen.

N24

Missä olet tutustunut näihin miehiin? Jossain baarissa tai tinderissä? No ainakin pituus on muodostunut sulle eduksi, kun olet saanut paljastettua ääliöt

Vierailija
60/73 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä puhuin.

https://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksiartikkelit/201805292200969731_rk…

Onpas Herrasella täysin oikea asenne. Juuri tuosta on kysymys eli kun lähdetään ravintolaan mennään pitämään hauskaa eikä iskemään naisia. Silloin niitä naisia just voi tarttua mukaan kun on iloinen oma itsensä eikä harmittele omaa ulkomuotoaan yms. Miten yksinkertaista miehet! Miettikääpäs tuota. Vaikuttaa muutenkin fiksulta tapaukselta tämä Herranen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan