Mun poika oli lyönyt eilen koulukaveria naamaan koulun jälkeen. En tiennyt illalla mitään.
Rehtori ja poika soittivat äsken koulusta. Minä oon pitänyt omaa lastani peruskilttinä. Tuntuu vaikealta uskoa, että hän on voinut tehdä mitään tuollaista. Onneksi tässä on pari tuntia aikaa sulatella asiaa.
Kommentit (73)
Tuskin poikasi tuollaista halusi tai uskalsi sinulle kertoa illalla. Et olisi voinut tietää. Nyt tiedät ja selvität asian.
Jos itse aloitti ja löi syyttä, niin siitä kannattaa keskustella.
Jos puolusti itseään tai jotakuta muuta, niin kehu ja sano että oot sen puolella ja teki ihan oikein ja että hoidetaan tää nyt vaan kouluun päin sillain siististi ja mahd helpolla.
Vierailija kirjoitti:
Miksi oli lyönyt?
Ilmeisesti oli tullut riitaa jostain asiasta. En ole ylpeä että tuo on oli lapseni ratkaisu tilanteen selvittämiseksi. Ap
Vakava keskustelu lapsen/nuoren kanssa. Tuo ei ole oikea tapa selvittää välejä.
Vierailija kirjoitti:
Vakava keskustelu lapsen/nuoren kanssa. Tuo ei ole oikea tapa selvittää välejä.
Tuo on hyvä tapa selvittää välejä. Sano että jatkaa samalla linjalla niin ei tule koulukiusatuksi luuseriksi joita täällä tuntuu olevan paljon.
Kiitos. Mä luulin, että oon maailman paskin äiti. Tuo oli niin nolo tilanne! Pitää jutella pojan kanssa. Kuulin äänestä että ehkä vielä jotain jäi kertomatta. Ap
Vierailija kirjoitti:
Ja kaveri meni märisemään kotiin ja reksille. Hah.
Näin. Luultavasti kerjännyt verta nenästään ja sitten kun niin kävi niin pääsi itku. Näitä olen omassa työssäni nähnyt liian monesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi oli lyönyt?
Ilmeisesti oli tullut riitaa jostain asiasta. En ole ylpeä että tuo on oli lapseni ratkaisu tilanteen selvittämiseksi. Ap
Voit olla ylpeä. Etenkin jos oli joku kiusaamistilanne. Noin se usein poikien kanssa menee. Vit tui lu loppuu vasta tuohon.
Niin. Eipä sitä omasta lapsesta haluaisi uskoa. Toivottavasti puututte tuohon jämäkästi ja selvitätte syyt.