Liian kaverillinen nainen pilaa kiinnostuksen
Ensin olet kiinnittänyt huomiota johonkin nättiin ja mukavaan naiseen ja ihastus häneen. Kuin onnen kaupalla pääset tutustumaan häneen vähän paremmin, mutta nainen paljastuu liian rennoksi ja kaverilliseksi. Pilaa miehen tunnelmat naista kohtaan.
Kommentit (137)
Epäilen, että se on ihan tahallista eli haluaa pitää sinut selkästi kaverina. Itse ainakin käyttäydyn noin miehiä kohtaan, etteivät alkaisi miettiä mitään ylimääräistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, millaista käytöstä toivoisit naiselta, niin ettei olisi liian kaverillista?
No sellaista kihertelyä, vitseilleni nauramista, ihailevia katseita ja avuttomuutta että voi miehevästi häntä auttaa ja neuvoa.
Ap
Itsetuntosi on naisen avuttomuuden kannattelema?
Aika raskasta 🙄
Kyllä mä nauran, jos miehellä on hauskat jutut. Ymmärrän myös sen miten tärkeää toiselle on, että hänen vitseilleen nauretaan. Muutenkin ymmärrän ap:n pointit oikein hyvin. Naisen ei tarvitse olla niin maanperusteellisen etevä, täydellinen, viileä ja pelottavan itsenäinen. Vähempikin riittää. Saa olla vähän heikko ja hupsu, jos on sellainen. Ei tarvitse kuitenkaan esittää sellaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sellaista kihertelyä, vitseilleni nauramista, ihailevia katseita ja avuttomuutta että voi miehevästi häntä auttaa ja neuvoa.
Ap
No jos se nainen ei tykkää susta silleen? Tiiätkö?
Mä en ainakaan toimi noin, kuvailemallasi tavalla, vaikka olisin jostain kiinnostunut muullakin kuin kaverillisella tavalla.
Itselläni aikoinaan liian kaverillinen nainen! Jätin hänet! Muuten meni ok:STI,mut se liika kaverillisuus tökki! Keskusteltiin asiasta asiallisesti,mut päätin,et suhde saa päättyä! Löysin sit myöhemmin kivan naisen,jonka kans kemiat toimii hienosti! Ollaan oltu naimisissa 10v! Ei oo tarvinnut katua! Suhde toimii edelleenkin....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap: lg? ;)
Ap, sun pitää sitten etsiä tietynlaista naista. Hyvä kun tiedät selvästi mitä haluat.
Te, jotka olette sanoneet kaverillisuuden olevan turn off, mitä mieltä olette naisista/miehistä, joiden mielestä puolison pitäisi olla paras ystävä/ tai puoliso on paras ystävä?
Miten liian kaverillinen ja rento nainen käyttäytyy?
voi nyyh. :D tottakai, mutta jos ei vaan jaksa muuta. :D sitten tarvii miehen jolla testosteronia enemmän.
Tämä olikin uutta. Yleensähän täältä saa lukea, että naiset ovat säälittäviä ja halveksittavia olentoja, koska eivät kykene fyysisesti samanlaisiin voimatekoihin kuin miehet. Sitäkin kuulee (sekä täällä että arkielämässä), että naiset ovat arvoituksellisia ja hankalia, kun eivät sano asioita suoraan.
Mites ap, maksatko treffeillä kaiken? Vai onko niin, että saa olla viehkeä ja avuton mutta ei missään nimessä lompakkoloinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ihan oikeastiko tällaista naista miehet haluaa? Nyt ymmärrän, miksi hyvinkin älykkäät naiset muuttuvat miesten edessä ihan toisenlaisiksi kuin naisseurassa: kikatteleviksi räpsyttelijöiksi ja ihastelijoiksi. Usein kuitenkin selän takana puhuvat paskaa juuri näistä miehistä.
Tiedän ihan tarkkaan mitä ap tarkoittaa. Nainen saattaa olla tosissaan, jos hän lähtee mukaan miehen itsetunnon pönkittämisleikkiin. Jos mies ei aisti, että nainen on tosissaan, nainen ei ole. Joillakin naisilla visertely on kuitenkin niin verissä, että kaikki miehet saavat saman ihanan kohtelun, ja sitten kilttimies pettyy kun hän alkaa lunastaa "lupausta."
Vierailija kirjoitti:
Mukavaa vaihtelua sekin, että ei tunne mitään, ollaan kavereita ja sit joskus vahingossa vähän liian lähekkäin ja sitte menee ihan nussimiseksi. Jälkeenpäin olla vähän niiku mitä ja on siinä oma viehätyksensä. Tavallaan hiipii se kiinnostus ja sitten iskee.
Toi on mulle ainakin ihan ok, olen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Että mitä??
No ilmankos olen sinkkunainen kun en harrasta tuollaista typerää kikattelua tai a(i)vuttomuutta.
En tiedä visertelystä, mutta olen huomannut, että sellainen vähän heikompi astia vetää miehiä voimakkaasti puoleensa.
Tästä helppo gallup. Naisia on kolmenlaisia
1. Kikattelija/räpsyttelijä
2. Räväkkä
3. Kaverillinen
Ja apn maku on ykkönen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Oliko ikää jo yli 15?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Sinun pitää löytää tällainen kihertelijä. Meillä oli töissä aikoinaan eräs nainen joka kiherteli ja keimaili jokaiselle miehelle.
Mulla kävi niin, että tuntui pitkään, että ollaan vaan kavereita. Pikku halauksia yms. Sitten kerran leffan mainostauolla kun kävin keittiössä odotti a.laston ihanuus valmiina sohvalla.