Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Maailmanloppu tulee 28. päivä syyskuuta" - useat ennustukset päätyneet samaan

Vierailija
08.09.2015 |

http://www.voice.fi/ilmiot/qmaailmanloppu-tulee-28-paiva-syyskuutaq-useat-ennustukset-paatyneet-samaan/8/77260

Monet maailmanloppua ennustavat uskovat luonnonilmiöiden tuhoavan planeettamme viimeistään syyskuun lopussa.

Monet maailmanloppuun uskovat ovat tulleet siihen tulokseen, että maailma tulee mitä luultavammin tuhoutumaan 28. syyskuuta. Merkkeinä tästä pidetään muun muassa ennustettua kuun pimennystä sekä havaintoja yhä useammista asteroideista, jotka kiertävät aiempaa lähempänä maapalloa. 

Hieman pelivaraa asialle on jätetty, sillä useissa blogeissa ja sivustoilla, joissa maailmanlopun tuloa ennustetaan, uskotaan sen saapuvan 22.-28. päivän välillä. 

Kommentit (73)

Vierailija
21/73 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks se mene niin, että eka tapahtuu se jeesuksen toinen tuleminen, jolloin häneen uskovat temmataan taivaaseen pois täältä tuskan keskeltä. Sitten koittaa se hirveä tuskan ja kidituksen aika maan päällä, ennenkuin maailma lopullisesti tuhoutuu? Näin selitti mulle muuan raamattukoulun opettaja. Eli kristityt eivät joudu näkemään niitä viimeisimpiä kauheuksia, eivätkä virallista maailmanloppua. Kaikki merkit on jo tulleet, eli se voi tapahtua milloin vain. Rukoilkaa pelastusta.

Vierailija
22/73 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 11:41"]

Sen päivän tietää yksin jeesus, mutta ei se kovin monen vuoden päässä enä ole.

tulossa on israelin sota, ( johtuen mm. Kolmannen temppelin rakentamisesta, jota muslimit vastustaa)maailman sota, lunnonmullistukset, ydinsota jne.

[/quote]

Eikös näin ole uskottu jo parituhatta vuotta? Että kohta se maailmanloppu, Jeesuksen paluu ja Jumalan valtakunta tulee?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/73 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai vitsi pitäisköhän perua hammaslääkäriaika. En pääsekään hammaslääkäriin kun maailmanloppu tulee.

Vierailija
24/73 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks maailmanloppu tulee aina syksyllä tai alkutalvesta? Liittyykö tää ennustajien syysmasennukseen?

Vierailija
25/73 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

35. Olkoot teidän kupeenne vyötetyt ja lamppunne palamassa;
36. ja olkaa te niiden ihmisten kaltaiset, jotka herraansa odottavat, milloin hän palajaa häistä, että he hänen tullessaan ja kolkuttaessaan heti avaisivat hänelle.
37. Autuaat ne palvelijat, jotka heidän herransa tullessaan tapaa valvomasta! Totisesti minä sanon teille: hän vyöttäytyy ja asettaa heidät aterioimaan ja menee ja palvelee heitä.
38. Ja jos hän tulee toisella yövartiolla tai kolmannella ja havaitsee heidän näin tekevän, niin autuaat ovat ne palvelijat.
39. Mutta se tietäkää: jos perheenisäntä tietäisi, millä hetkellä varas tulee, hän ei sallisi taloonsa murtauduttavan.
40. Niin olkaa tekin valmiit, sillä sinä hetkenä, jona ette luule, Ihmisen Poika tulee."-- Luuk. 12

Vierailija
26/73 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli maailmanloppu jo kesällä :(

Vierailija
27/73 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks suomi pääse koskaan jalkapallon arvoturnaukseen, noooooooooo.....

Vierailija
28/73 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 12:01"]

Eiks se mene niin, että eka tapahtuu se jeesuksen toinen tuleminen, jolloin häneen uskovat temmataan taivaaseen pois täältä tuskan keskeltä. Sitten koittaa se hirveä tuskan ja kidituksen aika maan päällä, ennenkuin maailma lopullisesti tuhoutuu? Näin selitti mulle muuan raamattukoulun opettaja. Eli kristityt eivät joudu näkemään niitä viimeisimpiä kauheuksia, eivätkä virallista maailmanloppua. Kaikki merkit on jo tulleet, eli se voi tapahtua milloin vain. Rukoilkaa pelastusta.

[/quote]

Kyllä, näin. Itse olen vasta tullut uskoon, ja nyt rukoilen aamusta iltaan koko perhekuntani puolesta, jotta pelastuvat ennenkuin on liian myöhäistä. Tämä maa ja maailma tulevat tuhoutumaan, mutta Jeesuksessa on pelastus, ainoa toivo.

Vierailija
29/73 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

23. Ja joku kysyi häneltä: "Herra, onko niitä vähän, jotka pelastuvat? Niin hän sanoi heille:
24. "Kilvoitelkaa päästäksenne sisälle ahtaasta ovesta, sillä monet, sanon minä teille, koettavat päästä sisälle, mutta eivät voi.
25. Sen jälkeen kuin perheenisäntä on noussut ja sulkenut oven ja te rupeatte seisomaan ulkona ja kolkuttamaan ovea sanoen: 'Herra, avaa meille', vastaa hän ja sanoo teille: 'En minä tunne teitä enkä tiedä, mistä te olette'.
26. Silloin te rupeatte sanomaan: 'Mehän söimme ja joimme sinun seurassasi, ja meidän kaduillamme sinä opetit'.
27. Mutta hän on lausuva: 'Minä sanon teille: en tiedä, mistä te olette. Menkää pois minun tyköäni, kaikki te vääryyden tekijät.'
28. Siellä on oleva itku ja hammasten kiristys, kun näette Aabrahamin ja Iisakin ja Jaakobin ja kaikkien profeettain olevan Jumalan valtakunnassa, mutta huomaatte itsenne heitetyiksi ulos.
29. Ja tulijoita saapuu idästä ja lännestä ja pohjoisesta ja etelästä, ja he aterioitsevat Jumalan valtakunnassa.
30. Ja katso, on viimeisiä, jotka tulevat ensimmäisiksi, ja on ensimmäisiä, jotka tulevat viimeisiksi." -- Luuk. 13

Vierailija
30/73 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raamattua lukeneena uskon, että olemme todella lähellä lopunaikoja.

Kaikki ennus merkit ovat toteutuneet.

Lukekaa ja ottakaa selvää.

Pelätä ei tarvitse, koska tiedossa on sukoville parempi elämä, ilman sotia, kuolemaa, sairauksia, tuskaa....

Kuka tälläisessä nyky maailmasssa haluaisi elää ?

Itse odotan, että kaikki tämä pahuus loppuisi.

Vierailija
31/73 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä niissä aamumuroissa oikein oli?

Vierailija
32/73 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 12:08"]

[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 12:01"]

[/quote]

Kyllä, näin. Itse olen vasta tullut uskoon, ja nyt rukoilen aamusta iltaan koko perhekuntani puolesta, jotta pelastuvat ennenkuin on liian myöhäistä. Tämä maa ja maailma tulevat tuhoutumaan, mutta Jeesuksessa on pelastus, ainoa toivo.

[/quote]Aamen. Kiitos tästä kommentista. Minäkin rukoilen.

Vierailija
33/73 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allah akbar!

Vierailija
34/73 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joukkopsykoosi hiphei!

Vierailija
35/73 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sellasessa tapauksessa kun mulla on kesken evankelistinen taide, olen sairastellut paljon ja maailma ja saatana ovat heittäneet kapuloita rattaisiin. Mulla on vahva toivo että saan ne valmiiksi ajoissa. Mä rukoilen että en eksy että se kaikki olisikin jotain epäjumalanpalvontaa. Sit rukoilen koko ajan että en joudu kiusaukseen. Aivan kamalia kidutuksia ja koettelemuksia tänäkin vuonna välillä.

Vierailija
37/73 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi rakkaat kun te malttaisitte olla pilkkaamatta :(  Kohta on myöhäistä, ja sitten se on sitä lopullisesti. Rukoilkaa, niin saatte pelastuksen!

Vierailija
38/73 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti olet oikeassa. Tämä reissu on jo nähty.

Vierailija
40/73 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 11:41"]

Sen päivän tietää yksin jeesus, mutta ei se kovin monen vuoden päässä enä ole.

tulossa on israelin sota, ( johtuen mm. Kolmannen temppelin rakentamisesta, jota muslimit vastustaa)maailman sota, lunnonmullistukset, ydinsota jne.

[/quote]Jeesuskaan ei tiedä vaan vain Isä yksin tietää sen. Siksi en ota vakavasti näitä ennustettuja ajankohtia. Vaikka lopun uskonkin olevan lähellä, uskon sen myös tulevan sittenkin edes jollai tavoin yllätyksenä kaikille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi