Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pegging

Mies43v
26.03.2022 |

Moi! Harrastaako moni pariskunta peggingiä?
Mitä mieltä naiset ovat siitä?
Kysymyksessä siis dildovyön käyttö naisella jotta voi penetroida miestä.

Nykyisen kumppanin kanssa harrastamme tätä välillä ja hän kyllä kiihottuu siitä kun saa panna minua. Onnekas minä.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliskohan etelä-savossa halukkaita kokeilemaan Pegging juttuja? 29V hoitsu mies olis vailla uteliasta naista leikkeihin :3 

Vierailija
42/50 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä (N42) haaveilen, että pääsen toteuttamaan peggingiä uuden miesystäväni kanssa. Suhde on tosi alussa ja nähdään harvoin, kun ollaan etäsuhteessa. Hän on ilmaissut toiveensa että sormetan häntä, mutta en ole vielä kertonut että haluaisin panna häntä strap-onilla. Uskon kyllä että hän haluaa sitä. Kaipaisin vähän neuvoja, miten siinä käytännössä kannattaa edetä, kun kokeillaan ekaa kertaa peppupanoa? Miten valmistelu? Mikä liukkari olisi hyvä, onko sillä väliä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä (N42) haaveilen, että pääsen toteuttamaan peggingiä uuden miesystäväni kanssa. Suhde on tosi alussa ja nähdään harvoin, kun ollaan etäsuhteessa. Hän on ilmaissut toiveensa että sormetan häntä, mutta en ole vielä kertonut että haluaisin panna häntä strap-onilla. Uskon kyllä että hän haluaa sitä. Kaipaisin vähän neuvoja, miten siinä käytännössä kannattaa edetä, kun kokeillaan ekaa kertaa peppupanoa? Miten valmistelu? Mikä liukkari olisi hyvä, onko sillä väliä?

Kannattaa käyttää vanhaa hyväksi koettua menetelmää, jota käytettiin ennen uimaopetuksessa. Veneellä keskelle järveä ja heitettiin veteen. Oli syytä oppia uimaan.

Sama pätee peggingiinkin. Kerrot vain miehellesi, että kun seuraavan kerran käyt tyhjentämässä suolesi, niin saat straparia. Liukkariksi käytät miehesi sylkeä, kun ensin opetat sille suuseksi saloja. Sitten vaan ronskisti strapari aukolle ja päättäväinen työntö pohjaan. Mitä kovempaa miehesi huutaa, niin sitä enemmän se nauttii.

Vierailija
44/50 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sido tämä miehesi vatsalleen sänkyyn ja laita alavatsan alle tyynyä tms. että saat pepun pystyyn. Pue sträppi huomaamatta päällesi ja ala hyväilemään ukkoasi. Anna hänen huomata "varustuksesi" läheisessä kontaktissa ja katso mikä on reaktio kun homma valkenee hänellekin. Valmistele peppua liukkarilla ja sormin tai jollakin lelulla ja sitten hommiin.

Kiihottavinta tässä on varmaankin huomata, minkälainen on miehen reaktio siinä vaiheessa, kun huomaa sträpparin painautuvan selkää tai kylkeä vasten.

Vierailija
45/50 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesnäkökulmasta katsottuna monivuotinen pegging harrastus avasi minulle oven suureen maailmaan, nimittäin bi-seksualisuuteen. Vaimon kanssa edelleen jokakertaiseen sessioon kuuluu hänen tekemä kairaussessio mutta olen luvan kanssa saanut nyt kokeilla tuttuja miesystäviä. Täytyy kyllä sanoa että elävä, elinvoimainen spermaatykittävä siitin on anaalipanossa kiihottavampi.

Tsindi

Vierailija
46/50 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merkonoomi kirjoitti:

Eikö toi tee homoksi, kun yks jo haaveilee nahkakullista.

Tykkään enemmän ku piiskaan vaimoa

No, itsekin olen peggingistö kiinnostunut. Jos se johtaisi siihen että haluaisin myös oikeaa munaa, niin mitäs siitä sitten? Vaimokin on vihjaillut joskus että siitä vaan jos siltä tuntuu... 

Vierailija
47/50 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisystävän peggaellessa haaveilen aina että takanani olisi kokonainen amisluokka poikaoppilaita. Aika nopeesti sit tuunkin

Vierailija
48/50 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä uskaltanut ehdottaa vaimolle peggingiä, vaikka se olisi haaveeni.

Vierailija
49/50 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naminami ! Peppuni huutaa ansaittua huomiota naiseltani !!

Vierailija
50/50 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sido tämä miehesi vatsalleen sänkyyn ja laita alavatsan alle tyynyä tms. että saat pepun pystyyn. Pue sträppi huomaamatta päällesi ja ala hyväilemään ukkoasi. Anna hänen huomata "varustuksesi" läheisessä kontaktissa ja katso mikä on reaktio kun homma valkenee hänellekin. Valmistele peppua liukkarilla ja sormin tai jollakin lelulla ja sitten hommiin.

Kiihottavinta tässä on varmaankin huomata, minkälainen on miehen reaktio siinä vaiheessa, kun huomaa sträpparin painautuvan selkää tai kylkeä vasten.

Tää on hyvä, täytyy laittaa toteutukseen!