Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Maailmanloppu tulee 28. päivä syyskuuta" - useat ennustukset päätyneet samaan

Vierailija
08.09.2015 |

http://www.voice.fi/ilmiot/qmaailmanloppu-tulee-28-paiva-syyskuutaq-useat-ennustukset-paatyneet-samaan/8/77260

Monet maailmanloppua ennustavat uskovat luonnonilmiöiden tuhoavan planeettamme viimeistään syyskuun lopussa.

Monet maailmanloppuun uskovat ovat tulleet siihen tulokseen, että maailma tulee mitä luultavammin tuhoutumaan 28. syyskuuta. Merkkeinä tästä pidetään muun muassa ennustettua kuun pimennystä sekä havaintoja yhä useammista asteroideista, jotka kiertävät aiempaa lähempänä maapalloa. 

Hieman pelivaraa asialle on jätetty, sillä useissa blogeissa ja sivustoilla, joissa maailmanlopun tuloa ennustetaan, uskotaan sen saapuvan 22.-28. päivän välillä. 

Kommentit (73)

Vierailija
1/73 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerropa mitä teet, kun maailmanloppu ei tulekaan 28. syyskuuta.

Vierailija
2/73 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas? Justhan se loppui, eikö se riittänyt?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/73 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ounou, mä olen ostanut teatteriliput seuraavalle päivälle. Nyt jää 7 oikein näkemättä...

Vierailija
4/73 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämää veitsenterällä kun joka vuosi tulee uusi maailmanloppu. Eipä tule tylsää.

Vierailija
5/73 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se jo pari vuotta sitten loppunut?

Vierailija
6/73 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa tulla vaan, olen todennut itseni lähes kuolemattomaksi sillä olen selvinnyt aikaisemmistakin maailmanlopuista! 

Vierailija
7/73 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne jotka uskoo että loppu tulee laittavat tähän kommenttiin yläpeukun ja päinvastoin.

Vierailija
8/73 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei maailma nyt lopu , mutta hyvinkin saattaa olla tulossa vakavia luonnonmullistuksia hyvinkin pian. Palataan asiaan.tuossa lokakuun puolenvälin paikkeilla mikäli tietoliikenne toimii.

Vierailija
9/73 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas?

Vierailija
10/73 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen päivän tietää yksin jeesus, mutta ei se kovin monen vuoden päässä enä ole.

tulossa on israelin sota, ( johtuen mm. Kolmannen temppelin rakentamisesta, jota muslimit vastustaa)maailman sota, lunnonmullistukset, ydinsota jne.

Vierailija
11/73 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä idea, et just tuolloin. Ei tarttis tehdä gradua valmiiksi :) Kyllä harmitti pirusti, kun maailmanloppu ei tullutkaan silloin kun sen viimeksi piti tulla, ja jouduin kuin jouduinkin vielä inhottavalle puheviestinnän kurssille x(

Vierailija
12/73 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran iso urakka kyseessä, että kannattaisi jo aloittaa, kun lopussa tuntuu tulevan aina kuitenkin kiire ja saattaa tulla hutiloitua ja menee häneksi koko maailmanloppu ja kaikkia harmittaisi.

Vierailija
13/73 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt jos koskaan kannattaa korottaa luottokorttinsa luottorajaa ja pistää haisemaan, koska seuraavaa laskua ei enää tule! JIPPII!!!

Vierailija
14/73 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 11:41"]

Sen päivän tietää yksin jeesus, mutta ei se kovin monen vuoden päässä enä ole.

tulossa on israelin sota, ( johtuen mm. Kolmannen temppelin rakentamisesta, jota muslimit vastustaa)maailman sota, lunnonmullistukset, ydinsota jne.

[/quote]Aika monta sataa vuotta tätäkin Jeesuksen toista tulemista on jo odoteltu. Ja koskaan se ei ole kovin monen vuoden päässä. Luulisi, että tuollainen itsepetos on jo aika hankalaa ihan normaalin elämisen kannalta.

Vierailija
15/73 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 11:42"]Hyvä idea, et just tuolloin. Ei tarttis tehdä gradua valmiiksi :) Kyllä harmitti pirusti, kun maailmanloppu ei tullutkaan silloin kun sen viimeksi piti tulla, ja jouduin kuin jouduinkin vielä inhottavalle puheviestinnän kurssille x(
[/quote]

Olet söpö :) ♡

Vierailija
16/73 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah hah se oikea päiväkin on pielessä 23 syyskuuta tapahtuu jotain, 15 päivä syyskuuta tulee tämän vuosituhannen suurin pörssi romahdus.
Mutta pahimpien hihhulienkaan mielestä ei tule maailmanloppua.
Aitojen uskovien ylös tempaus tapahtuu myös, mutta Suomestakin häipyy vain kourallinen näitä oikeita uskovia, silti on saatanallinen salajuoni siepata lukemattomia ateisteja ja julki jumalattomia, jotta nämä omasta mielestään uskovaiset, jotka piti temmata ensimmäisten joukossa eivät alkaisi epäilemään tempauksen jo tapahtuneen. Silloin moni heistä voisi tehdä aidon parannuksen tajutessaan että helvetin portteja jo availlaan.
Helvetin portit avataan ilmeisesti 23 syyskuuta CERNin toimesta sillä avataan portaali josta demonit pääsevät sotkemaan Jumalan tempauksen.
Moni sanaa kuullut hermostuksissaan kun kunnolliset hyvät ihmiset häviävät äkisti, voisi oikeasti alkaa tekemään parannusta, mutta kun katosi myös monia julki jumalattomia ja jumalan kieltäjiä toisaalta Paavi ja lähes kaikki papit ja seurakuntien henkilökunta jäi jäljelle ei uskova edes ajattele tempausta.
Elämme mielenkiintoista aikaa juuri nyt. Monella kristityllä on jäänyt raamattu lukematta, nuo kansainvaellukset turvapaikan hakijat on siellä kyllä sanottu.
Maailman loppu tulee vasta sitten kuin muu maailma hyökkää Israeliin

Vierailija
17/73 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 11:47"]

[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 11:42"]Hyvä idea, et just tuolloin. Ei tarttis tehdä gradua valmiiksi :) Kyllä harmitti pirusti, kun maailmanloppu ei tullutkaan silloin kun sen viimeksi piti tulla, ja jouduin kuin jouduinkin vielä inhottavalle puheviestinnän kurssille x( [/quote] Olet söpö :) ♡

[/quote]

Oi, kiitos :) <3

Valitettavasti olen myös hieman laiska, ja ikävä tapani on jättää asiat viime tippaan. Ja sitten minua ei pelasta kuin viimeisten öiden valvominen kahvin voimalla opiskelujen parissa - tai se maailmanloppu. :)

Vierailija
18/73 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

23. Ja hän sanoi kaikille: "Jos joku tahtoo minun perässäni kulkea, hän kieltäköön itsensä ja ottakoon joka päivä ristinsä ja seuratkoon minua.
24. Sillä joka tahtoo pelastaa elämänsä, hän kadottaa sen, mutta joka kadottaa elämänsä minun tähteni, hän pelastaa sen.
25. Sillä mitä se hyödyttää ihmistä, vaikka hän voittaisi omaksensa koko maailman, mutta saattaisi itsensä kadotukseen tai turmioon?
26. Sillä joka häpeää minua ja minun sanojani, sitä Ihmisen Poika on häpeävä, kun hän tulee omassa ja Isänsä ja pyhäin enkelien kirkkaudessa. -- Luukkaan evankeliumi 9

Vierailija
19/73 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumala siunatkoon Israelia!

Vierailija
20/73 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 11:29"]

Antaa tulla vaan, olen todennut itseni lähes kuolemattomaksi sillä olen selvinnyt aikaisemmistakin maailmanlopuista! 

[/quote]

Näinpä.

Milleniumista selviäminen oli itselläni kyllä aika hilkulla mutta onneksi olen selviytyjä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kuusi