Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuuluuko treffeillä miehen tarjota ja ostaa naiselle lahjoja?

Vierailija
26.03.2022 |

Vai kannatatteko tasa-arvoisempaa mallia, jossa molemmat maksavat itse tai molemmat tarjoavat toisilleen vuorotellen.

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, treffit on yleensä sellaiset, että kierrellään kaupoissa ja mies ostelee naiselle lahjoja.

Vierailija
2/65 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulu. Molemmat maksavat itse omat ruokansa ja juomansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko kokeillut vaikka kävelytreffejä? Suomessa treffikulttuuri ei ole mallia USA.

Vierailija
4/65 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Ensin paljon lahjoja ja sitten hieno illallinen.

Vierailija
5/65 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukkia eka ja sitten mies tarjoaa lounaan

Vierailija
6/65 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tarjoaa, ja mielellään saisi olla jokin pieni lahja naiselle, esim. kukkia ja laadukasta suklaata sekä viinipullo. En kannata nykyaikaista tapaa. Olisi kyllä ekat ja vikat treffit, jos minun naisena pitäisi maksaa oma laskuni.

Vierailija
7/65 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies tarjoaa, ja mielellään saisi olla jokin pieni lahja naiselle, esim. kukkia ja laadukasta suklaata sekä viinipullo. En kannata nykyaikaista tapaa. Olisi kyllä ekat ja vikat treffit, jos minun naisena pitäisi maksaa oma laskuni.

Kannatatko muutenkaan tasa-arvoa?

Vierailija
8/65 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähintään kukkia, laatusuklaata, koruja että saa edes numeroni... Pöhkö! Ihan normisti vaan treffeille.

Vierailija
9/65 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tarjoaa kuka pyytää. Kokisin lahjat jne todella kiusallisena treffailuvaiheessa.

Minulla ei ole mitään ongelmaa tarjota miehelle juomaa/lounasta mutta ehdoton turn off on se jos mies kohtelee minua mun spitaalista ja kokee ongelmaksi maksaa viinilasillinen.

Vierailija
10/65 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannatatko muutenkaan tasa-arvoa?

Kannatan sitä, että mies ja nainen ovat tasa-arvoisia lain edessä. Mutta nykyään tasa-arvo monien mielestä tarkoittaa jotain aivan muuta.

Vierailija
11/65 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on naista vanhempi, niin sitten kuuluu luontevana osana. Jos ollaan suht samanikäisiä, niin silloin molemmat hoitavat omat kulunsa.

Vierailija
12/65 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokainen tekee kuten tuntuu mukavalta ei ole mitään ``kuuluu`` tehdä  olet oma itsesi ja toinen on myös siitä se lähtee jos lähtee

Vierailija
13/65 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehellä ei ole varaa tarjota treffeille kutsumalleen naiselle mitään, niin suosittelen, että jättää sitten kokonaan kutsumatta. Säästyvät molemmat nololta tilanteelta.

Vierailija
14/65 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies on naista vanhempi, niin sitten kuuluu luontevana osana. Jos ollaan suht samanikäisiä, niin silloin molemmat hoitavat omat kulunsa.

Ei vanhempi mies aina ole nuorempaa miestä parempituloinen.

Vierailija
15/65 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos miehellä ei ole varaa tarjota treffeille kutsumalleen naiselle mitään, niin suosittelen, että jättää sitten kokonaan kutsumatta. Säästyvät molemmat nololta tilanteelta.

Toimiiko sama myös toisin päin, että jos nainen pyytää miestä treffeille, kuuluu naisen automaattisesti tarjota?

Vierailija
16/65 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähde treffeille jos mies ei tarjoa, koska kuuluu herrasmiehen tapoihin.

Vierailija
17/65 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kasvanut ulkomailla ja tottunut siihen, että mies maksaa treffeillä ravintola- ym. laskut. Ei se sitä tasa-arvoa mitenkään vähennä.

Vierailija
18/65 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittää että vie naisen johonkin kalliiseen paikkaan. Esim. huoltoasemalle.

Vierailija
19/65 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulu tehdä mitään mitä ei itse halua - koskee molempia osapuolia.

Vierailija
20/65 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En lähde treffeille jos mies ei tarjoa, koska kuuluu herrasmiehen tapoihin.

Ei enää eletä perinteisten sukupuoliroolien aikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi