Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttävimmät ihmistyypit

Vierailija
08.09.2015 |

Mua ärsyttää ihmiset, joiden on ihan pakko isossa joukossa vastata kysymyksiin, johon heillä ei ole vastauksia. Nämä tyypit ikään kuin ilmoittavat, että he ovat nyt vain siinä, mutta että heillä ei ole mitään rakentavaa vastausta esitettyyn kysymykseen. Siis näin:

"Onko kukaan nähnyt Mattia?" "En minä ainakaan!" Tai vaihtoehtoisesti näin: "Osaisiko joku kertoa, miten kaurapuurosta saa hyvänmakuista?" "Hyi! Mä en tykkää kaurapuurosta!!".

Isossa joukossa on pakko saada itsensä esille, vaikkei kukaan kysy että kuka Ei ole nähnyt Mattia tai kuka Ei tykkää kaurapuurosta. Jos ei ole mitään rakentavaa sanottavaa, niin olisivat hiljaa.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ystävälliset, ylipirteät ja empaattiset ihmislampaat. Maailmanparantajat. Kaikki energiset hössöttäjät.

Tyhmät, "harmaat hiirulaiset" on myös kauheita. Siis sellaiset joilla ei ole yhtään omaa ajatusta eikä mielipidettä, menee vaan massan mukana ja muutenkin tuntuu että ainoa mitä niiden päässä liikkuu, on silmät. Ja ne on sellaisia mitäänsanomattomia ja ihan helvetin yksinkertaisia. Hyi saatana.

Mutta ehkä eniten vihaan sellaisia ihmisiä jotka puhuu ihan kokoajan, ja varsinkin ne jotka ei osaa puhua normaalilla äänellä vaan pitää huutaa ja kailottaa. Välillä voi olla ihan vain hiljaa. Hiljaisuus on hyvä.

- Lilith

Vierailija
22/22 |
08.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvonantajat. Ai miks te siinä kaupassa käytte? Toi on paljon lähempänä, alkakaa käydä tossa. Ottakaa kuulkaa asuntolaina, tulee paljon vuokraa halvemmaksi, teidän pitää mennä pankkiin heti ens viikolla. Juotko mehua? Juo kuule teetä mieluummin, on parempaa hampaille. Mummoille hyväksyttävää, mutta kun neuvoja on saman ikäinen kuin itse!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä