Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä naisvieraalle päälle syyshäihin?

Vierailija
11.09.2015 |

Mitä laittaisitte päälle syyshäihin? Kuitenkin jonkun verran joutuu pakostikin olemaan ulkona, joten mitään mekkoa en mielelläni laittaisi. Olisko huono valinta juhlavammat mustat housut, joku juhlava värikkäämpi paita ja musta bleiseri?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok. 

Vierailija
2/15 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse laittaisin pitkähihaisen mekon

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin mustissa minä en menisi häihin. Täältä myös ääni pitkähihaiselle mekolle, tai raikkaanväriselle jakkupuvulle!

Vierailija
4/15 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekon laittaisin, ja päälle vaikka villatakin.

Vierailija
5/15 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 10:39"]

Mitä laittaisitte päälle syyshäihin? Kuitenkin jonkun verran joutuu pakostikin olemaan ulkona, joten mitään mekkoa en mielelläni laittaisi. Olisko huono valinta juhlavammat mustat housut, joku juhlava värikkäämpi paita ja musta bleiseri?

[/quote]Kysy Caprimafialta, joiden mielestä Caprit sopii kaupunkiin ja puutarhaan, häistä hautajaisiin, metropoleista lähisiwaan

Vierailija
6/15 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat housut, niin mustat juhlavaa kangasta olevat suorat housut ja joku värikäs jakku/juhlava yläosa olisi minusta ok.

Vierailija
7/15 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse voisin ajatella jotain tuon Maari kotelomekon tyylistä: http://www.tazzia.fi/?page_id=42

Jos on viileää, siihen voi laittaa boleroa/jakkua/shaalia. Ja onhan syksyllä ulkona oltava kuitenkin takki päällä, kyllä jalkojen osalta tarkenee, vaikka housuja ei olisi.

Vierailija
8/15 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Housupuku ei ole hääjuhla-asu, jos morsian pukeutuu valkoiseen juhlamekkoon. Jos kyse on pienestä, ei juhlavasta siviilivihkimisestä, niin ehkä sinne, mutta "normaalihäihin" ei!!!!

Vierailija
9/15 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua, miten nykyään koetaan hameen käyttö ongelmaksi heti, kun lämpötila on alle 15 astetta. Noin 1960-luvulle asti hametta käytettiin kesät talvet. Hameen pituuden, paksuuden ja materiaalin, samoin sukkahousujen, voi valita sään mukaan. Toki hääjuhlaan voi laittaa myös suorat housut. Tällöin valitsisin juhlavan, esimerkiksi silkkisen ja vaikka helmillä, pitsillä tai strasseilla koristellun yläosan. Jos yläosa on hihaton, sen kanssa tulee olla jakku tai bolero. Neule on mielestäni housujen kanssa turhan arkinen häihin, ja hartiahuivi taas ei sovi juhlavaan housuasuun ollenkaan.

Vierailija
10/15 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä laittaisin mekon ja sen bleiserin. Mulla ainakin kaikki bleiserit on aika paksuja ja lämpimiä, noinkin saattaisi tulla kuuma.

Vierailija
11/15 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaisin mekon ja jakun tai neuletakin. Tai pitkähihaisen juhlamekon, mutta niitä on aika vaikea löytää. Housupuku on usein vähän huonosti valittu tai huonosti istuva.

Vierailija
12/15 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut häävieraana musta housupuku ja värikäs pusero. Samantyyppinen vaatetus oli monella muullakin. Keski-Euroopassa käytetään kesäsäissäkin pikkumustaa. Mustahan on juhlava väri.

Vierailija
13/15 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kiva ruskeanvärinen mekko jossa lehtikuviota. Asusteeksi vaikka harava

Vierailija
14/15 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsikästä.