Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hakisitteko työpaikkaan jossa esimiestehtävissä toimii entinen koulukiusaaja?

Vierailija
25.03.2022 |

Paikka olisi hyvä mutta epäilyttää tämä henkilö.

Miksi tästä aiheesta ei saa puhua?

Kommentit (85)

Vierailija
21/85 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakisin, ja kertoisin avoimesti kaikille jotka kuuntelee työpaikalla, millainen teidän yhteinen historianne on. Ja jos pomo vaikuttaa normaalilta, saattaisin kehua ettei enää vaikuta yhtään niin inhottavalta kiusaajalta mitä laspena ja hyvä että on saanut apua.

Vierailija
22/85 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienenä koulukiusaaja, isona työpaikkakiusaaja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/85 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näinhän se valitettavasti menee.

Vierailija
24/85 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein usko siihen, että kaikki menneet voi pyyhkiä sanomalla, ettei saa tuomita sen perusteella, millainen ihminen oli lapsena. Ehkä joku antaa kaiken anteeksi kirkkain silmin, minä en pystyisi. Tai en helvetissä ainakaan koulukiusaajani alaiseksi menisi, ei ikinä. En koskaan voisi kunnioittaa häntä esimiehenä.

Vierailija
25/85 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiusaajilta menee matto alta kun ette usko niiden valtaan enää. Se on kaikki illuusiota ja ryhmädynamiikalla pelaamista. Tarkkailkaa ja harjoitelkaa peli, mutta käyttäkää sitä vain hyvään tarkoitukseen. 

Vierailija
26/85 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiusaajilta menee matto alta kun ette usko niiden valtaan enää. Se on kaikki illuusiota ja ryhmädynamiikalla pelaamista. Tarkkailkaa ja harjoitelkaa peli, mutta käyttäkää sitä vain hyvään tarkoitukseen. 

Valitettavasti homma ei mene ihan näin. Olen ollut työpaikassa, jossa (narsistisella) kiusaajalla oli oman esimiehensä vankkumaton tuki. Ei valitettavasti mennyt kiusaajalta matto alta, vaikka meitä oli useampia, jotka eivät hänen peliinsä lähteneet. Yli puolet pienen työyhteisön osaajista lähti ja ne, jotka jäivät, voivat töissä huonosti. Kiusaaja sen kun porskuttaa….

Vierailija
27/85 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Pienenä koulukiusaaja, isona työpaikkakiusaaja."

Johdonmukaista.

Vierailija
28/85 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sula mahdottomuus, ihan ajatuksen tasollakin...

Vierailija
29/85 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä kiusaaja ei varmasti edes muista että on kiusannut ketään tai ole muistavinaan.

Ei ole muistavinaan, ja sitä paitsi, "sehän oli vaan leikkiä".

Vierailija
30/85 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, koska olen kasvanut ihmisenä ja jos hän yrittäisi jonkinlaisia kiusaamistaktiikkaa, niin kykenisin nyt "taistelemaan" takaisin. Ehkä jopa työskentelisin niin, että ottaisin hänen paikan tulevaisuudessa.

Vierailija
31/85 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muunkinlaisia työpaikkoja?

Vierailija
32/85 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai, vedättäisin sen mulkeron itsarin partaalle.

Vierailija
33/85 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Kiusatkoon jotain muuta...

Vierailija
34/85 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sehän oli vaan leikkiä."

Tietenkin...

Vierailija
35/85 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä työpaikassa esimies oli omien sanojensa mukaan ollut joskus koulukiusaaja. Oli loistava esimies, paras urallani. Ei ole mitään pahaa sanottavaa hänestä. Ihmiset muuttuvat ajan saatossa.

- entinen koulukiusattu

Vierailija
36/85 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varma, että lapseni koulussa olevista öykkäreistä tulee johtajia ja minun kiltistä lapsestani joku matalapalkkalainen, joka ei etene mihinkään ja kärsii siitä, tai ihmisarka työtön.

Vierailija
37/85 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitava kiusaaja on jo lapsena oppinut valtapelit ja dominanssin manipuloinnilla. Iso riski hakea työpaikkaan, jossa tiedät esihenkilön taipumuksista. Itse en hakisi paikkaan noilla lähtötiedoilla. Pitäisi saada todella vahvaa näyttöä, että ihminen on muuttunut ja johtaminen työpaikassa on reilua, jotta edes harkitsisin.

Vierailija
38/85 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitava kiusaaja on jo lapsena oppinut valtapelit ja dominanssin manipuloinnilla. Iso riski hakea työpaikkaan, jossa tiedät esihenkilön taipumuksista. Itse en hakisi paikkaan noilla lähtötiedoilla. Pitäisi saada todella vahvaa näyttöä, että ihminen on muuttunut ja johtaminen työpaikassa on reilua, jotta edes harkitsisin.

Miten persoonnallisuushäiriöinen voisi muuttua?

Vierailija
39/85 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdessä työpaikassa esimies oli omien sanojensa mukaan ollut joskus koulukiusaaja. Oli loistava esimies, paras urallani. Ei ole mitään pahaa sanottavaa hänestä. Ihmiset muuttuvat ajan saatossa.

- entinen koulukiusattu

Tästä kokemuksesta huolimatta en siltikään hakeutuisi sellaisen ihmisen alaisuuteen, joka on aiemmin kiusannut minua. Vaikka ihminen olisi muuttunut, en välttämättä itse olisi riittävän sinut menneiden kokemusten kanssa.

Vierailija
40/85 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen varma, että lapseni koulussa olevista öykkäreistä tulee johtajia ja minun kiltistä lapsestani joku matalapalkkalainen, joka ei etene mihinkään ja kärsii siitä, tai ihmisarka työtön.

Sun lapsella on kuitenkin ihmisyys tallella ja mahdollisuus onneen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi