Näkeekö Hottikset suorana/ilmaiseksi jostain netin kautta?
Kommentit (11)
Kiinnostais minuakin. Varmaan tuo on pakko katsoa kun BB:tä ei tänä vuonna tule.
Minkälainen ihminen osaa kysyä asiaa nettipalstalta, mutta ei osaa tarkistaa sitä kanavan nettisivuilta?
[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 18:49"]Minkälainen ihminen osaa kysyä asiaa nettipalstalta, mutta ei osaa tarkistaa sitä kanavan nettisivuilta?
[/quote]
Jenni Lihavainen 36 vuotta. Kaksi lasta, asuu omakotitalossa. Ollut amiksessa ja vetänyt kännit Mallorcalla. Mies kalju, mutta ei luomu.
Ruudusta löytyy kyseinen ohjelma ja siellä on osio jaksot ja klipit. Luulisin että kun ohjelma alkaa töllöstä, voit aloittaa katsomisen myös ruutupalvelussa. Näin katsoin itse temptation island jaksot.
[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 18:59"]
Ruudusta löytyy kyseinen ohjelma ja siellä on osio jaksot ja klipit. Luulisin että kun ohjelma alkaa töllöstä, voit aloittaa katsomisen myös ruutupalvelussa. Näin katsoin itse temptation island jaksot.
[/quote]
Ei näy "suorana". :(
[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 19:32"][quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 18:59"]
[/quote]
Ei näy "suorana". :(
[/quote]
Haha oikein sulle
Itse mietin samaa. Tietääkö joku?