Tuleehan Kauniaisiinkin VOK?
Suostun kuuntelemaan kokoomuksen ja RKP:n puhetta turvapaikanhaikoiden auttamisesta sen jälkeen, kun seuraavissa paikoissa on ollut muutaman vuoden 200-300 hengen (joista suurin osa siis näitä yksinsaaapuvia nuoria miehiä) vastaanottokeskus:
-Kauniainen
-Westend
-Haukilahti
-Nuottaniemi
-Kulosaari
-Kruunuhaka
-Lauttasaari
-Katajanokka
-Eira
-Hanko
-Sipoo
-Ahvenanmaa
Kommentit (23)
[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 13:37"]
Toivottavasti ei tule, puolestani ne saa häipyä koko suomesta :D taloa ei saa sitten myydyksi jos ne tänne saapuu, hinta laskee ja itse en somalia-kauniaisissa halua asua T. Kauniaisissa asuva partavauva-vastainen eli suvakkien mielestä rassisti
[/quote]
Moikka naapuri :) Aivan samaa mieltä olen.
No niin, näissä kauniaislaisten viesteissä kiteytyykin se, mitä "parempi väki" oikeasti turvapaikanhakijoista ajattelee. NIMBY-meininkiä jyrää! Ulospäin esitetään suvaitsevaista ja ymmärtäväistä, mutta pääasia on että irakin ja afrikan pojat ei tule notkumaan omille kulmille.
[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 18:00"]
[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 13:37"]
Toivottavasti ei tule, puolestani ne saa häipyä koko suomesta :D taloa ei saa sitten myydyksi jos ne tänne saapuu, hinta laskee ja itse en somalia-kauniaisissa halua asua T. Kauniaisissa asuva partavauva-vastainen eli suvakkien mielestä rassisti
[/quote]
Moikka naapuri :) Aivan samaa mieltä olen.
[/quote]
Tottahan TOK