Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuleehan Kauniaisiinkin VOK?

Vierailija
09.09.2015 |

Suostun kuuntelemaan kokoomuksen ja RKP:n puhetta turvapaikanhaikoiden auttamisesta sen jälkeen, kun seuraavissa paikoissa on ollut muutaman vuoden 200-300 hengen (joista suurin osa siis näitä yksinsaaapuvia nuoria miehiä) vastaanottokeskus:

-Kauniainen

-Westend

-Haukilahti

-Nuottaniemi

-Kulosaari

-Kruunuhaka

-Lauttasaari

-Katajanokka

-Eira

-Hanko

-Sipoo

-Ahvenanmaa

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottahan TOK

Vierailija
22/23 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 13:37"]

Toivottavasti ei tule, puolestani ne saa häipyä koko suomesta :D taloa ei saa sitten myydyksi jos ne tänne saapuu, hinta laskee ja itse en somalia-kauniaisissa halua asua T. Kauniaisissa asuva partavauva-vastainen eli suvakkien mielestä rassisti

[/quote]

Moikka naapuri :) Aivan samaa mieltä olen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, näissä kauniaislaisten viesteissä kiteytyykin se, mitä "parempi väki" oikeasti turvapaikanhakijoista ajattelee. NIMBY-meininkiä jyrää! Ulospäin esitetään suvaitsevaista ja ymmärtäväistä, mutta pääasia on että irakin ja afrikan pojat ei tule notkumaan omille kulmille.

[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 18:00"]

[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 13:37"]

Toivottavasti ei tule, puolestani ne saa häipyä koko suomesta :D taloa ei saa sitten myydyksi jos ne tänne saapuu, hinta laskee ja itse en somalia-kauniaisissa halua asua T. Kauniaisissa asuva partavauva-vastainen eli suvakkien mielestä rassisti

[/quote]

Moikka naapuri :) Aivan samaa mieltä olen.

[/quote]