Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisella viestillä lopettaa tapailu?

Vierailija
26.03.2022 |

Olen tapaillut mukavaa naista viikoittain kolme kuukautta. En halua kuitenkaan enää jatkaa tapailua. Onko tämä sopiva viesti tapailun lopettamiseen?

---

Hei!

Olet ollut mukavaa ja kohteliasta seuraa, mutta minusta on alkanut tuntua, että pitempää suhdetta ajatellen tarpeemme eivät kohtaa. Minä olen sinulle liian rauhallinen ja nyhjäävä kotihiiri ja sinä olet minulle liian sosiaalinen ja virikehakuinen.

Seksi on ollut läheistä ja tyydyttävää ja sitä voin jatkaa, jos haluat, mutta pitempää suhdetta tavoitellen en enää tapailua tahdo jatkaa.

Mukavaa kevättä ja onnea kumppanin löytämiseen!

Xxxx

Kommentit (85)

Vierailija
1/85 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olis aika pommi naisena saada tollanen viesti 3kk tapailun jälkeen. Etenkin, kun tapailu ollut noin aktiivista, eikä ilmeisesti ole edes nyt loppuvaiheessa hiipunut itsekseen ja riitoja ei ole ollut

Vierailija
2/85 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Olet ollut mukavaa seuraa, mutta minusta on alkanut tuntua, että pitempää suhdetta ajatellen tarpeemme eivät kohtaa.

Xxxx

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/85 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blaa blaa blaa. Liian pitkä viesti.

Vierailija
4/85 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo lopun toivotus kuulostaa aivan hirveeltä ja suorastaan vittumaiselta muka kohteliaalta

Vierailija
5/85 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillun päälle pitäisi päästä nyhjäämään jatkossakin. Kaikenlaisiavajakkeja sitä onkin.

Vierailija
6/85 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein hyvä viesti. Suora, muodollisesti kohtelias ja hyväntahtoisuutta vaaliva.

Vierailija
7/85 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Olet ollut mukavaa ja kohteliasta seuraa, mutta minusta on alkanut tuntua, että pitempää suhdetta ajatellen tarpeemme eivät kohtaa. Minä olen sinulle liian rauhallinen ja nyhjäävä kotihiiri ja sinä olet minulle liian sosiaalinen ja virikehakuinen.

Xxxx

Vierailija
8/85 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai seksi maistuu? 

Vierailija
9/85 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetä viesti Se on moro ja näkemiin...!!!

Vierailija
10/85 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka,

Tää oli tässä, sori siittä.

Vierailija
11/85 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailua ei lopeteta viestillä.

Vierailija
12/85 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita siihen jotain, että ”Olen erittäin pahoillani, mutta minusta tuntuu ettei tarpeemme parinetsinnässä kohtaa ja haluan lopettaa tapailun”.

Pahoittele asiaa. Äläkä laita tuota seksiasiaa siihen ollenkaan, se on ällöä. Vielä ehkä laittaisin viestin loppuun, että jos haluat, voidaan vielä jutella tästä puhelimessa, vaikkei se muuta päätöstäni asian suhteen.

T. Nainen

Vierailija
13/85 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kyllä mieluummin soittaisin, jotenkin teinimäistä ilmoittaa asia viestillä, jos kuitenkin on kolmisen kuukautta tapailtu. Myös tuollaiset kotihiiri/sosiaalisuushöpinät pois - en tuollaisia tarvitse selitellä, ja tuo kotihiiriosuus kuulostaa passiivisaggressiiviselta uhriutumiselta. 

Vierailija
14/85 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No olis aika pommi naisena saada tollanen viesti 3kk tapailun jälkeen. Etenkin, kun tapailu ollut noin aktiivista, eikä ilmeisesti ole edes nyt loppuvaiheessa hiipunut itsekseen ja riitoja ei ole ollut

No pitäiskö sitä sitten alkaa tarkoituksella riitelemään? Helpottaisiko se jotain?

Mielestäni hyvä ja selkeä viesti, mutta jättäisim pois seksisuhde-ehdotuksen, eli toka kappaleen kokonaisuudessaan.

N44

Vierailija
15/85 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän on typerä provo.

Vierailija
16/85 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet antanut tilanteen jatkua noin kauan vai tuliko sosiaalisuus ilmi vasta myöhemmin?

Vierailija
17/85 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole mies, tapailu lopetetaan face to face.

Vierailija
18/85 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miksi et voi sanoa sitä hänelle kasvotusten? Munatonta hommaa tommonen teininen viestien lähetys.

Vierailija
19/85 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kukaan ei tuollaista oikeasti laita, joten terveisiä Porvooseen...muuten ok, mutta tuo seksihomma paljasti tämän provoksi. Sori AP, ihan ok yritys.

Vierailija
20/85 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet antanut tilanteen jatkua noin kauan vai tuliko sosiaalisuus ilmi vasta myöhemmin?

Jotta sai seksiä, sehän sano jo

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän