Pegging
Moi! Harrastaako moni pariskunta peggingiä?
Mitä mieltä naiset ovat siitä?
Kysymyksessä siis dildovyön käyttö naisella jotta voi penetroida miestä.
Nykyisen kumppanin kanssa harrastamme tätä välillä ja hän kyllä kiihottuu siitä kun saa panna minua. Onnekas minä.
Kommentit (50)
Meillä naisystävän kanssa muutaman viikon välein strapon mukana leikeissä. Juteltiin fantasioista ja kerroin aikaisemmista kokemuksista. Lähti mielellään kokeilemaan nautinnon antamista näin. Heti innostui ja kiihottui ihan mielettömästi kun näki miten vapisten voihkimaan sai mut hänen alla. Upeaa kun työnsi mut mahalleen ja kietoi kädet tiukasti ympärille, sulki mut vartalonsa lämpöön ja laittoi lantioon vauhtia. Häntä nauratti että käy ihan kunnon reisi- ja vatsalihastreenistä 🙂 Kesällä kun lähdettiin johonkin reissuun niin pakkasi aina valjaat mukaan omasta aloitteesta, "Jos tulee tarve niin on sitten ainakin mukana" Ei voi valittaa 😊
Jk kirjoitti:
Meillä naisystävän kanssa muutaman viikon välein strapon mukana leikeissä. Juteltiin fantasioista ja kerroin aikaisemmista kokemuksista. Lähti mielellään kokeilemaan nautinnon antamista näin. Heti innostui ja kiihottui ihan mielettömästi kun näki miten vapisten voihkimaan sai mut hänen alla. Upeaa kun työnsi mut mahalleen ja kietoi kädet tiukasti ympärille, sulki mut vartalonsa lämpöön ja laittoi lantioon vauhtia. Häntä nauratti että käy ihan kunnon reisi- ja vatsalihastreenistä 🙂 Kesällä kun lähdettiin johonkin reissuun niin pakkasi aina valjaat mukaan omasta aloitteesta, "Jos tulee tarve niin on sitten ainakin mukana" Ei voi valittaa 😊
Todellakin ihanan Naisen olet löytänyt ;)
Eikö toi tee homoksi, kun yks jo haaveilee nahkakullista.
Tykkään enemmän ku piiskaan vaimoa
Merkonoomi kirjoitti:
Samanlaisella yksinkertaisella putkiaivo-logiikalla ajateltuna, eikö tuo tee naistenhakkaajaksi kun moisista haaveilee? Etkö mieluummin rakastelisi vaimosi kanssa? Hän varmasti haaveilee että joskus saisi muutakin kuin selkäänsä. Oikein mukavaa naisystävän kanssa naiminen puolin ja toisin.
Entä mitä jos miehen "g-piste" olisikin "keksitty" laittaa perseen sijaan vaikkapa nenään. Silloinhan sitä voisi hämmästellä "Hyi helvetti! tuo pariskuntahan kaivelee tuolla toistensa neniä! mitähän he luulee saavansa sieltä irti?" Naiselle myös mahdollista antaa voimakas nänniorgasmi jos malttaa ottaa aikaa ja keskittyä toisen nautintoon. Tuskin kyllä misongyynisyyksissään kesken toisen hakkaamisen saa kerättyä ajatuksiaan ja rauhoitettua itseään moiseen. Käyttäjätunnuksestasi saa muuten anagrammit: "No Im komero" tai sitten "Moi 🖐n' komero" 🙂 Tulehan pois sieltä 😉
Jk kirjoitti:
Kuulostaa aika kuumalle :)
Mäkin haluisin kokeilla tota miehen kanssa ja ajatus kiihottaa kyllä tosi paljon. Mä ehkä nauttisin vielä enemmän jos mies "käskyttäis" tekemään niin. Mies runkkais ja panisin sitä.
Mä olen vaan vähän "kiltin puoliestoisen" miehen vaimo niin toteutuksen kanssa vähän haasteellisempaa 😅
N46
Merkonoomi kirjoitti:
Juuri niin käy. Kaikki homot ovat heteroita, joita on pantu sträppärillä. Hupsis vaan ja homoksi muuttui.
Ootko parantamassa lesbojakin panemalla? Oikeastihan ne ei vaan ole kunnolla saaneet miestä. Eikö?
Fica kirjoitti:
Jk kirjoitti:
Mäkin haluisin kokeilla tota miehen kanssa ja ajatus kiihottaa kyllä tosi paljon. Mä ehkä nauttisin vielä enemmän jos mies "käskyttäis" tekemään niin. Mies runkkais ja panisin sitä.Mä olen vaan vähän "kiltin puoliestoisen" miehen vaimo niin toteutuksen kanssa vähän haasteellisempaa 😅
N46
Höh... toivottavasti löydät sen sopivasti oman pervomman puolesi ja rohkeasti otat sträpin käyttöön... ;)
Mies 48v. Tre
Vierailija kirjoitti:
Fica kirjoitti:
Jk kirjoitti:
Mäkin haluisin kokeilla tota miehen kanssa ja ajatus kiihottaa kyllä tosi paljon. Mä ehkä nauttisin vielä enemmän jos mies "käskyttäis" tekemään niin. Mies runkkais ja panisin sitä.Mä olen vaan vähän "kiltin puoliestoisen" miehen vaimo niin toteutuksen kanssa vähän haasteellisempaa 😅
N46Höh... toivottavasti löydät sen sopivasti oman pervomman puolesi ja rohkeasti otat sträpin käyttöön... ;)
Mies 48v. Tre
Juu olen mä sen löytänyt. Toivottavasti mieskin löytää ;)
N46
Meillä on herännyt kiinnostus kokeilemaan peggingiä. Suositelkaa sopivaa straponia, joka ei irtoa helposti ja on miellyttävä pitää. Onko eroa onko housumalliset vai remmeillä? Joissain oli myös tuo tasku naista varten, johon voi laittaa vibran. Onko tämä oikeasti hyödyllinen?
