Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kahvin hamstraajat naurattaa - eivät tiedä että kahvi menettää aromejaan jo muutamassa kuukaudessa

Vierailija
26.03.2022 |

Normaalisti kahvi ei kaupan hyllyllä viihdy kuin muutaman viikon sen jälkeen kun se paahtimolta tulee. Sen takia ihmiset eivät ole koskaan juoneet kovin vanhaa kahvia avatusta pakkauksesta.

Se että siinä on se "parasta ennen" päivä, ei todellakaan tarkoita että kahvissa olisi aromit tallella siihen mennessä.

Papukahvi tietysti säilyy hieman pidempään, mutta eivät hamstraajat sitä osta.

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä Pauligin trolli siellä nyt huutelee?

Vierailija
42/56 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just löysin maaliskuun alussa muka helmikuussa 2022 vanhentuneen Juhla mokka -paketin. En kokenut, etteikö olisi ollut ihan kelpoa kahvia.

Mulla on varastossa 6-7 Juhla Mokka -pakettia, päiväys joulukuulle 2022. Ovat juotu varmaan kesä-heinäkuuhun mennessä. Erittäin ok. Vielä en ole yhtään kallista yli 6€: pakettia ostanut. Tässä välissä kyttään tietysti kaikki tarjoukset :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlissä Löfbergs 2 pakettia 8 eurolla. Olen kiertänyt LUKUISAT myymälät lävitse.

Vierailija
44/56 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua naurattaa kaikki kahvinjuojat kun paniikissa ostamassa varastoon hintojen takia. Saisi olla vaikka tuhat euroa paketti. Ei liikuta minua.

Vierailija
45/56 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun sitä ei saa enää ollenkaan, ovatko aloittaja ja muut hifistelijät kokonaan ilman? Siitä vaan. Koska itse olen tottunut laivan pohjalta kaavittuun kuraan ja se maistuu suussani hyvältä, niin mikä ihmeen probleema sen pitäisi olla, että joillakin on vielä parempaa?

Mökkikahvi edelliseltä vuodelta passaa aina myös oikein hyvin. On ollut kai vanhempaakin välillä.

Mutta voi olla, että pitää ruveta siirtymään korvikkeeseen jossain vaiheessa. Loppuvat ne hamstratut varastotkin joskus.

Sitten kannattaa aromivahtienkin totuttaa makunsa vähemmän hienostuneeksi.

Vierailija
46/56 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyrpii kaikki hamstraajat. Olisiko mitenkään mahdollista jättää muillekin jotain. Kotivarasta voi kyllä huolehtia. 

Vierailija
47/56 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon juotte kahvia päivässä?

Vierailija
48/56 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juan nynnää kymmene, sit loppus.

Vierailija
49/56 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin Joulukuussa 16 pkt kahvia tarjouksesta..riittää kesään asti

Vierailija
50/56 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pötyä. Avaamattomassa tiiviissä pakkauksessa säilyy. Aloittajaa haluaa vaan haalia kaikki kahvit itselleen.

Minä säilytin sen avatun mutta tiivisti suljetun alkuperäisen kahvipakkauksen kannellisessa metallipurkissa jääkaapissa.

Vierailija
51/56 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljon juotte kahvia päivässä?

Juon tavallisesti pari mukillista suodatinkahvia iltapäivällä ja se määrä vastaa siis 3 mitallista kahvia. Aamuisin juon teetä enkä juo kahvia enää klo 18 jälkeen. Samalla se kofeiinin virkistävä vaikutus on tehokkaampi kuin ei ole koko ajan pannu kuumana.

Vierailija
52/56 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tahansa kahvi on parempi, kuin ilman kahvia. Säilytys kylmässä. Maitojauhetta pitää myös varata.

Kannattaisko mun siis ostaa jääkaappi pelkästään kahvipaketeille? Minä kun olen kova kahvin hamstraaja, viime kauppareissullakin mulla oli oma kärry kahveille.

Vierailija
53/56 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kahvi on hyvin herkkä tuote.

Sopii erityisherkille ihmisille. 

Vierailija
54/56 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tahansa kahvi on parempi, kuin ilman kahvia. Säilytys kylmässä. Maitojauhetta pitää myös varata.

Vanha paska kahvi maitojauheella. Kyllä on säälittävää....

Vierailija
55/56 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten kun sitä ei saa enää ollenkaan, ovatko aloittaja ja muut hifistelijät kokonaan ilman? Siitä vaan. Koska itse olen tottunut laivan pohjalta kaavittuun kuraan ja se maistuu suussani hyvältä, niin mikä ihmeen probleema sen pitäisi olla, että joillakin on vielä parempaa?

Mökkikahvi edelliseltä vuodelta passaa aina myös oikein hyvin. On ollut kai vanhempaakin välillä.

Mutta voi olla, että pitää ruveta siirtymään korvikkeeseen jossain vaiheessa. Loppuvat ne hamstratut varastotkin joskus.

Tää olis tosi hyvä provo vaan kun on ihan oikea pahviaivo

🙄

Vierailija
56/56 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää olis tosi hyvä provo vaan kun on ihan oikea pahviaivo

🙄

Kerro toki miksi. T. Pahviaivo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan