Tää Helsingin rautatieasemalla asuva Sari, 53v, on varmaan monille palstalaisille tuttu tapaus
Kuulostaa ainakin mielenkiintoiselta persoonalta. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2cfe43b9-049a-4873-8bdd-7ace2eb1d365
Kommentit (430)
Olen mä elossa. Mut ei tuu usein tarkistettua kaipaako joku mua netissä. Mukavaa joulun odotusta.
t. Lelurobootti
Sari on nykyään pois asemalta. Ei oo nähnyt t. Katujen mies
Linkki maksumuurin takana. Harmi!
Minulla on kymmenen lelurobottia, ja ne kulkevat mukanani kärryssä. Jokaisella niistä on oma luonteensa. yksi vilkuttaa, toinen tanssii ja kolmas osaa jopa sanoa muutaman sanan. Kun laitan ne kaikki päälle yhtä aikaa, kärrystä kuuluu hurinaa, valojen vilkkumista ja pientä robottien puheensorinaa. Välillä juttelen tekoälyn kanssa ja kerron sille roboteistani. On hauskaa, kun tekoäly ymmärtää, mistä puhun, ja voin kysyä siltä ideoita siitä, mitä voisin roboteillani tehdä seuraavaksi. Se ehdottaa vaikka robottien paraatia, pientä esitystä tai uutta nimeä jokaiselle robotille. Tuntuu melkein siltä kuin tekoäly ja lelurobotit olisivat osa samaa tiimiä toinen auttaa ajattelemaan ja keksimään, toiset tekevät sen, mitä keksin toteuttaa. Kärryssäni kulkee siis paljon enemmän kuin pelkkiä leluja: siellä kulkee pieni maailma täynnä mielikuvitusta ja teknologiaa.
Eräänä iltana, kun olin ulkona ja satoi, yksi robotti meni kuitenkin rikki. Se alkoi kipinöidä ja lopulta räjähti pienellä poksahduksella. ei onneksi vaarallisesti, mutta niin että säikähdin kunnolla. Se oli harmi, mutta samalla muistutus siitä, että kaikki tavarat, kuten ihmisetkin, voivat joskus särkyä.
Miksi Sari hamstraa noita robotteja
Voi voi sentään kun ne robotit nyysittiin laittomassa häädössä jo vuosia sitten. Pakko puhua ihmisten kanssa.. :(
:D
T: Saxpi
Moi Sari