Millaisella viestillä lopettaa tapailu?
Olen tapaillut mukavaa naista viikoittain kolme kuukautta. En halua kuitenkaan enää jatkaa tapailua. Onko tämä sopiva viesti tapailun lopettamiseen?
---
Hei!
Olet ollut mukavaa ja kohteliasta seuraa, mutta minusta on alkanut tuntua, että pitempää suhdetta ajatellen tarpeemme eivät kohtaa. Minä olen sinulle liian rauhallinen ja nyhjäävä kotihiiri ja sinä olet minulle liian sosiaalinen ja virikehakuinen.
Seksi on ollut läheistä ja tyydyttävää ja sitä voin jatkaa, jos haluat, mutta pitempää suhdetta tavoitellen en enää tapailua tahdo jatkaa.
Mukavaa kevättä ja onnea kumppanin löytämiseen!
Xxxx
Kommentit (85)
Ei kai tuollaista sanota viestillä vaan kerroraan tavatessa.
Viestisi on tiivistettynä, piNperosi kelpaa, sinä et.
Kyllä suhde, tapailu tms lopetetaan kasvotusten, eikä jollain viestillä.
Ei se se kummempaa ole kuin kertoa että "olet kiva tyyppi, mutta parisuhde mielessä haluamme eri asioita. Kiitos yhteisestä ajasta ja kaikkea hyvää sulle jatkoon".
Tuollainen seksiehdottelu, kun pistää homman poikki on kyllä todella mautonta. Ihmisenä olet ihan väärä mulle mutta hei, mällit voin nakata...
Tsiisus, saa äitee olla pojastaan ylpeä..
Itse ollut joskus vastaavassa tilanteessa, tosin olen nainen ja halusin lopettaa suhteen miehen kanssa. Vaikka suhde oli kestänyt kauan (vuosia), emme olleet kovinkaan usein nähneet. Suhde oli kevyt, oikeastaan täysin fyysinen. Vietimme kuitenkin aikaa ja öitäkin yhdessä. Suhteen loppumiseen ajoi miehen jatkuva pleijerikäytös ja lopulta tylyt oharit. Oltuani yksin reissussa (jossa meidän piti siis olla yhdessä) mitta vain tuli totaalisen täyteen ja laitoin viestin että en pysty enää. Mies ei koskaan vastannut.. en tiedä ottiko sitten koville vai olinko vaan niin yhdentekevä ettei halunnut sen enempää asiasta keskustella (veikkaan jälkimmäistä). Laitoin viestiin kyllä lyhyet perustelut ja myös maininnan että olin hänestä pitänyt.
Vierailija kirjoitti:
Laita siihen jotain, että ”Olen erittäin pahoillani, mutta minusta tuntuu ettei tarpeemme parinetsinnässä kohtaa ja haluan lopettaa tapailun”.
Pahoittele asiaa. Äläkä laita tuota seksiasiaa siihen ollenkaan, se on ällöä. Vielä ehkä laittaisin viestin loppuun, että jos haluat, voidaan vielä jutella tästä puhelimessa, vaikkei se muuta päätöstäni asian suhteen.
T. Nainen
Tarpeet eivät kohtaa? Kyllä mielestäni 3kk tapailun jälkeen tulisi antaa vähän tarkempi syy. Erittäin epämääräinen ja monitulkintainen tuo "tarpeet eivät kohtaa".
Ongelma taitaa olla vain sulla, oletko harkinnut että nostaisit tasoasi jotta saat hyvän miehen? Yritä, voit yllättyä