Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi äänestitte näin?!

Vierailija
08.09.2015 |

Nykyinen hallitus ei ole pelkästään maahanmuuttovastainen/rasistinen, elitistinen, superoikeistolainen, huono-osaisimmat sivuuttava, omahyväinen ja suomalaista koulutusta väheksyvä, vaan lisäksi sovinistinen ja patriarkaalinen, keski-ikäisten, totisten setämiesten täyteinen joukkio.

http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/111626-nyt-alkoi-vastalauseiden-vyory-sipilan-hallitus-kurittaa-naisia#.Ve7dkPr7zMM.twitter

Miksi te ihmiset äänestitte tällaisen hallituksen? Onko joku tutkaillut tilastoja, joista löytyisi numeroita äänestäjistä, sukupuoli - ja ikäjakaumaa? Selittäisi suuresti, jos enemmistö äänestäjistä olisi juurikin näitä edelläkuvatunlaisia, työikäisiä duunari- ja porvariäijiä. Jos ei, haluaisin tietää, mitä esim. nuorten naisten, eläkeläisten tai sairaiden päässä on liikkunut ääniuurnilla.

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En äänestänyt mitään hallituspuoluetta.

T. Pienipalkkainen akateeminen 35 v. pätkätyöläinen, vakavasti sairaan sisko ja kouluikäisen lapsen äiti

Vierailija
2/59 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nyt vaan on niin että ikävi päätöksiä on pakko tehdä.

Jos Esko Ahon ehdotukseen olisi suostuttu yli 20v sitten niin nyt ei oltaisi niin kusessa -vaan ei kelvannut AY-liikkeelle.

Nyt ollaan sitten tässä: saitte mitä tilasitte. Repikää siitä, kärsikää!

Älkääkä VAAN väittäkö että tämä tuli muka yllätyksenä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen lähinnä "porvariäijä", mutta äänestin kyllä vihreitä. Äänestän heitä myös jatkossa.

Vierailija
4/59 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persuja äänestäneet, nyt saitte mitä halusitte: sitä saa, mitä tilaa. Kaikki tehdään siellä äänestyskopissa, tämän teitte viime huhtikuussa. Älkää siis nurisko ja valittako nyt. :)

Vierailija
5/59 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 17:29"]

Jos Esko Ahon ehdotukseen olisi suostuttu yli 20v sitten niin nyt ei oltaisi niin kusessa -vaan ei kelvannut AY-liikkeelle.

[/quote]

Aika surkuhupaisaa, että oikeistopuolueet on saaneet köyhimmän kansanosan uskomaan tähän soopaan. 90 % talousasiantuntijoista on sitä mieltä - tutkimuksiin pohjautuen - että leikkaukset vain syventävät lamaa. Tietenkin äveriköt haluavat varmistaa omien tulojensa kasvamisen. Huom! Kasvamisen, ei entisellään pysymisen. Sinä ja minä maksamme sen, mutta minä sentään ymmärrän vastustaa sitä. Sinä edistät omaa turmiotasi.

Vierailija
6/59 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 17:35"]

[/quote]

Aika surkuhupaisaa, että oikeistopuolueet on saaneet köyhimmän kansanosan uskomaan tähän soopaan. 90 % talousasiantuntijoista on sitä mieltä - tutkimuksiin pohjautuen - että leikkaukset vain syventävät lamaa. Tietenkin äveriköt haluavat varmistaa omien tulojensa kasvamisen. Huom! Kasvamisen, ei entisellään pysymisen. Sinä ja minä maksamme sen, mutta minä sentään ymmärrän vastustaa sitä. Sinä edistät omaa turmiotasi.

[/quote]

Huoh...

Valtion velka se vaan kasvaa ja kasvaa. Mitään uutta nousukautta ei nyt ole tiedossa, päinvastoin.

Onneksi sentään valtion johto on tehtäviensä tasalla.

Mutta ULIULIULI KUN MINULTA LEIKATAAN!

Vierailija
7/59 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 17:35"]Persuja äänestäneet, nyt saitte mitä halusitte: sitä saa, mitä tilaa. Kaikki tehdään siellä äänestyskopissa, tämän teitte viime huhtikuussa. Älkää siis nurisko ja valittako nyt. :)
[/quote]Heh, mäkin oon kieltämättä vahingoniloinen ennen kaikkea persuihin langenneita kohtaan... :) Varoitimmeko.

Vierailija
8/59 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 17:38"]

[/quote]

[/quote]

Huoh...

Valtion velka se vaan kasvaa ja kasvaa. Mitään uutta nousukautta ei nyt ole tiedossa, päinvastoin.

[/quote]

Niin, kognitiivinen dissonanssi. Se on kovaa olla väärässä.

