Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millä logiikalla ei tarvisi lääkärintodistusta jos eka sairaspäivä palkaton?

Vierailija
09.09.2015 |

Sehän olis silloin luvaton poissaolo? Kyllä palkattomistakin vapaista pitää sopia etukäteen, eikä niitäkään nyt noin vain saa.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mullon "usein" kuumepiikkejä. Kuume saattaa olla illalla lämmönpuolella kun tuun töistä (37.2) ja tunnissa nousta 38-39 astetta, kestää seuraavaan päivään, kun laskee. Alan houria, kun kuume nousee yli 37.8 (saatan puhua esim muurahaisia ja lentokoneista), etten todellakaan tuolloin työkuntoinen. Seuraavan päivän sit taas työkuntoinen.

Vierailija
42/43 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 22:03"][quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 21:51"]

Työnantaja ei voi vaatia koska hänellä ei ole ko. päivältä palkanmaksuvelvoitetta. Mulle sopii, tulen käyttämään paljon. Palkkani on niin pieni että muutama palkaton päivä vuodessa ei taloutta kaada, saan vastineeksi monta pidennettyä viikonloppua/lomaa. Miten työs sujuu, ei ole mun murhe, nyt muuttui asenteeni.

[/quote]

Ensimmäisen päivän palkattomuutta kompensoin pidemmillä sairauslomilla.
[/quote]
Kertokaa nyt mulle, että mikä ihmeen logiikka tässä on?! Mitä enemmän on pois, sitä enemmän menettää. Ainakin mun järjen mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 21:48"]

Minulla todistus ja lääkärikäynti maksaisi jo puolet palkasta.

[/quote]Jos ei nole työterveyshoitoa, niin terveyskeskus on aina olemassa. Päivystyksestä saat todistuksen. aika pieni on palkkasi, jos se käynti siitä puolet vie.