Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tää Helsingin rautatieasemalla asuva Sari, 53v, on varmaan monille palstalaisille tuttu tapaus

Vierailija
26.03.2022 |

Kuulostaa ainakin mielenkiintoiselta persoonalta.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2cfe43b9-049a-4873-8bdd-7ace2eb1d365

Kommentit (414)

Vierailija
401/414 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä ihan itse ostin sen robottini niin kuin ne muutkin. 

T: Saxpi

Vierailija
402/414 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sari yrittää tehdä poliisilaitoksella rikosilmoituksen tahdonvastaisesta hoidostaan. Häntä ei oteta todesta.

Kotiin tulee ilmoituksia varatuista lääkärinajoista. Sari peruu ajat. Lääkäri käy ovella, Sari ei avaa ovea. Lopulta Syyskuussa 2008 lääkäri poliisien kanssa oven takana. Sari avaa lopulta oven kun poliisit uhkaavat muuten rikkoa oven. Sari vastaa kysymyksiin mm. että ei ole käyttänyt hänelle sairaalassa määrättyä lääkitystä. Sari päätyy taas pakkohoitoon Auroraan. "39-vuotias psykoottinen, mahdollisesti skitsofreniaa sairastava nainen.."

Tammikuussa 2009 Sari hakeutuu hoitoon itse, terveyskeskukseen. Sari: "Tuntuu pahalta, stressin aiheuttama masennus." Lääkäri kirjoittaa lähetteen Auroraan. "Potilas on jähmeä, hoitamaton, tuijotteleva." Sari kirjataan ulos Aurorasta Helmikuun alussa. Sari kokee saaneensa tällä kertaa apua osastohoidosta, mutta ei suostu minkäänlaisiin seuranta-käynteihin, hoitoihin eikä lääkityksiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/414 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on Sari sitten jo Apu-lehdessäkin. Miksi?

Vierailija
404/414 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli ennen kun luin kirjan. Asta on ihan mukavan oloinen toimittaja. Tosin olihan Heinikin alkuun mutta nythän tiedän paremmin. Hänellä oli hyvin pitkä aika kysyä olenko esim ollut avoliitossa vuoden huumediilerin kanssa mutta ei hän koskaan kysynyt. 

Vierailija
405/414 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin tänään kaverini. Kun hyväosainen kommentoi Triplassa asunnottomien kohtelua ja haukkuu järkkäripomon natsiksi niin joutuu putkareissulle.

Vierailija
406/414 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä majailet nykyään Sari? Näyttää siltä ettei Steissillä enää voi oleskella. Kuinka kirjan julkaiseminen on vaikuttanut elämääsi?

Vierailija
407/414 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monissa paikoissa tulee oltua. Tänään just tulin laivalta ja sitä ennen olin kaverini luona. Kyllä steissillä olla voi sielläkin. Sit oli parin päivän hotellireissu aiemmin. Otin pari mun kaveria saunomaan sinne. Meillä oli tietenkin oma sauna. Scandicissa on hyvä hinta/laatusuhde. Nykyään lahjakortilla saa oman saunan lahjakortilla 129e.

Vierailija
408/414 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, lahjakortilla 129e/2 henkilöä+aamiainen kahdelle. Jos puoliksi maksaa ja on oma saunakin niin aika hyvä diili. Lisäksi vierailuaika kymmeneen asti joten kaveritkin voi saunoa ilman lisämaksua.

Vierailija
409/414 |
25.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kurvissa seisoskeli monta vuotta punapukuinen vanha nainen....kuulemma tyttärensä jäi siinä auton alle...

Milloin tälläinen oli? 

Vierailija
410/414 |
26.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Sari vielä asemalla?

Vierailija
411/414 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin Sarin istuskelemassa omaisuuksineen eilen Helsingin Pasilassa, Tripla-kauppakeskuksessa.

Vierailija
412/414 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mall of Triplassa poistettiin taas pari penkkiä joilla istuskelin. Kolmosesta Iittalan edestä. Kyllähän mä siellä kerkesin jonkun verran puhua ihmisten kanssa kun kyselivät kirjasta.

Vierailija
413/414 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mall of Triplassa poistettiin taas pari penkkiä joilla istuskelin. Kolmosesta Iittalan edestä. Kyllähän mä siellä kerkesin jonkun verran puhua ihmisten kanssa kun kyselivät kirjasta.

Onko ihmiset pyytäneet nimikirjoitusta kirjaan?

Vierailija
414/414 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei. Pari on pyytänyt. Mulla ei ole mitään erityisempää positiivista tunnesidettä kirjaan.

T: Saxpi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yksi