Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni on minua 30 cm pidempi, mitä mieltä?

Vierailija
07.09.2015 |

Eräs ystäväni toistuvasti kyselee että miten me oikein harrastamme seksiä, missä asennoissa sitä teemme jne. Lisäksi kerran humalassa nauroi että kuinka hassulta me näytämme kun seisomme vierekkäin. 

Mitä mieltä sinä olet?

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 10:32"]

Voisko nää pygmit jättää pidemmät miehet meille itsekin pidemmille naisille? Ystävällisesti

[/quote]

Sori, vajaa kaksimetrinen mieheni ei halunnut mitään amatsonia, vaan pienen ja sievän naisen :) Rakastaa yli kaiken sitä kun olen niin pikkuinen, että esim. jalkanikin (kokoa 36, olen alle 160cm pitkä muutenkin)  ovat paljon pienemmät kuin hänen kätensä, olen täysin syliinsopiva vaikka miten päin ja niin edelleen :D Ja onhan se nyt ihan parasta, että mies onkin miehen kokoinen rinnallani, eikä samanlainen kääpiö kuin minä.

Vierailija
62/69 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 11:13"]

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 11:11"][quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 11:06"] 10 taitaa olla eilinen pitsan täyte jankkaaja [/quote] En tiedä mihin viittaat mutta olet väärässä. Ja taidat tuntea olevasi "tappiolla" keskustelussa tuollaisen viestin perusteella ;) [/quote] No tuo kertoi sinusta aika paljon koska en tullut tänne mitään voittamaan vaan keskustelemaan.

[/quote]

Ikinä kuullut lainausmerkeistä? Tässähän ne olivat siksi että ne kuvastivat ylinnä olevan viestin fiilistä ilman että siinä mainittiin kyseistä "tappiota" tai "voittamista". Minä olen ollut ja pysyn edelleen tiukasti faktalinjalla.

Mutta kysehän on pohjimmiltaan siitä että jos yrittää lähteä henkilökohtaisuuksiin anonyymien kanssa on selvästi kunnollinen sanottava lopussa.

-10

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 11:48"]

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 10:16"]Lisäksi se saa vähintään toisen, usein molemmat, näyttämään epäsuhtaisilta ja vääristää heidän mittasuhteitaan. Ne töpöjalat korostuvat vielä lisää siinä kun vieressä on mittatikkuna aivan toisen kokoinen ja mallinen ihminen. -10 ps. Tiedän että pitkiä miehiä haikailevien lyhyiden naisten armeija tulee nyt alapeukuttamaan tätä mutta ei se muuta mainitsemaani faktaa. Ehkä siitä alapeukuttamisesta kuitenkin tulee heille parempi mieli. [/quote] tiedätkö, olen lyhyt, mutta jalkani eivät, eikä kaikilla pitkillä naisilla ole pitkät jalat vaan selät. Jotain hampaankolossa? en kukaan täällä vingu että voi kun pitkät naiset näyttää oudoilta lyhyiden sirpakkeiden vierellä isoine luineen ja jättikenkineen. kaunis voi olla monella tavalla, oleellisimmin ehkä niin että näkee kauneutta ympärillään eikä kietoudu negatiivisuuteen. ja ai niin, en muuten minäkään haaveile pitkästä miehestä, mulla on sellainen.

[/quote]

Pystytkö käsittämään, että se oli vain esimerkki? Ihmisessä on paljon muitakin mittoja joita voi verrata kuin jalkojen pituus mutta näemmä oletin liikaa ihmisten älystä kun kuvittelin että esimerkin voi heittää listaamatta niistä jokaista ;)

AV:llahan noita pitkistä naisista vinkujia riittää tusina kymmeneen, tässä ketjussa sitä taidettiin tähän mennessä sivuta vasta viestissä 32.

-10

Vierailija
64/69 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään mieltä. Sun kaverillas on joku ongelma. Ihan sama mikä pituusero  pariskunnilla on, kunhan suhde vaan toimii.

Vierailija
65/69 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä minä 158,8cm ja mies 186cm.
Ja kyllä meillä ainakin seksi onnistuu, oikein ihanaakin vieläpä ;) ja mitä väliä jos näyttää hassulta? antaa näyttää, ei se rakkauttamme toisiamme kohtaan vähennä.

Vierailija
66/69 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä 163cm, mies 184cm. Ei minusta ole mitenkään erityinen kokoero, tosin ajattelen että nainen saa olla selkeästi miestä lyhyempi ja sirompi. Lyhyempikin mies olisi ollut aivan mahdollinen vaihtoehto, jos olisin sattunut sellaiseen rakastumaan. Mies tuskin olisi kovin pitkää naista valinnut ja onhan se ainakin jollain tasolla tärkeää että puoliso miellyttää silmää. Tykkään pitää korkoja, mutta jotkut erityisen korkeat korot olen joskus miehen pyynnöstä jättänyt käyttämättä, kun "liika on liikaa".

Ap:lla on outo kaveri.

Mitä seksiasentoihin tulee, niin mahdollisuudet vain lisääntyy esim mies jaksaa nostaa kevyesti ylös ja panna vaikka seinää vasten pidellen sylissään.

Vierailija
67/69 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vaimo 60 senttiä lyhyempi. Hyvin menee

Vierailija
68/69 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkinon muehen kanssa pituuseroa 3) cm ja mua se kyllä haittaa. Ensinnäkin mitään satunnaista pusua ei voi antaa ohimennessä kun en vain yltä. Toisekseen mies on kamala sotkija tavaroiden suhteen js usein tärkeitä papereita ja avaimia ym löytyy ylimmäisiltä hyllyiltä ja kaapin päältä johon mun katse ei osu. Seksi on ollut surkeaa muista syistä, mutta pituusero hankaloittaa enyisestään (mm. 69 ei onnistu).

Vierailija
69/69 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 10:18"]

Aika perus. Moni mies on 180+, moni nainen 150 ja rapiat. Olet miestäsi about hartiaan, muutaman sentin alle? Miksi kukaan edes kiinnittää huomiota moiseen pituuseroon.

[/quote]

Oma äitini, siskoni, siskoni tytär, äitini/isäni siskot, serkut, edesmenneet isöäidit...

kaikki ovat minua reilusti päätä lyhyempiä. 41v m

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi