Millaisella viestillä lopettaa tapailu?
Olen tapaillut mukavaa naista viikoittain kolme kuukautta. En halua kuitenkaan enää jatkaa tapailua. Onko tämä sopiva viesti tapailun lopettamiseen?
---
Hei!
Olet ollut mukavaa ja kohteliasta seuraa, mutta minusta on alkanut tuntua, että pitempää suhdetta ajatellen tarpeemme eivät kohtaa. Minä olen sinulle liian rauhallinen ja nyhjäävä kotihiiri ja sinä olet minulle liian sosiaalinen ja virikehakuinen.
Seksi on ollut läheistä ja tyydyttävää ja sitä voin jatkaa, jos haluat, mutta pitempää suhdetta tavoitellen en enää tapailua tahdo jatkaa.
Mukavaa kevättä ja onnea kumppanin löytämiseen!
Xxxx
Kommentit (85)
Vierailija kirjoitti:
Viestillä lopettaminen on tökeröä. Tapaa kasvotusten ja kerro asia.
Luuletko että se yhtään helpottaa sitä, joka jätetään, että se jättäminen sanotaan suoraan päin pärstää.
Se tuntuu tasan tarkkaan yhtä pahalta ja ehkä jopa julmemmalta, kuin fiksu kirjallinen viesti.
Ohita katkerat vuodatukset täällä. Viesti on toimiva, kunhan liität siihen myöhemmin ehdottomasi tapaamismahdollisuuden.
Vihan, katkeruuden ja surun tunteet ja pyrskähtelevät itkut on paljon helpompi kokea kotona ruudun takana kuin yrittää hallita treffeillä.
Myöhemmin voi sitten keskustella asiat läpi, kun suurin tunnepurskaus on mennyt ohi.
Se lyhennetty viesti oli tosi hyvä! Ei mitään seksisuhteen ehdottelua, jos et ole kiinnostunut parisuhteesta naisen kanssa. Naisten logiikka yleensä menee niin että ne avaa reitensä jotta mies sitten rakastuisi ja välittäisi ihmisestä muutenkin. Harvemmin naiset haluaa, että mies nussii niitä ja etsii vaimomatskua muualta. Ok joku harva poikkeus tähän voi olla kyllä joo. Ja yleensähän suhteet lopetetaan kasvotusten ja se on aikuisen käytöstä. Pitää pystyä ottamaan vastaan se paha mieli ja reaktio mikä toiselle voi tulla suhteen päättymisestä. Onhan tapailusuhdekin suhde.
Aivan hullulta kuulostaa, liian virallinen yhtäkkiä, ihan kuin vieraalle kirjoittaisit. Ja kuitenkin 3 kk takana. Kasvotusten paras.
Vierailija kirjoitti:
Tuo lopun toivotus kuulostaa aivan hirveeltä ja suorastaan vittumaiselta muka kohteliaalta
Miten niin muka?
Tuohan just nappiin toivotus. Eiväthän he seurustelleet, vaan ainoastaan tapailivat.
On kohteliasta toivottaa hyvää vuodenaikaa ja menestystä kumppanin löytämiseen jatkossa.
Mitä v#ittumaista tuossa on?
Eivähtän me mikään avo-/ aviopari olleet. Eivät edes olleet tiiviisti yhdessä, tapailivat vain.
Tottahan on fiksua toivottaa, että löytyy kumppani jatkossa.
Täysin kokemattomat kommentoivat täällä taas.
Jos on pakko jollain viestillä "lopettaa" jonkun ihmisen näkeminen, niin sen voi tehdä vaikkapa tälläisellä viestillä: "Hei. En tahdo nähdä sinua enää ikinä. Älä ota minuun enää mitään yhteyttä ikinä. Hyvästi."
Tuo on yksinkertainen, selvä, selkeä viesti. Ei siitä tuon mutkikkaampaa tarvitse tehdä. Tuon jälkeen ei enää sanaakaan. Toki jotkut tahtovat ilmaista saman asian kohteliaammin, jotkut ilmaisevat saman töykeämmin, se on makuasia, itse en jaksa tyyliin panostaa. Tärkeintä on viestin yksiselitteisyys, ettei jää mitään epäselväksi, ei mitään tulkinnanvaraisuutta.
Jos hän alkaa sinua pommittaa viesteillä niin tee rauhanhäirinnästä tms rikosilmoitus poliisille.
Toisaalta en kyllä muista onko minulla mitään sellaista pakkoa koskaan ollut. En koe että minulla muutoinkaan olisi minkäänsortin "velvollisuutta" koskaan "jatkaa" jonkun ihmisen näkemistä.
Joo kannattaa ihan ehdottomasti laittaa tuollainen viesti niin että siitä jää tallenne. Nainen laittaa sen eteenpäin kaikille ystävilleen, jotka laittavan sen kaikille ystävilleen, jotka laittavat... Lopulta sinulle nauravat naurismaan aidatkin.
Olet pelisilmätön ja sosiaalisesti kyvytön törppö. Ihme että olet tuonkin naisen seuraa edes saanut.
Siis oikeastikko harrastitte seksiä vai tapailitte vaan? Meinaan, et tosiaan yhtäkkiä todella muodollinen viesti ihmiselle, jonka kanssa on peuhannu 3kk??? Et tainnu välittää tunnetasolla tippaakaan?
Siis saattaahan se nainenkin haluta vaan seksisuhteen? Vai ettikö kuitenkin parisuhdetta?
Nii eihän se nainen ole mitenkään palavasti rakastunut aloittajaan vaikka oliskin harrastanu seksiä, naiset ku on aikamoisia hutsuja nykyään. Pankaa vaan, jos molempia panettaa, paneminen on kivaa! :)
Miksi et halua jatkaa? Jos olette 3kk jaksaneet tapailla miksi ette pysyisi kavereina? Jollain tasolla pakko tykätä toisesta jos kuukausia on jaksanut tapailla.
3kk jälkeen suhdetta ei lopeteta viestillä.
katos, siellä se peräässä juokseva rotta taas tulee! eikä ole edes kysytty mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Tapailua ei lopeteta viestillä.
Jos on tavannut 3 kertaa saako silloin? Missä menee raja?
Hei
Kevät tulee ja uudet tuulet puhaltaa. Kiitos tästä ajasta .
Selittelemättä pitemmin olen arvostanut sinua ,mutta haluan mennä eteenpäin omaa tietä.
"Moro! Löysin paremman näköisen naisen ja se ottaa paremmin p oskeen ku sä. Eli nää on nyt bänät, pärjäile"
"Eiköhän tämä ollut tässä. Tuun joskus kiksauttamaan, jos sopii.
-Mulkku"
Siinä sulle lyhyt ja ytimekäs tiivistelmä.
Kyllä olen lopettanut, mies oli liian epävakaa, ei todellakaan kiinnostanut nähdä enää livenä. Sen verran asiattomia viestejä ja uhkailuja sain viestitse että joutui estoon.
ap:n seksivonkailulle laittaisin takaisin viestin että vedä gubbe handuun.