En ole vielä kehdannut ehdottaa vaimolle. Mutta kiinnostaisi ehdottomasti. Miten teillä muilla, kenen ehdotuksesta tai pyynnöstä kokeilitte?
Meillä vaimo sitä ehdotti kun ilmeisesti kyllästyi sormeiluun ja tappeihin. Hyvä ettei seksin jälkeinen vesilasi pudonnut lattialle kun tätä ehdotti. Koitin vielä olla ettei kiinnostaisi🤭
Vierailija kirjoitti:
Meillä vaimo sitä ehdotti kun ilmeisesti kyllästyi sormeiluun ja tappeihin. Hyvä ettei seksin jälkeinen vesilasi pudonnut lattialle kun tätä ehdotti. Koitin vielä olla ettei kiinnostaisi🤭
Ihana on emäntä joka itse sitä ehdottaa ja miestään sträpillä nai ;)
Koettakaa vaan uskaltaa kysyä; yllättävän moni tyttöystävä ja vaimo tykkää lopulta vaihtaa rooleja ainakin toisinaan.
Meillä pegging kuuluu sm-leikkeihin, ja silloin kyllä nainen vie ja mies vikisee. On uskomaton fiilis kun dominaksi pukeutunut ja meikattu tyttis nai riuskin ottein sträppärillä ja alistaa oikein kunnolla. Molemmat nautitaan ilman mitään häpeilyjä. On myös tosi mahtavaa kun sidotaan jalat erilleen niin ettei pääse pakoon ja käskytetään erilaisiin asentoihin. Naisen pantavana olo on upeaa, tapahtui se sitten lähetyssaarnaajassa tai takaapäin, ja uskokaa pois, kyllä se mieskin osaa ratsastaa kunhan vähän harjoittelee! 😆
Jep, tiedän; mulla on ihana nainen😉
Mä rakastan tätä, suht tuoreessa suhteessa (1v3kk) tätä harrastetaan säännöllisesti, pari kertaa kuussa ehkä. Nyt oli pidempi tauko kun seksi meinaa aina ryöstäytyä käsistä niin kiihkeäksi että mies laukeaa muulla tavalla ennen kun ehditään viritellä mulle strap on 😀
Mulle tää oli ensimmäinen kumppani joka antoi nuolla pyllyään ja siitä luontevasti tähän kun lelut oli jo valmiina. Tuntuu mustakin ihanalta nähdä hänen nauttivan ja niinkun tossa edellä oli, mieskin osaa kyllä ratsastaa..! Nautin vaan siinä alla ja katson hänen vartaloa, hyväilen pakaroita jos selkä minuun päin.
Meillä joskus myös jotain naisten hepeneitä hänen päällä ja siitä tulee pieni lisäviritys vielä.
Vierailija kirjoitti:
Koettakaa vaan uskaltaa kysyä; yllättävän moni tyttöystävä ja vaimo tykkää lopulta vaihtaa rooleja ainakin toisinaan.
Meillä pegging kuuluu sm-leikkeihin, ja silloin kyllä nainen vie ja mies vikisee. On uskomaton fiilis kun dominaksi pukeutunut ja meikattu tyttis nai riuskin ottein sträppärillä ja alistaa oikein kunnolla. Molemmat nautitaan ilman mitään häpeilyjä. On myös tosi mahtavaa kun sidotaan jalat erilleen niin ettei pääse pakoon ja käskytetään erilaisiin asentoihin. Naisen pantavana olo on upeaa, tapahtui se sitten lähetyssaarnaajassa tai takaapäin, ja uskokaa pois, kyllä se mieskin osaa ratsastaa kunhan vähän harjoittelee! 😆
Jep, tiedän; mulla on ihana nainen😉
Ihanan emännän oot tosiaan löytänyt, todellisen helmen ;)
Vierailija kirjoitti:
Mä rakastan tätä, suht tuoreessa suhteessa (1v3kk) tätä harrastetaan säännöllisesti, pari kertaa kuussa ehkä. Nyt oli pidempi tauko kun seksi meinaa aina ryöstäytyä käsistä niin kiihkeäksi että mies laukeaa muulla tavalla ennen kun ehditään viritellä mulle strap on 😀
Mulle tää oli ensimmäinen kumppani joka antoi nuolla pyllyään ja siitä luontevasti tähän kun lelut oli jo valmiina. Tuntuu mustakin ihanalta nähdä hänen nauttivan ja niinkun tossa edellä oli, mieskin osaa kyllä ratsastaa..! Nautin vaan siinä alla ja katson hänen vartaloa, hyväilen pakaroita jos selkä minuun päin.
Meillä joskus myös jotain naisten hepeneitä hänen päällä ja siitä tulee pieni lisäviritys vielä.
Ihana emäntä oot ;)
Kuinka moni mies on saanut eturauhas orkun tässä hommassa?
kyllä se eturauhanenkin tulee, kun oikein kova orgasmin saa kesken peppuleikkien! :)
Työnantaja harrastaa minun kanssa tätä vähän väliä ja aina yhtä ihanaa!