Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Liian kaverillinen nainen pilaa kiinnostuksen

Vierailija
26.03.2022 |

Ensin olet kiinnittänyt huomiota johonkin nättiin ja mukavaan naiseen ja ihastus häneen. Kuin onnen kaupalla pääset tutustumaan häneen vähän paremmin, mutta nainen paljastuu liian rennoksi ja kaverilliseksi. Pilaa miehen tunnelmat naista kohtaan.

Kommentit (137)

Vierailija
121/137 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko nainen tehdä sitä tahallaan?

Kyllä. En halua loukata, heittäydyn kaverilliseksi

Vierailija
122/137 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin ihmisillä pitää koko ajan olla joku peli meneillään.

Esimerkiksi esitetään jotain yltiömaskuliinista tai -feminiinistä roolia. Pitää tehdä kaikenlaista temppua, että kumppani olisi tyytyväinen.

En ole tuollaisia pelejä jaksanut ikinä harrastaa. Haluan olla vain oma itseni, enkä muiltakaan saati sitten kumppanilta vaadi muuta. Tavallinen toisen huomioon ottava, normaaleilla käytöstavoilla varustettu ihminen riittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/137 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekin mahdollisuus on, että ap haluaa naisen, joka on oikeasti tuollainen, eikä vain esitä.

Vierailija
124/137 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ongelma on siinä, että tuo supenaisellinen reaktio tulisi minulla luonnostaan vain tosi selkeiden alfaurosten kanssa - pitäisi olla mies joka pystyy omalta osaltaan kannattelemaan sitä tilannetta. Ei se pelkällä y-kromosomilla tule.

No toinen ongelma varsinkin nuorena oli se, että itsestä se tuntui vaikealta roolilta, olla kikatteleva tyttö, joten olin käytökseltäni torjuva, vaikka oikeasti en olisi halunnut olla. Niin hauskaa olisi voinut olla, jos olisin heittäytynyt!

Oikeastihan alfauros joka veisi (juuri oikealla tavalla) olisi ihan unelmaa..mutta kaikki todelliset miehet (ja naiset ovat) jotenkin valjuja unelmiin verrattuna..

Minustakin on tullut naisellinen nainen vasta nyt 35-vuotiaana. Kesällä aion kiertää Eurooppaa ja viettää kauniita hetkiä :)

Vierailija
125/137 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauheaa, jos vitseille ei saa nauraa, ilman että luullaan olevan ihastunut. 🙄

Saa olla tosi sosiaalisesti ei-älykäs, jos ihan oikeasti ei muka huomaa, milloin vitsille nauraminen on ihastumisnauramista ja milloin se on vain sille vitsille nauramista....

Miehissä on valitettavan paljon sosiaalisesti ei-älykkäitä.

Olen hymyilevä ja nauravainen, pakko rajoittaa, valitettavasti.

Vierailija
126/137 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä olikin uutta. Yleensähän täältä saa lukea, että naiset ovat säälittäviä ja halveksittavia olentoja, koska eivät kykene fyysisesti samanlaisiin voimatekoihin kuin miehet. Sitäkin kuulee (sekä täällä että arkielämässä), että naiset ovat arvoituksellisia ja hankalia, kun eivät sano asioita suoraan.

Mites ap, maksatko treffeillä kaiken? Vai onko niin, että saa olla viehkeä ja avuton mutta ei missään nimessä lompakkoloinen?

No onhan se hankalaa jos ei sano asioita suoraan.

Vierailija
127/137 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauheaa, jos vitseille ei saa nauraa, ilman että luullaan olevan ihastunut. 🙄

Saa olla tosi sosiaalisesti ei-älykäs, jos ihan oikeasti ei muka huomaa, milloin vitsille nauraminen on ihastumisnauramista ja milloin se on vain sille vitsille nauramista....

Miehissä on valitettavan paljon sosiaalisesti ei-älykkäitä.

Olen hymyilevä ja nauravainen, pakko rajoittaa, valitettavasti.

