Mitä kertoo miehestä?
Ollaan seurusteltu noin vuosi ja löysin hänen vanhasta puhelimestaan epäilyttävän viestiketjun yhden kaverinaisensa kanssa (otin itse puhelimen käyttöön ja miehen viestit jääneet puhelimeen ja menin poistamaan niitä). Viestissä ei ollut mitään lepertelyä, mutta mies oli vastannut JOHONKIN epäilyttävästi ja oli POISTANUT tämän naisen lähettämät viestit. Sanoi ettei MUISTA, vaikka on tuona ajankohtana ollut ihan selvinpäin ja hermostui, kun epäilen ja olen kuulemma sairaanloisen mustasukkainen ym. Mitä ihmettä!? Voiko joku unohtaa tällaiset viestit + vielä poistaa toisen lähettämät viestit!? Mitä minun pitäisi tehdä? Unohtaa ja luottaa ettei hän oikeasti vaan muista? Tätä naista en tunne, joten en kehtaa kysyä häneltä. Mitä te tekisitte?
Kommentit (39)
[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 11:43"]Hengitä pussiin ja unohda koko homma.
Hanki terve itsetunto.
[/quote]
No, mielestäni mulla on ihan terve itsetunto :)
[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 11:44"][quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 11:43"]Hengitä pussiin ja unohda koko homma.
Hanki terve itsetunto.
[/quote]
[/quote]
Luepa kirjoituksesi ...
[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 11:43"]Hengitä pussiin ja unohda koko homma.
Hanki terve itsetunto.
[/quote]
Hyväksytkö sinä epäilyttävät viestittelyt kumppaniltasi? Hengitätkö vaan pussiin ja annat asian olla?
Aika paha typo, olet miehen mielestä siis sairas loinen...
[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 11:45"][quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 11:44"][quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 11:43"]Hengitä pussiin ja unohda koko homma.
Hanki terve itsetunto.
[/quote]
[/quote]
Luepa kirjoituksesi ...
[/quote]
Niin? Mies jäi sattumalta kiinni epäilyttävästä tekstailusta, mutta sanoi, ettei muista mistä kyse ja alkoi syyttelemään minua. Ihan rauhassa kysyin enkä painostanut enkä syytellyt. Halusin vaan tietää mitä mun selkäni takana tapahtuu!? En olisin IKINÄ uskonut mitään tällaista enkä ole ikinä ennen ollut mustis tai epäillyt. Ap
[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 11:48"]Aika paha typo, olet miehen mielestä siis sairas loinen...
[/quote]
No, enpä taida olla :) ap
Kertoo miehestä sen, että se seurustelee psykosttalkkerin kanssa, ja miehen kannattaisi juosta ja KOVAA!
Just. Ukko pettää, mut hengitetään me vaan pussiin xD Samalla vaivalla voitais keksiä joku kokokasvopussi, että sais naamakin kosteuttavaa hoitoa. :D Av ei petä ikinä, koskaan eikä milloinkaan ;D
Onnittelut ap, sinäkin olet nyt siirtynyt meidän vainoharhaisten ja mielenvikaisten (=petettyjen) porukkaan...
Mies oli vastaillut naiselle jotenkin siihen sävyyn, että hänellä kaikki ok ja joku asia pitää vaan unohtaa jne. Minä olin tuona viikonloppuna poissa kotoa ja tiedän, että mies oli ryyppäämässä, mutta en kokenut mitään epäilyttävää ja seuraavana aamuna kaikki oli aivan normaalia.
Olette seukanneet vuoden ja kysees miehen vanha puhelin. Eli kirjoitellut jo ennen sua?
Eihän ne asiat sitten edes sulle kuulu.
[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 11:54"]Mies oli vastaillut naiselle jotenkin siihen sävyyn, että hänellä kaikki ok ja joku asia pitää vaan unohtaa jne. Minä olin tuona viikonloppuna poissa kotoa ja tiedän, että mies oli ryyppäämässä, mutta en kokenut mitään epäilyttävää ja seuraavana aamuna kaikki oli aivan normaalia.
[/quote]
Selvitteli jotain vanhaa asiaa. Anna nyt olla jo.
Ihan varmasti muistaa mies alle vuoden vanhat viestit, ellei ihan rollaattorisetä ole. Ja tuskin on niin monelta naiselta viestejä, että ei hahmottais kenestä kyse. Vakiokäytöstä mieheltä, eli syyttelyä, tuossa tilanteessa.
[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 11:51"]Kertoo miehestä sen, että se seurustelee psykosttalkkerin kanssa, ja miehen kannattaisi juosta ja KOVAA!
[/quote]
Kuka puolustaa näitä pettäjämiehiä? Tietysti pettäjät itse. Terveessä suhteessa ei ole aihetta epäillä toista ja jos jotain on niin asioista kyllä puhutaan avoimesti eikä leikitä "en muista mitään", vaikka ihan varmasti muistaa. Jotain peliä selän takana ihan varmasti! Ja tyhmä uskoo, kun toinen vakuuttaa ettei mitään ole.
[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 11:54"]Olette seukanneet vuoden ja kysees miehen vanha puhelin. Eli kirjoitellut jo ennen sua?
Eihän ne asiat sitten edes sulle kuulu.
[/quote]
Ei! Oli käytössä vielä pari viikkoa sitten ja kys. viestit noin kuukauden vanhoja :) ap
[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 11:54"]
Mies oli vastaillut naiselle jotenkin siihen sävyyn, että hänellä kaikki ok ja joku asia pitää vaan unohtaa jne. Minä olin tuona viikonloppuna poissa kotoa ja tiedän, että mies oli ryyppäämässä, mutta en kokenut mitään epäilyttävää ja seuraavana aamuna kaikki oli aivan normaalia.
[/quote]
Eli roikkumaan jäänyt baaripano.
[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 11:56"]
[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 11:51"]Kertoo miehestä sen, että se seurustelee psykosttalkkerin kanssa, ja miehen kannattaisi juosta ja KOVAA! [/quote] Kuka puolustaa näitä pettäjämiehiä? Tietysti pettäjät itse. Terveessä suhteessa ei ole aihetta epäillä toista ja jos jotain on niin asioista kyllä puhutaan avoimesti eikä leikitä "en muista mitään", vaikka ihan varmasti muistaa. Jotain peliä selän takana ihan varmasti! Ja tyhmä uskoo, kun toinen vakuuttaa ettei mitään ole.
[/quote]
Missä kohtaa mainittiin pettäminen? Harhaisessa päässäsi niin voi asian toki kääntää.
[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 11:56"]Ihan varmasti muistaa mies alle vuoden vanhat viestit, ellei ihan rollaattorisetä ole. Ja tuskin on niin monelta naiselta viestejä, että ei hahmottais kenestä kyse. Vakiokäytöstä mieheltä, eli syyttelyä, tuossa tilanteessa.
[/quote]
No, tätä minäkin! Ei kuulemma muista! Mutta jäänkö vaan seuraamaan tilannetta? Ap
Kyllä tuo minusta ap kuulostaa epäilyttävältä. Ja vielä se, että hermostuu ja alkaa syytellä suinua.
Hengitä pussiin ja unohda koko homma.
Hanki terve itsetunto.