Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aleneekohan syntyvyys näiden leikkausten takia

Vierailija
11.09.2015 |

Mitäs veikkaatte?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä, tuleehan tänne noita iki-ihania mamuja pitämään huolta syntyvyydestä.

Vierailija
2/12 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahan takiako niitä paskaperseitä tuupataan maailmaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin, voi jopa kasvaa. Aika moni kotiäiti on tehnyt kumminkin keikkaa, esim. sunnuntait kaupan kassalla tai viikonloppu hoitajana. Nyt menee kannustimet siihen. Paras jäädä kokonaan kotiin, samallahan tekee vielä lapsenkin. Toisaalta työssäolevia ajetaan niin jaksamisen kanssa äärirajoille, että vuosi kotona lapsen kanssa alkaa vaikuttaa lomalle. 

Vierailija
4/12 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon ainakin. Rääkyviä ipanoita nytkin kaupat täynnä. Eikö niitä voi jättää kotiin rääkymään. En minäkään vie koiraani kauppaan räksyttämään.

Vierailija
5/12 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 10:33"]

Toivon ainakin. Rääkyviä ipanoita nytkin kaupat täynnä. Eikö niitä voi jättää kotiin rääkymään. En minäkään vie koiraani kauppaan räksyttämään.

[/quote]

Mitäköhän sinäkin haet vauva -palstalta?

Vierailija
6/12 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tunne yhtään historiaa? Ainahan heikkoina aikoina syntyvyys on kasvanut koska ihmiset ovat toimettomia ja ehdotaan toteuttaa biologista viettiä.

Vierailija
7/12 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennemminkin päinvastoin, lisääntyy. Ainahan sitä on köyhinä aikoina enemmän lapsia tehty. Kun ei ole töitä, niin sama tehdä se lapsi ja olla sitten sen kanssa kotona.

Vierailija
8/12 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko ap jotenkin perustella sitä että miksi syntyvyys lähtisi laskuun nimenomaan leikkausten takia? Historiallisestihan syntyvyys on aina heikkoina aikoina noussut...

Vierailija
9/12 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä luulen että saattaa vähän jopa nousta kun tänne tulee sit myöhemmin perheenyhdistämisellä myös niitä naisia ja nehän tekee lähi-idässä keskimäärin sen 3-4 lasta/nainen

Vierailija
10/12 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ajakaa tällä hetkellä oo varaa lapsen hoitomaksuihin. Tienaan juuri ja juuri sen verran, että maksan täydet hoitomaksut ja veroprosentti on korkeahko. Jos meinaan että on varaa käydä töissä ja yksinhuoltajana maksaa kaikki yksin, niin toista en voi tehdä.
Olen siis vakaumuksellinen sinkku ja olen tehnyt lapsen tietoisesti yksinhuoltajna. Toisesta haaveilen.

Vierailija
11/12 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pelkoa, wt:t ja mamut sikiää kuin kanit.

Vierailija
12/12 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alenee ja paljon