Päivän syömiseni :/
Aamupala: ruisleipä (2 viipaletta juustoa), kahvi ja ruispuuro mustikoilla.
Välipala: kahvi ja puolikas banaani
Lounas: jauhelihakastike, muusi ja tomaatti
Välipala: kahvi ja pari lu-keksiä
Päivällinen: 150g kermaperunoita ja 2 atrilli makkaraa
Iltapala: Rahka ja ruisleipä (2 viipaletta juustoa)
Mä vaan lihon :(
Kommentit (45)
Aamupala: Iso kuppi kahvia, rahkaa, leseitä, puolikas banaani ja mangoa
Välipala / lounas: 2palaa ruisleipää, kinkkua, juustoa & kurkkua, banaani & omena
Päivällinen: Lautasellinen punajuuri-jauhelihalaatikkoa
Iltapala: 2 näkkäriä, lihahyytelöä & juustoa, omena
Juomana parisen litraa vettä
Ei mikään mallisuoritus, mutta tänään näin.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 19:48"]Ihmetyttää tämä suomalainen tapa mussuttaa välipalaa joka väliin. Välipalat ovat täysin turhia jos syön kunnon aamupalan, lounaan ja päivällisen. Ja tämä leivän syöminen joka aterialla ja välipalana. Itse siirryin muutama vuosi sitten kolmeen ateriaan päivässä eikä tarvitse napsia leipää ja banaania yms välipalana.
[/quote]
Siellä selvästi joku katkera suomalainen, joka haluaisi olla laiha ranskatar? :D Välipalat ovat todella hyviä, sillä ne pitävät oikein valittuna verensokerin tasaisena ja turvotukseltakin vältytään, kun ei ahdeta napaan kolmea jättisuurta annosta. Itse herään aina kuudelta ja syön silloin aamupalan, joten olisi kyllä melkoinen nälkä, jos odottaisin kuusi tuntia seuraavaan ruokaan asti :D Lisäksi treenaan aina töiden jälkeen, joten saisin mennä treeneihin a. Ähkyssä heti 700 kalorin lounaan jälkeen tai b. Nälässä kuuden tunnin syömättömyyden jälkeen. Illalla ei sitten tulisikaan uni, kun mättäisi 500 kaloria napaansa :D Terveisin 172 cm, 59 kg, rasvaprosentti 15, syön 6 kertaa päivässä ja en todellakaan ole luonnostaan lihaksikas/hoikka, vaan helposti lihova.
Aamupala: vähän puuroa (oli melkein lopussa kotoa) ja mustikoita + 2 kuppii kahvia, lounas: ruokaisa salaatti ja pinaattikeitto, välipala: 2 pientä leivosta ja kahvia, töiden jälkeen 2 isoa leipäviipaletta leikkelettä ja juustoa, sitten tunniksi jumppaan. iltapalaksi samanlainen leipä ja suklaavanukas. Juomina vettä ja rasvatonta maitoa. Yleensä noita herkkuja ei tuu noin monta kertaa päivässä. 166/60 kokoinen oon ollu koko aikuisikäni periaatteella kohtuus kaikessa :)
"Mä vaan lihon"
"Onhan tässä vasta raskauskiloja lähtenyt 15kg. Olen 168cm. Ap."
Eli huomionhakua vaan taas. Ilmeisesti kaivataan kommentteja "tosi hyvin sä syöt, tapu tapu". Kysymys: Lihotko vai laihdutko? Tuskin teet molempia yhtäaikaa.
Ei aamupalaa
Ei lounasta
15.00 1dl pastaa, tomaattikastiketta
Ei päivällistä
19.30 yksi näkkileipä
Joka "ruoalla" 2dl lasillinen vettä.