Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla oli eilen kuumetta 38,9 ja mies sanoi että mulla on

Vierailija
20.12.2022 |

kuulemma miesflunssa. Raivosi kun en lähtenyt korkeassa kuumeessa viemään koiraa ulos. Olen kuulemma vaan saamaton paska. "Mene viemään koira ulos niin piristyt! Mä olen oman osani tehnyt!" Hän on kuulemma tässä se potilas kun hänellä on sentään korona. Kuitenkaan ei ole sillä ollut kuumetta, hyvin on jaksanut pelata pleikkaria kaiket päivät. Minä olin ihan vuoteen oma. Tein tänään testin niin mullakin on korona.

Miehet on itsekkäitä k.päitä.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siitä miehen sairastamisesta tekee niin paljon arvokkaampaa? Mies on myös sanonut ettei mua mikään vaivaa, sairauteni on vaan mielikuvituksen tuotosta. Kumma kyllä lääkärit on eri mieltä.

Vierailija
2/12 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana suhde. Oikein rakkautta täynnä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana suhde. Oikein rakkautta täynnä.

Hah, joo tosiaan. Oikeasti miehen puolelta ei ole rakkautta ollut koskaan. 

Vierailija
4/12 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ydinkysymys: miksi teillä on koira, jos siitä ei haluta huolehtia?

Vierailija
5/12 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma kun kummatkin olette kipeitä, ettekä raivoamatta osaa yhteisiä päätöksiä tehdä.

Miten kun olette terveitä? Miten ne päätökset silloin tehdään?

Vierailija
6/12 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärin. Sinun miehesi on itsekäs kusipää. En katsoisi tuollaista sontaläjää päivääkään.

Esimerkiksi minun mieheni hoivaa ja kantaa mehua ja voikkareita sohvapöydälle kun olen kuumeessa, vaikka sanoisin että voin tehdä ja hakea ne ihan itsekin.

Vierailija
7/12 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väärin. Sinun miehesi on itsekäs kusipää. En katsoisi tuollaista sontaläjää päivääkään.

Esimerkiksi minun mieheni hoivaa ja kantaa mehua ja voikkareita sohvapöydälle kun olen kuumeessa, vaikka sanoisin että voin tehdä ja hakea ne ihan itsekin.

Minäkin hoivasin aikani, mutta koska minun ollessa kipeä ei ikinä jaksa eikä viitsi esim. hakea apteekista lääkkeitä tai kaupasta juotavaa niin lopetin minäkin hoivaamisen. Ja mitä koiraan tulee niin ulkoilutan kyllä mutta korkeassa kuumeessa en pystynyt. Vaikka olisi tietysti pitänyt.

Vierailija
8/12 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:n miehellä on korona, joten ei sama tilanne kuin teillä.

Vierailija
9/12 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

:D :D

Mieskorona on kyllä ihan eri kuin naiskorona, joka aapeellä on.

Vierailija
10/12 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mullakin on korona. Miehellä oli kuumetta noin 4 vrk sitten 37,8 ja sen on kuulemma korkeampi kuume kuin 38,9. ap

Vierailija
11/12 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjaisin tuota lausuntoasi "miehet on itsekkäitä k.päitä.". Ei. Miehesi on itsekäs k.pää.

Vierailija
12/12 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä sulle ja vaihda miestä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kuusi