Mieheni on minua 30 cm pidempi, mitä mieltä?
Eräs ystäväni toistuvasti kyselee että miten me oikein harrastamme seksiä, missä asennoissa sitä teemme jne. Lisäksi kerran humalassa nauroi että kuinka hassulta me näytämme kun seisomme vierekkäin.
Mitä mieltä sinä olet?
Kommentit (69)
Liina.pitkät miehet on huonoja panee
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 10:30"]Liina.pitkät miehet on huonoja panee
[/quote]
Millanen on liina pitkä mies? Onks sillä kauheet poppanat pöydällä?
Voisko nää pygmit jättää pidemmät miehet meille itsekin pidemmille naisille? Ystävällisesti
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 10:25"]
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 10:23"][quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 10:16"] Lisäksi se saa vähintään toisen, usein molemmat, näyttämään epäsuhtaisilta ja vääristää heidän mittasuhteitaan. Ne töpöjalat korostuvat vielä lisää siinä kun vieressä on mittatikkuna aivan toisen kokoinen ja mallinen ihminen. -10 ps. Tiedän että pitkiä miehiä haikailevien lyhyiden naisten armeija tulee nyt alapeukuttamaan tätä mutta ei se muuta mainitsemaani faktaa. Ehkä siitä alapeukuttamisesta kuitenkin tulee heille parempi mieli. [/quote] Lisätään nyt vielä ettei puolisoa (toivottavasti) valita asusteeksi. Mutta kyllä se liioitellun suuri pituusero vaan hyppää negatiivisesti silmään. Eikä lyhemmän osapuolen tarvitse edes olla mikään ihan lyhyt, jos ajattelee vaikka Espanjan Letiziaa ja Felipeä - Letiziahan on 170-senttinen. http://www.huffingtonpost.com/2010/05/10/princess-letizia-and-prin_n_569955.html -10 [/quote] Nimenomaan kun ei valita asusteeksi niin miten sua häiritsee toisten pituuserot noin paljon. Jos kaikki valitsisivat lähelle samankokoisen kumppanin niin se se vasta olisi asuste kun pelättäisiin kritiikkiä kokoerosta.
[/quote]
Otapa silmä käteen ja katso otsikkoa, täällä kysyttiin mielipidettä asiaan?
Ja kuten jo sanottu, ihminen ei (toivottavasti) ole asuste mutta se ei mitenkään poista sitä faktaa että turhan suuri pituusero vaan yksinkertaisesti näyttää typerältä. Vaikka kuinka sen syyt olisivat "oikeita" ja ymmärrettäviä jne, sen seuraus on silti epäsuhtaisen näköinen pari, jonka kumpikin osapuoli näyttäisi paremmalta sopivamman kokoisen kumppanin kanssa.
Tämä on vilpitön vastaus otsikon kysymykseen, jos et sitä siedä niin se on oma ongelmasi. Sinun on sitten varmaan parasta siirtyä johonkin missä hymistellään kuorossa sinun valitsemaasi näkökantaa ja toisinajattelijat (huolimatta siitä kuinka oikeassa he objektiivisesti katsottuna ovatkaan) lynkataan.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 10:32"]Voisko nää pygmit jättää pidemmät miehet meille itsekin pidemmille naisille? Ystävällisesti
[/quote]
Ja sieltä! Mä odotin ihan tätä. Mitä jos muokkaat sitä asennettasi että miehet ylipäätään kiinnostuisi susta, tuskin johtuu sun pituudesta ettei vientiä ole...
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 10:32"]
Voisko nää pygmit jättää pidemmät miehet meille itsekin pidemmille naisille? Ystävällisesti
[/quote]
Olen 170cm eli keskipituinen, en pygmi.
Löytäispä jostain ihanan pikkunaisen.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 10:20"]
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 10:16"]Lisäksi se saa vähintään toisen, usein molemmat, näyttämään epäsuhtaisilta ja vääristää heidän mittasuhteitaan. Ne töpöjalat korostuvat vielä lisää siinä kun vieressä on mittatikkuna aivan toisen kokoinen ja mallinen ihminen. -10 ps. Tiedän että pitkiä miehiä haikailevien lyhyiden naisten armeija tulee nyt alapeukuttamaan tätä mutta ei se muuta mainitsemaani faktaa. Ehkä siitä alapeukuttamisesta kuitenkin tulee heille parempi mieli. [/quote] Tiiätkö, mitä väliä?
[/quote]
Sitä sun pitää kysyä ap:lta, hänhän asiasta täällä kyselee.
