Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko jollain vielä muovimattoa lattiamateriaalina?

Vierailija
25.03.2022 |

Asutko vuokralla vai omassa? Jos omassa niin mikä on syynä muovilattian pitoon jos teillä sellainen on? Onko helpompi lemmikkien kanssa?

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesutiloissa ja vessassa turvamuovimatto. Vähän kallia, mutta ihan superhyvä! Alakerrassa linoleumi ja yläkerrassa korkki. Edelleen 16v jälkeen olen tyytyväinen valintoihin.

Vierailija
62/68 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siisti muovimatto on paras. Huoneissa ja kylppärissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talo rakennettiin vuonna 2002 ja makuuhuoneisiin valittiin Tarketin M1 luokiteltu matto. Oli hyvä valinta ja on edelleen hyvässä kunnossa. Syynä oli kosteudensieto, jos lattialle kaatuu jotain kuten lasten tai lemmikkien kanssa voi käydä.

Vierailija
64/68 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös entiset ARAVA määräykset rajoittaneet  hienouksia.  Jos  asuintalo sai valtion  lainaa piti   laittaa  halvinta himmeää muovimattoa ja kylpyhuonessa  sai olla vain  3  riviä kaakelia  lavuaarin yläpuolella. Alle 5  kerroksiseen  taloon ei tullut hissiä, eikä omia saunoja. Jos taloyhtiö  ei saanut  aravalainaa  esim. tontin kalliin hinnan takia , se vapautti kovan rahan asuntoon  paremman varustetason jo alkuun. Näin esim. Matikylässä   v.1972  rakennetussaa on koko kaakelointi  kylpyhuoneessa ja jää-pakastekaapit. Ja onhan ne lattiat jo vaihdettu  moneen kertaan.

Vierailija
65/68 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omistaja tekee asunnossaan mitä tykkää myyntä varten.  Jos laittaa  vaalean  laminaatin se nopeuttaa varmaan  myyntiä.   Parketin hionnan ja lakkauksen hinnalla voi laittaa itse vaikka 5  kertaa  jotain laminaattiia   sataan neliöön,  se on nätti  ja helppo  itse vaihtaa jos  vaurioituu vuokralaisella.  Klick  !

Vierailija
66/68 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on muovilla päällystetty sahanpuru jossa on puun kuva. Laminaatti, olen hurmiossa

Vierailija
67/68 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun vuokralla ja on muovilattia, paljon parempi ku laminaatti vaikka ei toki olekaan niin nätti, mulle se on kuitenkin yks hailee koska käytännöllisyys on mulle tärkeämpää, koirakin tykkää enempi kun ei tarvii rikkoa niveliään jollain liukkaalla laminaatilla.

Vierailija
68/68 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just uusittiin lattiat vanhassa 60- luvun talossa johon joku oli laittanut vaaleaa laminaattia,revittiin ne pois ja tummaa muovimattoa tilalle. Paljon mukavampi jalalle ja tuo kaamea vaalea sävy pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi