Millaisella viestillä lopettaa tapailu?
Olen tapaillut mukavaa naista viikoittain kolme kuukautta. En halua kuitenkaan enää jatkaa tapailua. Onko tämä sopiva viesti tapailun lopettamiseen?
---
Hei!
Olet ollut mukavaa ja kohteliasta seuraa, mutta minusta on alkanut tuntua, että pitempää suhdetta ajatellen tarpeemme eivät kohtaa. Minä olen sinulle liian rauhallinen ja nyhjäävä kotihiiri ja sinä olet minulle liian sosiaalinen ja virikehakuinen.
Seksi on ollut läheistä ja tyydyttävää ja sitä voin jatkaa, jos haluat, mutta pitempää suhdetta tavoitellen en enää tapailua tahdo jatkaa.
Mukavaa kevättä ja onnea kumppanin löytämiseen!
Xxxx
Kommentit (85)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapailua ei lopeteta viestillä.
Jos on tavannut 3 kertaa saako silloin? Missä menee raja?
Nää oli (muka) tapailleet 3 kuukautta. Muikkeli voi olla jo 4. kuulla raskaana.
Mutta joo, 3 kertaa tavannut saa huoleti lopettaa viestillä. S'on moro!
Ihmettelen munateli eiden hinkua päästä pukille mahdollisimman pian, mahdollisimman usein. Ettekö pöljät tajua, että aina, JOKA KERTA on isiytymisen vaara?
Kun tapaat sen naisen seur. kerran niin sanot vähän hajamielisesti: "Mä en oo enää oikein varma..." Sen jälkeen se nainen on kyllä varma ja heittää sut pihalle.
Homma hoidettu!
Sehän on jo iso saavutus, että mies jaksaa ylipäänsä ilmoittaa, ettei halua tavata enää. Kun miehet yleensä eivät Ilmoita, kun ovat lopettaneet suhteen.
En usko, et sun naiseskaan on vielä 100 % :sti sitoutunut suhun. 3 kk on tosi lyhyt aika. Ei hirveesti varmaan ylläty vaikka sanosit mitä. Tuntuu, et luulet itsestäsi nyt vähän liikoja.🤣
Onko tuo yleistä, että miehet eivät halua jatkaa tapailua seurustelu mielessä, mutta haluaisivat kuitenkin silloin tällöin harrastaa seksiä saman kumppanin kanssa?
Sanoitko olevasi mies?
Pelle sinä olet.
Jos on tapailtu kuukausitasolla niin ei ole sellaista viestiä jolla lopettaa tapailu.
Pelkuri, keskenkasvuinen pojankloppi… ” Millaisella viestillä lopettaa tapailu? ” - Hohhoijaa.
Mullla on pallit ja omat haluni. Tieto lisää tuskaaa.
AP ei kertonut sukupuoltaan.
Joo tapailukumppani on myös nainen ja seksi "tyydyttävää" plus viesti idioottimainen, mutta olen aika varma että tuollainen tökeryys kyllä onnistuu myös naiselta.
Vierailija kirjoitti:
Tapailua ei lopeteta viestillä.
HAHAHAHAHA
EIPÄ
ANNA MUN NAURAAAA
just kaks viikkoo sitten tapailemani mies lopetti meidän tapailun viestillä!!!!!
HAHAHAHA
AI EI LOPETETA MUKA TERVETULOA TODELLISUUTEEN APINA
Kun haluan lopettaa naisen kanssa tapailun, niin laitan vain viestin, että en halua enää jatkaa suhdetta. Piste.
Joskus alkaa hirveä viestipommitus ja sen takia mulla on naisia varten aina erillinen liittymä. Suljen vanhan ja avaan uuden uudelle naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Jos on pakko jollain viestillä "lopettaa" jonkun ihmisen näkeminen, niin sen voi tehdä vaikkapa tälläisellä viestillä: "Hei. En tahdo nähdä sinua enää ikinä. Älä ota minuun enää mitään yhteyttä ikinä. Hyvästi."
