Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Montako lasta toivoisit vielä saavani?

Vierailija
11.09.2015 |

Miksi? Millä aikataululla? Ikäsi ja koulutus/työtaustasi?

Itse haluaisin vielä 1-2. Esikoinen nyt 8 kk. Itse vähän vajaa 30 v, ylempi korkeakoulututkinto ja useita vuosia oman alan töitä.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

0

Vierailija
22/27 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin yhden vielä, yksi jo on.
Mutta olisi sulaa mielenvikaisuutta tehdä lapsi tähän taloustilanteeseen, ei niillä ole tulevaisuutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 haluaisin piakkoin ja kaksi vielä vähän myöhemmin. Esikoinen täälläkin nyt 8 kk. Ikää minulla on vasta 22 eli aikaa on reilusti. Toivoisin siis suurta perhettä mutta lapset ns. kahdessa eri sarjassa, neljän pikkulapsen kanssa olisi varmaan melko kamalaa.

Vierailija
24/27 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 11:30"]Jos ois rahaa niin haluisin vielä yhden. Nyt on kolme ja tähän on tyydyttävä näillä talousnäkymillä.
[/quote]

Ai niin ja olen 32. Työpaikka löytyy mut nyt kotona kuopuksen kanssa älomalla. Mies töissä.

Vierailija
25/27 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt jo viisikymmentä eli mahikset ohi. 

Minulla on kolme omaa ja kaksi puolison puolelta, jotka koen omikseni. 

Paljon olisi vielä tähän syliin mahtunut. Yhdessä vaiheessa ajattelin adoptiota, mutta venyi sitten liian pitkälle. Kodissamme on ollut sijaislapsia kyllä. Se on vain tällaiselle kovasti kiintyvälle hankalaa, kun lähtevät pois... 

Vierailija
26/27 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen syntyy kun olen täyttänyt 28 vuotta ja ainakin näillä näkymin taitaa jäädä viimeiseksi.

Jos sitten jostain syystä iskee vielä vauvakuume, toivon, että en hirveästi yli kolmenkymmenen sitten ole.

Vierailija
27/27 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä sen yhden haluaisin.. Ikää 38 ja ennestään lapsia kolme, kaksi alakoululaista ja vauva 8kk. On se vauva vaan ihana ja kyllähän tämäkin kaverista "hyötyisi"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kaksi