Kerro yksi asia, joka Suomessa on ihanaa
Vastapohjana päinvastaiselle ketjulle. Näiden päätösten aikana on välillä vaikeaa rakastaa kotimaatamme, joten mielennostatukseksi aloitan:
Mäntymetsä.
Kommentit (39)
Minä, omasta mielestäni. Muilta ei kysytä, siis mielipidettä minusta.
Minustakin Lappi, erityisesti tunturit, ruska, revontulet, pimeys, tähtitaivas (jota valosaaste ei häiritse), järvet. Muuta hyvää on just vähän vaikea keksiä. Alkaa kummasti houkuttaa esim. Norjaan muuttaminen, mun alalla siellä olisi töitä ja tosi paljon parempi palkka, nyt mun entisestäänkin pieni palkka tulee tippumaan ja työ on niin hemmetin raskasta ja kuluttavaa. Että siinä sitä kannustinta jaksamaan alalla vielä toiset 20 v. Ainakin. Niin jos vaan paikat kestää.
Järvet ja joet
Luonto (puhtaat metsät)
Kypsää viljaa täynnä olevat pellot
Maaseutu
Suomessa on Norjaa paremmat lapsinlisät.
meillä on unelma <3
monikulttuurisuus ja toimeentulotuet ettei oo pakko mennä töihin.
Valoisat kesäyöt ♥
Metsät
Luonto
Kieli
Luonto ja sen kauneus (revontulet ja tähtitaivas joka ei varmasti näy joissain isoissa kaupungeissa muualla maailmassa ilmansaasteiden takia)
Syksy
Täällä on mukavan "rauhallista" verrattuna sellaisiin maihin joissa asuu paljon ihmisiä + turistit
Sori, ei ole puhdas luonto. Elättekö kuplassa?
Esimerkiksi se että voin lähteä nytkin ostoksille lähikauppaan kilometrin päähän. Se on auki ja matka on todennäköisesti täysin turvallinen, paitsi teini-ikäiselle pojalle joka saattaisi toki saada selkäänsä naapurikaupunginosan mopopoikien jengiltä.
Tuleppas pois sieltä Helsingistä. Ihan vinkkinä vaan, että Kehä kolmosen ulkopuoellakin on elämää :D Ja kyllä, Suomessa on puhdas luonto ja "terveet" metsät. Ei ole hirveämmin happosateita ym. ym.
Lapin erämaat, ja juomakelpoinen jokivesi. Laajat erämaat. Väljä asutus... Maalaisten asenne / kiirettömyys, josta täälä etelässä olisi opittavaa. Sauna, ja karhu olut.. Niissä täydellinen pakopaikka! Sitä jos ei minulta riistettäisi!
T: Helsinkiläinen.
Kesä, meri, saaristo, meillä mahtavat mökkinaapurit, oma perhe, ihana lapsi, jokamiehenoikeus.
Ja tämän ketjun aloittaja. Kiitos.
Puhdas luonto
Meri
Puhdas ilma
NELJÄ VUODENAIKAA
Kaunis ruska
Revontulet