Tää Helsingin rautatieasemalla asuva Sari, 53v, on varmaan monille palstalaisille tuttu tapaus
Kuulostaa ainakin mielenkiintoiselta persoonalta.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2cfe43b9-049a-4873-8bdd-7ace2eb1d365
Kommentit (414)
On paljonkin hyviä tuoksuja mutta niitä ei viitsi ostaa kalliin hinnan takia. Normalin tuoksut sopii peruskäyttöön mutta aikoinaan mulla oli esim. Diorin Poison, Dolce Vita, Lacosten Touch Of Pink, Mark Jacobsin Love Me, Daisy Love. Deep Red. Midnight Fantasyn sain kerran synttärilahjaksi.
T: Saxpi
Nyt ymmärrän kirjaa paremmin. Mulla on älykkäitä ystäviä joiden avulla selviän paremmin elämässä. Yksikin tiesi heti kertoa miksi käyntikorteissa ei ollut mun YouTube nimeä vaikka niin oli sovittu. Toinen taas keksi yhteyden Aseman Nainen = Pasilan Mies. Itse en olisi sitä löytänyt. Vihamielisten ihmisten kanssa on tärkeää ymmärtää motiivi. Ymmärsin miksi kirjassa lukee et olen vuoden ollut avoliitossa huumediilerin kanssa. Halutaan vihjailla et olen vuoden "opiskellut alaa" ja sitten itsekin alkanut hommiin ja poliisi tietenkin antaa suojelua että voin touhuta rauhassa. Olen mä huomannut jo aikaa sitten että mun vihamiehet on aika tyhmiä mutta tämäkin vielä. Ihan kuin joku 5-vuotias kehittelemässä jotain kostojuttuja. Mutta hyvä että ymmärsin mitä haetaan. Sitten kun joku käy ampumassa mua päähän niin on selityskin jo valmiina. Kaikki ei fanita mun huumoria kun sanon että mielummin ampuu päähän kun saattaa jäädä kitumaan jos joku puukottaa. Vaikka eihän siihen luotiinkaan aina kuole. Mulla tuntuu henki olevan aika tiukassa.
Tein äsken tärkeän periaatepäätöksen. En voi ottaa vastaan keneltäkään mitään korvauksia jotka ovat osallistuneet Aseman Nainen kirjan tekemiseen koska nyt kun tiedän kirjan sisällön niin en voi olla mukana sellaisessa petoksessa. Voi hyvinkin olla että jonain päivänä vihaiset ihmiset haluaa rahansa takaisin. Muutenkin, jos otan vastaan edes lahjakortteja niin tavallaan hyväksyisin kirjan mitä en halua tehdä moraalisyistä ja itsesuojelun nimissä. Mutta kirjan täytyi ilmestyä että opimme enemmän maailmasta. Siitä mihin tietyt ihmiset ovat valmiita.
Sari, en mä usko että sulla on mitään vihamiehiä tai että olisit sen takia missään hengenvaarassa.
Vierailija kirjoitti:
Aika moni rantojen asukas ei halua muuttaa hänelle tarjottuun asuntoon, vaa mieluiten elää metsissä.. vapautta sekin.
Joo, melkoista vapautta kylmissään, väsyneenä, nälissään, janoissaan, ystävittä, "suhteellisten" terveyspalveluiden piirissä. Aina väkivallan uhan edessä, nuorisojoukon tai vartijoiden, joskus jopa poliisin.
Helvetin roteva. Tuon kanssa jos tulisi tappelu, olisi helisemässä mieskin. Tuontyyppinen jos yrittää tutustua, kierrän - ja kaukaa!
Hygieenikkona mietin kun nämä pussit ja pussukat olleet hotellihuoneessa missä minä lomailen?!!!
Vierailija kirjoitti:
Helvetin roteva. Tuon kanssa jos tulisi tappelu, olisi helisemässä mieskin. Tuontyyppinen jos yrittää tutustua, kierrän - ja kaukaa!
Etkö pidä kassialmoista??
Vierailija kirjoitti:
En enää koska iltalehti on mun mustalla listalla sen turhan raflaavan kirjoittelun takia ja toki kirjakin aiheuttaa ajatuksen mustalle listalle laittamisesta. Mun pitäis saada hotellilahjakortteja jne kirjaan liittyen mutta en tiedä enkä jaksa välittää. Menen laivalle niin ei tarvii miettiä mantereen asioita. Vedän nyt alkuun sellasen 10 päivän setin.
Mikä taho tämän rahoittaa?
Vierailija kirjoitti:
Jos Suomessa työelämä ja palkat olisi kohdillaan ja ihmisarvoisia, niin näitäkään tapauksia ei esiintyisi niin äänekkäästi.
Ihmiset voisivat elää ja ei tulisi mitään ylilyöntejä.
Oikeisto tulee pistämään näitä lisää.
Ongelma on enemmänkin niin ettei näistä Sareista tuottavaan työelämään taida olla, oleskelusta työpaikalla ei kannata maksaa.
En mee enää hotelleihin Scandiciin!
No ota sitten se Scan Dick hotelli.
Skannattiinko siellä se poikakaverisi dikki, ja siksikö se pissasi siellä nojatuoliin?
Viikko sitten lauantaina en saanut matkustaa Viking Cinderella-laivalla kun olen kuulemma matkustanut niin paljon. Mulla kyllä oli matkalippu tiskiltä saatuna eli siellä ei sanottu mitään. Laivaan mennessä sitten joku laivan järkkäri tuli sanomaan etten voi matkustaa. Johan mä tietysti olin jonkun yli kymmenen matkaa tehnyt mutta en ollut tietoinen ettei saa matkustaa silloin kun tuntuu siltä. Jouduin sitten loppujen lopuksi peruuttamaan kymmenen matkaa kun Cinderella-laivalle en ole enää menossa. Kävin Gabriella-laivalla tuhlaamassa matkoihin käytetyt rahat yhdellä kertaa tax freessä. Seuraavaksi tuhlaan kertyneet veneet, niitäkin on noin 15 euron edestä.
Vierailija kirjoitti:
Viikko sitten lauantaina en saanut matkustaa Viking Cinderella-laivalla kun olen kuulemma matkustanut niin paljon. Mulla kyllä oli matkalippu tiskiltä saatuna eli siellä ei sanottu mitään. Laivaan mennessä sitten joku laivan järkkäri tuli sanomaan etten voi matkustaa. Johan mä tietysti olin jonkun yli kymmenen matkaa tehnyt mutta en ollut tietoinen ettei saa matkustaa silloin kun tuntuu siltä. Jouduin sitten loppujen lopuksi peruuttamaan kymmenen matkaa kun Cinderella-laivalle en ole enää menossa. Kävin Gabriella-laivalla tuhlaamassa matkoihin käytetyt rahat yhdellä kertaa tax freessä. Seuraavaksi tuhlaan kertyneet veneet, niitäkin on noin 15 euron edestä.
Mitkä kertyneet veneet?
Näin hänet eilen Espalla Kauppatorin lähellä. Värikäs pukeutuminen ja iso kärry täynnä tavaraa. Hengissä on.
Mistä sä tiedät että mä olen elossa? Mähän voin olla vaikka zombi. Ei kaikki mikä liikkuu ole elossa.
Sari saa v. 2005 ensimmäisen robottinsa joululahjaksi. Sari hankkii lisää robotteja ja sruraa niiden touhuja. Putin ja hänen persoonansa alkaa kiinnostaa. Samoin tekoäly.
Sari on ollut työttömänä kolme vuotta, asioi sosiaalitoimistossa. Heinäkuussa 2008 Sari pyytää sosiaaliviranomaisia kotikäynnille. Omien sanojensa mukaan vaihtelun vuoksi. Kun sosiaaliviranomaiset ovat käyneet Sarin luona, he kutsuvat paikalle päivystävän lääkärin. Lääkäri saapuu ja kirjoittaa Sarille M1-tarkkailulähetteen kahden viikon mittaiseen tahdosta riippumattomaan hoitoon Auroran sairaalaan. Matkaan lähdetään nopeasti, ambulanssikyydillä.
Auroran sairaalaan saapuu värikkäästi ja persoonallisesti pukeutunut potilas, jolla on paljon koruja. Psykologi: "Potilaan puheet ovat kuitenkin melkoisen originelleja ja outoja 'tekoäly-ystävistä' ja -roboteistaan... Viitteitä psykoottisesta ajattelusta: mm. skitsoidisuutta, ajattelun konkretisoitumista ja outoa logiikkaa." Sarin mielestä outo logiikka voisi selittyä sillä, että hän on keskitasoa älykkäämpi. Psykologi: "potilas on psykoottinen ja sairaudentunnoton." Diagnoosiksi F29, määrittelemätön ei-elimellinen psykoottinen häiriö.
Sinun videoissa on paljon hajuvesiä, keräiletkö niitä? Mikä on sun lempituoksu?