Tuo on yksinkertainen, selvä, selkeä viesti. Ei siitä tuon mutkikkaampaa tarvitse tehdä. Tuon jälkeen ei enää sanaakaan. Toki jotkut tahtovat ilmaista saman asian kohteliaammin, jotkut ilmaisevat saman töykeämmin, se on makuasia, itse en jaksa tyyliin panostaa. Tärkeintä on viestin yksiselitteisyys, ettei jää mitään epäselväksi, ei mitään tulkinnanvaraisuutta.
Jos hän alkaa sinua pommittaa viesteillä niin tee rauhanhäirinnästä tms rikosilmoitus poliisille.
Toisaalta en kyllä muista onko minulla mitään sellaista pakkoa koskaan ollut. En koe että minulla muutoinkaan olisi minkäänsortin "velvollisuutta" koskaan "jatkaa" jonkun ihmisen näkemistä.
Jep hyvä mahdollimman _tunteeton_ kannattaa olla nimittäin silloin myös nainen ymmärtää että ei ollenkaan menettänyt sinussa _mitään_.
-valaistunut
Vierailija kirjoitti:
Se lyhennetty viesti oli tosi hyvä! Ei mitään seksisuhteen ehdottelua, jos et ole kiinnostunut parisuhteesta naisen kanssa. Naisten logiikka yleensä menee niin että ne avaa reitensä jotta mies sitten rakastuisi ja välittäisi ihmisestä muutenkin. Harvemmin naiset haluaa, että mies nussii niitä ja etsii vaimomatskua muualta. Ok joku harva poikkeus tähän voi olla kyllä joo. Ja yleensähän suhteet lopetetaan kasvotusten ja se on aikuisen käytöstä. Pitää pystyä ottamaan vastaan se paha mieli ja reaktio mikä toiselle voi tulla suhteen päättymisestä. Onhan tapailusuhdekin suhde.
Ei mitään seksisuhteen ehdottelua, jos et ole kiinnostunut parisuhteesta naisen kanssa. Naisten logiikka yleensä menee niin että ne avaa reitensä jotta mies sitten rakastuisi ja välittäisi ihmisestä muutenkin. Harvemmin naiset haluaa, että mies nussii niitä ja etsii vaimomatskua muualta. Ok joku harva poikkeus tähän voi olla kyllä joo. Ja yleensähän suhteet lopetetaan kasvotusten ja se on aikuisen käytöstä. Pitää pystyä ottamaan vastaan se paha mieli ja reaktio mikä toiselle voi tulla suhteen päättymisestä. Onhan tapailusuhdekin suhde
Tämä
Vierailija kirjoitti:
Joo kannattaa ihan ehdottomasti laittaa tuollainen viesti niin että siitä jää tallenne. Nainen laittaa sen eteenpäin kaikille ystävilleen, jotka laittavan sen kaikille ystävilleen, jotka laittavat... Lopulta sinulle nauravat naurismaan aidatkin.
Olet pelisilmätön ja sosiaalisesti kyvytön törppö. Ihme että olet tuonkin naisen seuraa edes saanut.
Näytin kaikille miehen viestit
Oottepas taas ilkeitä!
Eikö se ole hyvä lopettaa tapailu viestillä, jos se ei ollu mitään vakavaa. Nainenkin varmaan tiesi jo suunnilleen missä mennään, ainakin jos ovat Tinderissä tavanneet...
Mulle mies, jonka kanssa olin tapaillut 3kk, ehdotti viestillä, että oltaisiin hyvänpäiväntuttuja ja moikataan jos tavataan 😂😂 Mieshän oli ennen tätä viestiään kertonut olevansa minusta edelleen kiinnostunut ja haluavansa jatkaa tapailua, vielä ihan päivämääränkin seuraavalle tapaamiselle oli kertonut.
Jos haluat antaa itsestäsi kusipäisen vaikutelman, voit kokeilla vaikka tätä tapaa.