Vierailija
9/59 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 17:25"]

Nykyinen hallitus ei ole pelkästään maahanmuuttovastainen/rasistinen, elitistinen, superoikeistolainen, huono-osaisimmat sivuuttava, omahyväinen ja suomalaista koulutusta väheksyvä, vaan lisäksi sovinistinen ja patriarkaalinen, keski-ikäisten, totisten setämiesten täyteinen joukkio.

http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/111626-nyt-alkoi-vastalauseiden-vyory-sipilan-hallitus-kurittaa-naisia#.Ve7dkPr7zMM.twitter

Miksi te ihmiset äänestitte tällaisen hallituksen? Onko joku tutkaillut tilastoja, joista löytyisi numeroita äänestäjistä, sukupuoli - ja ikäjakaumaa? Selittäisi suuresti, jos enemmistö äänestäjistä olisi juurikin näitä edelläkuvatunlaisia, työikäisiä duunari- ja porvariäijiä. Jos ei, haluaisin tietää, mitä esim. nuorten naisten, eläkeläisten tai sairaiden päässä on liikkunut ääniuurnilla.

[/quote]

Minä äänestin Vasermmistoliittoa, tarkemmin sanoen Li Andersson sai minun ääneni (olen N49). Vasemmistoliitto ei ole tässä kurjistamishallituksessa mukana.

Mitä muuten ihmiset ihmettelette? Kun mukana on kaksi oikeistopuoluetta ja yksi äärioikeistolainen, niin tätähän siitä seuraa: köyhemmän kansanosan kurjistamista. Näin on ollut aina, näin on aina oleva - jos ette itse muuta trendiä äänestyskoppiin kipitettyänne. Teillä on valta kätösessänne olevassa kynässä.

Vierailija
10/59 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 17:38"][quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 17:35"]

[/quote]

[/quote]

Huoh...

[/quote]
Olisi fiksumpaa leikata ympäristölle haitallisista tuista, kuin köyhiltä. Nyt fyrkat valuu veroparatiiseihin, köyhä mummo ostaisi ruokaa lähikaupasta ja raha kiertäisi.

Vierailija
11/59 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 17:35"]Persuja äänestäneet, nyt saitte mitä halusitte: sitä saa, mitä tilaa. Kaikki tehdään siellä äänestyskopissa, tämän teitte viime huhtikuussa. Älkää siis nurisko ja valittako nyt. :)
[/quote]

Heh keskustalla ja kokoomuksella ei varmaan ollut osaa eikä arpaa tässä... :D

Vierailija
12/59 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinäs näkee nyt porvarihallituksen äänestäjät mitä saivat ja tilasivat.

Vierailija
13/59 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin oikesto kuin vasemmisto. 

Vierailija
14/59 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama. En aio enää ikinä äänestää.

Vierailija
15/59 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä nyt ei ole mitään merkitystä kuka siellä hallituksessa keikkuu. Leikkauksia on tehtävä anyway.

Vierailija
16/59 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]
Todellakin nuristaan. Persut on tehneet kaiken toisin kuin lupasivat. Olimme naiiveja se oli meidän synti.

Vierailija
17/59 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En äänestänyt ketään. Kukaan ei ole ääneni arvoinen, samanlaisia kusettajia ja lupailijoita kaikki.

Vierailija
18/59 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 17:39"]

[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 17:38"]

[/quote]

[/quote]

Huoh...

[/quote]

Niin, kognitiivinen dissonanssi. Se on kovaa olla väärässä.

[/quote]

Olisin kuule todella mielelläni väärässä, usko pois.

Kerropa siis milloin se seuraava nousukausi tulee? Miksi juuri suomalaiset firmat hyötyvät siitä?

Vierailija
19/59 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 17:52"]

Sillä nyt ei ole mitään merkitystä kuka siellä hallituksessa keikkuu. Leikkauksia on tehtävä anyway.

[/quote]

No itseasiassa sillä nimenomaan on merkitystä, sillä ne hallituksessa "keikkuvat" ovat juuri niitä, jotka päättävät MISTÄ leikataan. Juujuu leikata pitää ja rakenteellisia muutoksia tehdä, mutta voi niitä tehdä jostain muustakin, kuin huono-osaisimmilta ja tavalliselta kansalta! Naurettavaa, 5-vuotiaan iltapäivälehtiargumentointia tuollainen "jostainhansitäpitääleikataenkylläymmärrämistäpuhutaanenkäseuraapolitiikkaamuttatämävaikuttaaolevanyleinenjaoikeamielipide"

Vierailija
20/59 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 17:53"][quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 17:35"]Persuja äänestäneet, nyt saitte mitä halusitte: sitä saa, mitä tilaa. Kaikki tehdään siellä äänestyskopissa, tämän teitte viime huhtikuussa. Älkää siis nurisko ja valittako nyt. :)
[/quote]
Todellakin nuristaan. Persut on tehneet kaiken toisin kuin lupasivat. Olimme naiiveja se oli meidän synti.
[/quote]
Senhän takia me persuja äänestimme, että siitä tulisi pääministeripuolue. Nyt ne on keskustan ja kokkareiden kuristusotteessa eikä mitään hyviä vaihtoehtoja ole. Jos lähtevät hallituksesta, tulee tilalle vihreät tai vasemmisto ja siitä se megamamutus vasta alkaakin.