Millaisella viestillä lopettaa tapailu?
Olen tapaillut mukavaa naista viikoittain kolme kuukautta. En halua kuitenkaan enää jatkaa tapailua. Onko tämä sopiva viesti tapailun lopettamiseen?
---
Hei!
Olet ollut mukavaa ja kohteliasta seuraa, mutta minusta on alkanut tuntua, että pitempää suhdetta ajatellen tarpeemme eivät kohtaa. Minä olen sinulle liian rauhallinen ja nyhjäävä kotihiiri ja sinä olet minulle liian sosiaalinen ja virikehakuinen.
Seksi on ollut läheistä ja tyydyttävää ja sitä voin jatkaa, jos haluat, mutta pitempää suhdetta tavoitellen en enää tapailua tahdo jatkaa.
Mukavaa kevättä ja onnea kumppanin löytämiseen!
Xxxx
Kommentit (85)
Hei!
Olet ollut mukavaa seuraa, mutta minusta on alkanut tuntua, että pitempää suhdetta ajatellen tarpeemme eivät kohtaa.
Xxxx
Blaa blaa blaa. Liian pitkä viesti.
Tuo lopun toivotus kuulostaa aivan hirveeltä ja suorastaan vittumaiselta muka kohteliaalta
Pillun päälle pitäisi päästä nyhjäämään jatkossakin. Kaikenlaisiavajakkeja sitä onkin.
Oikein hyvä viesti. Suora, muodollisesti kohtelias ja hyväntahtoisuutta vaaliva.
Hei!
Olet ollut mukavaa ja kohteliasta seuraa, mutta minusta on alkanut tuntua, että pitempää suhdetta ajatellen tarpeemme eivät kohtaa. Minä olen sinulle liian rauhallinen ja nyhjäävä kotihiiri ja sinä olet minulle liian sosiaalinen ja virikehakuinen.
Xxxx
Lähetä viesti Se on moro ja näkemiin...!!!
Moikka,
Tää oli tässä, sori siittä.
Laita siihen jotain, että ”Olen erittäin pahoillani, mutta minusta tuntuu ettei tarpeemme parinetsinnässä kohtaa ja haluan lopettaa tapailun”.
Pahoittele asiaa. Äläkä laita tuota seksiasiaa siihen ollenkaan, se on ällöä. Vielä ehkä laittaisin viestin loppuun, että jos haluat, voidaan vielä jutella tästä puhelimessa, vaikkei se muuta päätöstäni asian suhteen.
T. Nainen
Itse kyllä mieluummin soittaisin, jotenkin teinimäistä ilmoittaa asia viestillä, jos kuitenkin on kolmisen kuukautta tapailtu. Myös tuollaiset kotihiiri/sosiaalisuushöpinät pois - en tuollaisia tarvitse selitellä, ja tuo kotihiiriosuus kuulostaa passiivisaggressiiviselta uhriutumiselta.
Vierailija kirjoitti:
No olis aika pommi naisena saada tollanen viesti 3kk tapailun jälkeen. Etenkin, kun tapailu ollut noin aktiivista, eikä ilmeisesti ole edes nyt loppuvaiheessa hiipunut itsekseen ja riitoja ei ole ollut
No pitäiskö sitä sitten alkaa tarkoituksella riitelemään? Helpottaisiko se jotain?
Mielestäni hyvä ja selkeä viesti, mutta jättäisim pois seksisuhde-ehdotuksen, eli toka kappaleen kokonaisuudessaan.
N44
Miksi olet antanut tilanteen jatkua noin kauan vai tuliko sosiaalisuus ilmi vasta myöhemmin?
Ole mies, tapailu lopetetaan face to face.
Ja miksi et voi sanoa sitä hänelle kasvotusten? Munatonta hommaa tommonen teininen viestien lähetys.
No kukaan ei tuollaista oikeasti laita, joten terveisiä Porvooseen...muuten ok, mutta tuo seksihomma paljasti tämän provoksi. Sori AP, ihan ok yritys.
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet antanut tilanteen jatkua noin kauan vai tuliko sosiaalisuus ilmi vasta myöhemmin?
Jotta sai seksiä, sehän sano jo
No olis aika pommi naisena saada tollanen viesti 3kk tapailun jälkeen. Etenkin, kun tapailu ollut noin aktiivista, eikä ilmeisesti ole edes nyt loppuvaiheessa hiipunut itsekseen ja riitoja ei ole ollut