Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni on minua 30 cm pidempi, mitä mieltä?

Vierailija
07.09.2015 |

Eräs ystäväni toistuvasti kyselee että miten me oikein harrastamme seksiä, missä asennoissa sitä teemme jne. Lisäksi kerran humalassa nauroi että kuinka hassulta me näytämme kun seisomme vierekkäin. 

Mitä mieltä sinä olet?

Kommentit (69)

Vierailija
41/69 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 10:43"]

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 10:16"]Lisäksi se saa vähintään toisen, usein molemmat, näyttämään epäsuhtaisilta ja vääristää heidän mittasuhteitaan. Ne töpöjalat korostuvat vielä lisää siinä kun vieressä on mittatikkuna aivan toisen kokoinen ja mallinen ihminen. -10 ps. Tiedän että pitkiä miehiä haikailevien lyhyiden naisten armeija tulee nyt alapeukuttamaan tätä mutta ei se muuta mainitsemaani faktaa. Ehkä siitä alapeukuttamisesta kuitenkin tulee heille parempi mieli. [/quote] Missä vaiheessa tässä on puhuttu lyhyistä naisista? Voihan kyseessä olla kaksimetrinen mies ja 170 cm pitkä nainenkin. Tai en ainakaan itse mieltäisi 170 cm pitkää naista lyhyeksi.

[/quote]

Olet siis täsmälleen samaa mieltä kanssani. Minähän linkitin seuraavaan viestiin sen kuvan Letziasta ja Felipestä.

-10

Vierailija
42/69 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 10:45"]

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 10:34"][quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 10:32"]Voisko nää pygmit jättää pidemmät miehet meille itsekin pidemmille naisille? Ystävällisesti [/quote] Ja sieltä! Mä odotin ihan tätä. Mitä jos muokkaat sitä asennettasi että miehet ylipäätään kiinnostuisi susta, tuskin johtuu sun pituudesta ettei vientiä ole... [/quote] Pitkiä miehiä nyt ei vaan ole kauheasti joten minusta pitäisi olla joku maksimi pituuserossa. Ettei mene niin että joku puolitoistametrinen ahnehtii melkein kaksimetrisen miehen. Näitäkin on nähty. Miksi? Eikö riittäisi vähän vähempikin...

[/quote]

Niitä 160 cm miehiä on pirun paljon, ota sieltä, niin ei

tartte viedä toisilta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/69 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monia naisia kiinnostaa vain suuri penis, siksi pitää olla pitkä mies. Ihan naurettavaa!

Vierailija
44/69 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 163 cm pitkä ja mies on 197 cm. Ihan hyvältä hääkuvassa näytetään vaikka näin. ;) minkä sille mahtaa ku rakastuu toiseen? Hän oli yli 2v sinkku ja näillä pidemmällä naisilla oli silloin mahdollisuus!

Vierailija
45/69 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä keskustelut ovat kyllä aina niin turhia. Vastakkain kun ovat objektiivisuus ja subjektiivisuus (tai puusilmäisyys): objektiivinen osa hyväksyy sen että on olemassa visuaalista harmoniaa ihan tutkitustikin (kuten vaikkapa kultainen leikkaus) ja subjektiivisella osalla on oma lehmä niin syvällä ojassa että ollaan valmiita vaikka hautaan asti vänkäämään oman toiveen mukaisen näkemyksen puolesta. Tai sitten yksinkertaisesti visuaalinen silmä on alikehittynyt.

Liian suuri pituusero näyttää typerältä, ja se vain on (joillekin valitettava) fakta. Se ei tarkoita sitä etteikö puolisokseen voisi valita ihmistä jonka kanssa on turhan suuri pituusero.

-10

Vierailija
46/69 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 taitaa olla eilinen pitsan täyte jankkaaja

Vierailija
47/69 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 10:45"][quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 10:34"][quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 10:32"]Voisko nää pygmit jättää pidemmät miehet meille itsekin pidemmille naisille? Ystävällisesti
[/quote]
Ja sieltä! Mä odotin ihan tätä. Mitä jos muokkaat sitä asennettasi että miehet ylipäätään kiinnostuisi susta, tuskin johtuu sun pituudesta ettei vientiä ole...
[/quote]

Pitkiä miehiä nyt ei vaan ole kauheasti joten minusta pitäisi olla joku maksimi pituuserossa. Ettei mene niin että joku puolitoistametrinen ahnehtii melkein kaksimetrisen miehen. Näitäkin on nähty. Miksi? Eikö riittäisi vähän vähempikin...
[/quote] Pöh, lyhyenkin miehen kanssa voi seurustella ihan hyvin. Nykyään olen kyllä melkein parimetrisen kanssa, mutta sitä ennen alle 170 senttisen. Ja itse olen pari senttiä yli 170 cm. Edellinen suhde ei kaatunut pituuteemme, päinvastoin oli todella seksikästä suudella kun toisen suu oli samalla tasolla. Kannattaa kokeilla, itsekin olin ennakkoluuloinen siten että aattelin etten "pysty" olemaan lyhyen miehen kanssa mutta se olikin todella kivaa.

Vierailija
48/69 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 11:06"]

[/quote]

En tiedä mihin viittaat mutta olet väärässä. Ja taidat tuntea olevasi "tappiolla" keskustelussa tuollaisen viestin perusteella ;)

Vierailija
49/69 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 11:11"][quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 11:06"]

[/quote]

En tiedä mihin viittaat mutta olet väärässä. Ja taidat tuntea olevasi "tappiolla" keskustelussa tuollaisen viestin perusteella ;)
[/quote]
No tuo kertoi sinusta aika paljon koska en tullut tänne mitään voittamaan vaan keskustelemaan.