Tämä koskee lähinnä suomalaisia miehiä, joten katseet muualle Eurooppaan :)

Vierailija
128/137 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ongelma on siinä, että tuo supenaisellinen reaktio tulisi minulla luonnostaan vain tosi selkeiden alfaurosten kanssa - pitäisi olla mies joka pystyy omalta osaltaan kannattelemaan sitä tilannetta. Ei se pelkällä y-kromosomilla tule.

No toinen ongelma varsinkin nuorena oli se, että itsestä se tuntui vaikealta roolilta, olla kikatteleva tyttö, joten olin käytökseltäni torjuva, vaikka oikeasti en olisi halunnut olla. Niin hauskaa olisi voinut olla, jos olisin heittäytynyt!

Oikeastihan alfauros joka veisi (juuri oikealla tavalla) olisi ihan unelmaa..mutta kaikki todelliset miehet (ja naiset ovat) jotenkin valjuja unelmiin verrattuna..

Nämä todella pitää tulla ns sisältäpäin. Itsevarmuus ja hyvät tavat, ei vain ulkoa opittua manipuloivaa "pakollista pahaa", vaan aitoa herrasmiesmäisyyttä. Ja "rakkautta", ei vain velvollisuudentunnosta tehtyjä eleitä.

Paperilla moni asia näyttää erilaiselta, kuten itsellä kerran. Asioista ja odotuksista oltiin keskusteltu ja vastasivat toisiaan. Kuitenkin tavatessa jouduin lähes välittömästi ns ottamaan ohjat. Siinä vaiheessa halukkuus esim maksaa kahvilassa menettää täysin merkityksensä, jos mies piileksii selän takana, ei uskalla tilata, kävelee kaupungilla perässä sen sijaan että vieressä, eleet ja olemus nöyristeleviä jne. Ajattelin aluksi että ehkä häntä jännitti ja varmasti jännittikin. Ei siinä oikein ollut sellaista saumaa ihaillen hihitellä hänelle.

Päätin antaa mahdollisuuden ja sittemmin paljastui että tämä "fyysistä" työtä tekevä yksilö tosiaan haluaa että paitsi otan ohjat täysin myös sängyssä, myös teen kaiken työn siellä.

Tapailu päättyi siihen että hän ei saanut auki säilyketölkkiä ilman apuvälineitä. Toivoisin itsekin että tämä olisi huono palstatrollin viesti mutta valitettavasti on täysin totta, nyt jo naurattaa. Kaiken näiden jälkeen tuo oli vain se piste iin päälle.

Vierailija
129/137 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ap tarkoittaa rennolla ja kaverillisella? Mitä pahaa rentoudessa on?

Tämän haluaisin itsekin tietää. Itse en osaa olla rento kiinnostavan miehen seurassa, joten annan heille mielestäni kylmän ja jäykän vaikutelman. Jos mies taas ei kiinnosta minua sukupuolisesti tippaakaan, on helppoa olla rento, avoin ja kaverillisen mukava. Sen miehet taas valitettavasti tulkitsevat niin, että olen heihin korviani myöten ihastunut... Onkohan se minun kylmä ja jäykkä olemukseni sitten miesten mielestä "kaverillista"?

Vierailija
130/137 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä helppo gallup. Naisia on kolmenlaisia

1. Kikattelija/räpsyttelijä

2. Räväkkä

3. Kaverillinen

Ja apn maku on ykkönen.

Kikattelen ja räpsyttelen aina, kun minulla on jonkun seurassa rento olo ja tunnen voivani olla oma itseni. Myös naisten kanssa.

Vierailija
131/137 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No.. itse olen vahva, itsenäinen nainen. Mutta jos olisin parisuhteessa en todella haluaisi olla se vahva tai ns dominoiva osapuoli.

Kokeilin deittailua pitkästä aikaa pidemmän suhteen päätyttyä. Ja mietin että mikä tässä mättää, tarjolla oli kaikinpuolin "tasapäistä" suhdetta. Sitten totesin että lupaavatkin tapaukset jää kaveriasteelle jos mies ei ole tarpeeksi ns maskuliininen. Oli aika oppi ja kriisi itselle myös. Olenko tosiaan näin "perinteinen"?