Mun sisko miehensä kanssa samanpituisia .mutta nainen korkokengissä pitempi hassun näköinen
Olen 1543 ja mies 184, hyvin sujuu niin yhteiselo kuin seksikin.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 10:32"]Voisko nää pygmit jättää pidemmät miehet meille itsekin pidemmille naisille? Ystävällisesti
[/quote]
"Sori mä en nyt voikkaan lähteä sun kanssa ulos ku lupasin av-palstalla et jätän teiät pitemmät miehet pitkille naisille"
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 10:42"]
Olen 1543 ja mies 184, hyvin sujuu niin yhteiselo kuin seksikin.
[/quote]
Siis 154 cm
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 10:16"]Lisäksi se saa vähintään toisen, usein molemmat, näyttämään epäsuhtaisilta ja vääristää heidän mittasuhteitaan. Ne töpöjalat korostuvat vielä lisää siinä kun vieressä on mittatikkuna aivan toisen kokoinen ja mallinen ihminen.
-10
ps. Tiedän että pitkiä miehiä haikailevien lyhyiden naisten armeija tulee nyt alapeukuttamaan tätä mutta ei se muuta mainitsemaani faktaa. Ehkä siitä alapeukuttamisesta kuitenkin tulee heille parempi mieli.
[/quote]
Missä vaiheessa tässä on puhuttu lyhyistä naisista? Voihan kyseessä olla kaksimetrinen mies ja 170 cm pitkä nainenkin. Tai en ainakaan itse mieltäisi 170 cm pitkää naista lyhyeksi.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 10:38"][quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 10:20"]
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 10:16"]Lisäksi se saa vähintään toisen, usein molemmat, näyttämään epäsuhtaisilta ja vääristää heidän mittasuhteitaan. Ne töpöjalat korostuvat vielä lisää siinä kun vieressä on mittatikkuna aivan toisen kokoinen ja mallinen ihminen. -10 ps. Tiedän että pitkiä miehiä haikailevien lyhyiden naisten armeija tulee nyt alapeukuttamaan tätä mutta ei se muuta mainitsemaani faktaa. Ehkä siitä alapeukuttamisesta kuitenkin tulee heille parempi mieli. [/quote] Tiiätkö, mitä väliä?
[/quote]
Sitä sun pitää kysyä ap:lta, hänhän asiasta täällä kyselee.
[/quote]
Mitä väliä että lyhyet jalat korostuu ja näyttää epäsopusuhtaiselta, tuskin pariskunnista kukaan tätä ajattelee.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 10:34"][quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 10:32"]Voisko nää pygmit jättää pidemmät miehet meille itsekin pidemmille naisille? Ystävällisesti
[/quote]
Ja sieltä! Mä odotin ihan tätä. Mitä jos muokkaat sitä asennettasi että miehet ylipäätään kiinnostuisi susta, tuskin johtuu sun pituudesta ettei vientiä ole...
[/quote]
Pitkiä miehiä nyt ei vaan ole kauheasti joten minusta pitäisi olla joku maksimi pituuserossa. Ettei mene niin että joku puolitoistametrinen ahnehtii melkein kaksimetrisen miehen. Näitäkin on nähty. Miksi? Eikö riittäisi vähän vähempikin...
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 10:45"][quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 10:34"][quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 10:32"]Voisko nää pygmit jättää pidemmät miehet meille itsekin pidemmille naisille? Ystävällisesti
[/quote]
[/quote]
Pitkiä miehiä nyt ei vaan ole kauheasti joten minusta pitäisi olla joku maksimi pituuserossa. Ettei mene niin että joku puolitoistametrinen ahnehtii melkein kaksimetrisen miehen. Näitäkin on nähty. Miksi? Eikö riittäisi vähän vähempikin...
[/quote]
Joo, määrätään ihan laki tästä!
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 10:45"][quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 10:34"][quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 10:32"]Voisko nää pygmit jättää pidemmät miehet meille itsekin pidemmille naisille? Ystävällisesti
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Mä olen puolitoista metrinen ja mies kaksimetrinen. Hupsista keikkaa kun rakastuttiin toisiimme. Ootas mä otan eron ja lahjoitan tän mieheni sulle ja etsin lyhyemmän tilalle!
Ehdottomasti kannattaa erota. Itse olin joskus samassa tilanteessa ja etsin sitten lyhyemmän miehen. Nyt hyvät tulot ja neljä kaunista lasta.
Eiköhän suurin osa rakastu siihen ihmiseen eikä pituuteen.