Vierailija
50/69 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 10:32"]

Voisko nää pygmit jättää pidemmät miehet meille itsekin pidemmille naisille? Ystävällisesti

[/quote]

Voi että, mä etsimällä etsin itselleni vain hieman pidempää miestä kuin itse olen, sitten mun 190 cm mies iski silmänsä minuun. Kertoi myöhemmin että ei missään nimessä olis halunnut itselleen pitkää naista.

Olen 158 cm.

Vierailija
51/69 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 11:14"][quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 10:32"]

Voisko nää pygmit jättää pidemmät miehet meille itsekin pidemmille naisille? Ystävällisesti

[/quote]

Voi että, mä etsimällä etsin itselleni vain hieman pidempää miestä kuin itse olen, sitten mun 190 cm mies iski silmänsä minuun. Kertoi myöhemmin että ei missään nimessä olis halunnut itselleen pitkää naista.

Olen 158 cm.
[/quote]
Jee! Täällä minä 157cm ja mies 198cm :)

Vierailija
52/69 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 10:45"][quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 10:34"][quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 10:32"]Voisko nää pygmit jättää pidemmät miehet meille itsekin pidemmille naisille? Ystävällisesti
[/quote]
Ja sieltä! Mä odotin ihan tätä. Mitä jos muokkaat sitä asennettasi että miehet ylipäätään kiinnostuisi susta, tuskin johtuu sun pituudesta ettei vientiä ole...
[/quote]

Pitkiä miehiä nyt ei vaan ole kauheasti joten minusta pitäisi olla joku maksimi pituuserossa. Ettei mene niin että joku puolitoistametrinen ahnehtii melkein kaksimetrisen miehen. Näitäkin on nähty. Miksi? Eikö riittäisi vähän vähempikin...
[/quote]

Kai tämä nyt oli provo? Jokainen ottaa minkä saa. Ei tämä ole mitään hyväntekeväisyyttä. :D

Vierailija
53/69 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on sama pituus ero.. 

Jalat on eri mittaiset ei niinkää yläkroppa.. yleensä seksiä harrrastetaan vaaka tasossa.. minä päällä mies alla.. 

Vierailija
54/69 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset taas vänkäämässä pituuseroista. Ikuisuuskysymys naisten keskuudessa kun taas miehet siitä hyvin vähän välittävät.

T: Mies.

Vierailija
55/69 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 11:26"]Naiset taas vänkäämässä pituuseroista. Ikuisuuskysymys naisten keskuudessa kun taas miehet siitä hyvin vähän välittävät.

T: Mies.
[/quote]
Ja tämäkin ketju todisti ettei naisissakaan pituudella ole väliä kuin pitkille naisille jotka tässäkin uikuttavat miten pitäisi lahjoittaa pitkät miehet heille.

Vierailija
56/69 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole ihan noin suuri pituusero, minä olen 161 cm ja mies 184 cm. Mutta kyllä minä itseni kääpiöksi tunnen, ja aina miehen kanssa liikkuessa käytän 10 cm korkoja. Arkisin sellaisia kiilakorollisia korokelenkkareita tms. Tykkäisin että mies olisi max 170 cm, mutta eipä voi mitään kun ei ole sellaista löytynyt, eikä muuten hyvää miestä viitsi hylätä liian pituuden takia. Miestäni ei omien sanojensa mukaan pituusero kiusaa.

Vierailija
57/69 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 10:16"]Lisäksi se saa vähintään toisen, usein molemmat, näyttämään epäsuhtaisilta ja vääristää heidän mittasuhteitaan. Ne töpöjalat korostuvat vielä lisää siinä kun vieressä on mittatikkuna aivan toisen kokoinen ja mallinen ihminen.

-10

ps. Tiedän että pitkiä miehiä haikailevien lyhyiden naisten armeija tulee nyt alapeukuttamaan tätä mutta ei se muuta mainitsemaani faktaa. Ehkä siitä alapeukuttamisesta kuitenkin tulee heille parempi mieli.
[/quote] tiedätkö, olen lyhyt, mutta jalkani eivät, eikä kaikilla pitkillä naisilla ole pitkät jalat vaan selät. Jotain hampaankolossa? en kukaan täällä vingu että voi kun pitkät naiset näyttää oudoilta lyhyiden sirpakkeiden vierellä isoine luineen ja jättikenkineen. kaunis voi olla monella tavalla, oleellisimmin ehkä niin että näkee kauneutta ympärillään eikä kietoudu negatiivisuuteen. ja ai niin, en muuten minäkään haaveile pitkästä miehestä, mulla on sellainen.

Vierailija
58/69 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuten ole aina lyhyillä naisilla lyhyet jalat. Minulla itseäni 23 cm pidemmällä miehelläni on sama farkkujen pituus-tuumakoko. Mies on hyvin pitkäselkäistä ja lyhytjalkaista mallia ja minä taas päinvastoin.

Vierailija
59/69 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite olen 156cm ja sinkkuna huomasin, että nimenomaan pitkillä miehillä on usein joku fetissi pienistä ja siroista naisista. Nykyisen kanssa ei ole kuin joku 20cm pituusero ja se on ihan jees. JOskus aikaisemmin on ollut nioita 30+cm pituuseroja eikä siinä muuten mitään, mutta suutelu seisaaltaan on vähän hankalaa kun niskat menee nurin :D

Vierailija
60/69 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta mielestä noin iso pituusero näyttää vähän hassulta. Mulla ja poikaystävällä 15cm pituuseroa ja sekin tuntuu vähän turhan isolta erolta.
N180

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi seitsemän