Oletan että ap etsii perinteisemmällä tavalla feminiinistä naista. Naiset joista hän on kiinnostunut eivät ehkä ole pohjimmiltaan tällaisia. Tai jos ovat, ap ei ole perinteisellä tavalla maskuliininen (huolehtii naisesta, herrasmies, vasara pysyy kädessä jne).

Tässä ketjun paras vastaus. Minulla on tällä hetkellä deittiprofiilissa ilmaistuna oma mieltymykseni tällaisiin ”perinteisempiin” rooleihin (ei näillä sanoilla). Miehissä, jotka tykkäävät profiilistani, on tapahtunut huikea muutos. Aiemmin siellä oli enemmän sellaisia pehmeitä hippimiehiä. Minä todella janoan sitä, että saan tuntea miehen seurassa olevani nainen. Siihen vaaditaan mieheltä aika paljon maskuliinisuutta ja kykyä olla läsnä ja flirttailla.

Mikäköhän omassa tekstissäni oli vikana. Ihan "peruskriteerit" ja sain piiskaajia sekä piiskatuiksi haluavia. Näiden väliin mahtui lähinnä näitä pehmeitä miehiä..

Ehkä en ole ulospäin tarpeeksi naisellinen, oli kyllä kuvissa korkkarit ja pitkät hiukset mutta ei hametta :D

Vierailija
132/137 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokemukseni mukaan kihertely ei ehkä ole tässä se pääpointti, vaan tietty alistuvuus ja avuttomuus, joka vetoaa tietynlaisiin miehiin. Toista voi ihailla kihertelemättäkin ja nauraa hänen jutuilleen. Tällainen nainen voi olla ihan fiksu, älykäs, keskustelutaitoinen ja huumorintajuinen, sekä luonnollisella tavalla kaunis. Avuttomuutta ja heikkoutta voi olla myös sairauksien, eikä pelkästään tyhmyyden ja tyhjäpäisyyden takia. Tällainen suhde voi olla oikein hyväkin. Olen kohdannut tällaistakin.

Millaisiin miehiin alistuvuus ja avuttomuus vetoaa? Itselleni tulee lähinnä mieleen joku konservatiivinen uskis.

Huonoitsetuntoisiin narsisteihin, jotka haluavat päästä höykyttämään ja kontrolloimaan.

Vierailija
133/137 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikku vinkki: kaverillisista naisista pitävät miehet ovat kihloissa tai naimisissa.

Vierailija
134/137 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko naisista lähinnä olosuhteiden pakosta sellaisia yli-itsevarmoja ja miehekkäitä?

Vierailija
135/137 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos en ole kiinnostunut miehestä enkä yritä häntä vikitellä vaan olen rento ja normaali oma itseni, niin ei tosiaankaan kiinnosta mitä mieltä hän on minusta tai pilaantuuko hänen fantasiointitunnelmat. Suosittelen samaa kaikille miehillekin. Semmoista ihan tavallista elämää vaan.

Vierailija
136/137 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa, itse yritin kovasti näyttää ihastumistani miehelle, joka sanoi mun olevan "hyvä jäbä"..mistä tämä kertoo??

Nainen olen, ja omasta mielestäni naisellinen.

Mua on myös kutsuttu hyväksi jätkäksi..mitä se tarkoittaa, miksi "jätkä"? En ole erityisen karski tai jätkämäinen.

Vierailija
137/137 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa, itse yritin kovasti näyttää ihastumistani miehelle, joka sanoi mun olevan "hyvä jäbä"..mistä tämä kertoo??

Nainen olen, ja omasta mielestäni naisellinen.

Mua on myös kutsuttu hyväksi jätkäksi..mitä se tarkoittaa, miksi "jätkä"? En ole erityisen karski tai jätkämäinen.

Kyllä olette molemmat jätkämäisiä. Ettepä tekään miehekkäästä miehestä mieti, että on neitimäinen.