Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pegging

Mies43v
26.03.2022 |

Moi! Harrastaako moni pariskunta peggingiä?
Mitä mieltä naiset ovat siitä?
Kysymyksessä siis dildovyön käyttö naisella jotta voi penetroida miestä.

Nykyisen kumppanin kanssa harrastamme tätä välillä ja hän kyllä kiihottuu siitä kun saa panna minua. Onnekas minä.

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vaimo ja valtiatar panee mua. Olen siveysvyössä, sheivattu ja usein kivoissa seksikkäissä asuissa.

Vierailija
2/50 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä harrastetaan. Ei ihan joka kerta mutta silloin tällöin. On rouvan suuri fetissi ja tapahtuukin aina hänen aloitteestaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me käytetään myös. Tosin alku huuman jälkeen jäänyt vähän vähemmälle.

Vierailija
4/50 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin vaimolle hänen ehdotuksesta Strap-me-on housut joihin voi kiinnittää lähes millaisen dildon vain.

Alussa kyllä jännitti mutta kun alkujännityksestä pääsi yli niin sehän tuntui ihan taivaalliselta.

On kyllä kivaa ja nautinnollista vaihtelua että on nainen välillä ohjissa.

Nykyään vaimo käyttää housujen alla vielä klitoriskiihotinta ”värisijää” jolloin hän saa orgasmin samalla paniessaan minua.

On aivan mahtavaa. Suosittelen jokaiselle parille kokeiltavaksi

Vierailija
5/50 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vyötä, mutta vaimo laittaa sormea ja joskus dildoa kun ottaa suihin.

Vierailija
6/50 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole straponia kokeiltu, mutta puoliso on pyynnöstäni sormettanut minua sekä laittanut tapin pyllyyni. Pitkään aikaan ei ole tullut harrastettua, kun ei se oikein kummallekaan aiheuta kiksejä. Pitäisi opetella oikea tekniikka ja löytää oikeanlainen lelu, joka stimuloisi eturauhasta. Sitten voisi strapon ja fistauskin kiinnostaa, itse kun sormetan ja fistaan puolison molempia aukkoja vaihteluna melko useinkin.

Vierailija
7/50 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastamme mieheni kanssa sillon tällöin.

Roolinvaihtona mielenkiintoinen kokemus.

Kaikki mistä toinen tykkää niin saa minutkin kiihottumaan.

Oli myös yllätys huomata kuinka raskasta miehen rooli seksissä on. Vatsalihakset olivat aluksi hellänä 😉

Vierailija
8/50 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin tällöin vaimon kanssa harrastetaan semmosena extrana. Mielettömän kiihottavaa ja hauskaa se on. :D

M28

Vierailija
9/50 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa hommaa. Tuntuu hyvälle.

Jos nyt jotain miinusta pitäisi keksiä, niin ehkä se, että on alkanut kiinnostaa miltä tuntuisi oikea kalu. En siis tunne yhtään mitään romanttista vetoa miehiin, mutta kiinnostaisi tuntea oikea kalu sisällä. Tuskin tulee koskaan silti toteutumaan.

Vierailija
10/50 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo pegging aivan ihanaa. Tykkään mun poitsun laittaututumisesta seksyksi lutkaksi. Yleensä pidetään munat lukittuna viikon päivät, niin on todella kiimainen ja haluaa panoa että saisi orkun.

Sitten nuolee ja on palvelualtis. Ja kun panen kunnolla, vikisee ja voihkii. Laitan yleensä kumin siveysvyön päälle ja lopuksi leikitään tuotoksilla. Cum swappia taikka muuta kivaa. Hyvä puoli tässä on, että jostain syystä näin kun mies laukee, se pystyy jatkamaan heti ja on kiimainen koko ajan.

Kannattaa ehdottomasti kokeilla.

Vierailija
11/50 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan tuo pegging aivan ihanaa. Tykkään mun poitsun laittaututumisesta seksyksi lutkaksi. Yleensä pidetään munat lukittuna viikon päivät, niin on todella kiimainen ja haluaa panoa että saisi orkun.

Sitten nuolee ja on palvelualtis. Ja kun panen kunnolla, vikisee ja voihkii. Laitan yleensä kumin siveysvyön päälle ja lopuksi leikitään tuotoksilla. Cum swappia taikka muuta kivaa. Hyvä puoli tässä on, että jostain syystä näin kun mies laukee, se pystyy jatkamaan heti ja on kiimainen koko ajan.

Kannattaa ehdottomasti kokeilla.

Tuo just. Olis mahtavaa laittautua lutkaksi ja tulla dominan sträppärillä ottamaksi. Muuten ei ristiinpukeutuminen kiinnosta.

M43

Vierailija
12/50 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan 9/10 kerroista vaimo tulee strap onilla sisään ja joskus harvoin sitte toisinpäin mun siveysvyö aukeaa ja saan luvan laueta sisään.

Seksiä ja orkkuja vaimo saa kuitenkin enemmän kuin tämän jutun alkaessa (4 vuotta). Siitä pitää huulet, kieli, kädet ja lelut huolta.

Molemmat ollaan tyytyväisempiä näin.

Vierailija
13/50 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan 9/10 kerroista vaimo tulee strap onilla sisään ja joskus harvoin sitte toisinpäin mun siveysvyö aukeaa ja saan luvan laueta sisään.

Seksiä ja orkkuja vaimo saa kuitenkin enemmän kuin tämän jutun alkaessa (4 vuotta). Siitä pitää huulet, kieli, kädet ja lelut huolta.

Molemmat ollaan tyytyväisempiä näin.

Taitaa olla kaapin paikka selvä teidän huushollissa 😂

Vierailija
14/50 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivaa ja kinkyä puuhaa, mutta ei ihan joka kerta jaksa tähän ryhtyä. Vaatii valmisteluja ja on pitemmän kaavan sekstailua.

Vierailija
15/50 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavan harva Nainen innostuu miehen pepusta. Itse voisin ottaa vaikka joka kertaa pepppuuni täytettä, mutta vähempikin riittäisi ;)

Vierailija
16/50 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

bump

Vierailija
17/50 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

saisimpa olla persenarttuna naiselle

Vierailija
18/50 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastetaan niin paljon että vaimo on ammattilainen panemaan mua.

Vierailija
19/50 |
26.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hienoa touhua

Vierailija
20/50 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäisin kyllä mutta en uskalla vaimolle ehdottaa.