Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni on minua 30 cm pidempi, mitä mieltä?

Vierailija
07.09.2015 |

Eräs ystäväni toistuvasti kyselee että miten me oikein harrastamme seksiä, missä asennoissa sitä teemme jne. Lisäksi kerran humalassa nauroi että kuinka hassulta me näytämme kun seisomme vierekkäin. 

Mitä mieltä sinä olet?

Kommentit (69)

Vierailija
1/69 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama pituusero, sillä erotuksella että ei ole noin törkeitä "ystäviä". Ei mitään ongelmaa.

Vierailija
2/69 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on mua 50cm pidempi joten mun silmissä teidän pituusero ei ole vielä mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/69 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söpöä<3

Vierailija
4/69 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisystäväni on melkein 40cm lyhyempi, ei ongelmia.

41v m

Vierailija
5/69 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian ison äijäm olet hankkinut.

Vierailija
6/69 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olispas mullakin noin  pitkä mies.

Vierailija
7/69 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 10:08"]Liian ison äijäm olet hankkinut.
[/quote]
Ja ensimmäinen kateellinen.

Vierailija
8/69 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

H[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 10:04"]Mun mies on mua 50cm pidempi joten mun silmissä teidän pituusero ei ole vielä mitään.
[/quote] hyvä ottaa seisaaltaan suuhun , kun on iso pituusero

Vierailija
9/69 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttäähän se hassulta, kuin olisi lapsi vanhempansa kanssa (tai jos isovanhempansa, jos lyhempi osapuoli on vanhan näköinen, mummot kun tuppaavat olemaan keskipituutta lyhempiä). En kuitenkaan kommentoisi kyseisille ihmisille itselleen siitä mitään.

Vierailija
10/69 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 10:12"]

Näyttäähän se hassulta, kuin olisi lapsi vanhempansa kanssa (tai jos isovanhempansa, jos lyhempi osapuoli on vanhan näköinen, mummot kun tuppaavat olemaan keskipituutta lyhempiä). En kuitenkaan kommentoisi kyseisille ihmisille itselleen siitä mitään.

[/quote]

Et sitten erota lasta aikuisesta? 

Vierailija
11/69 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 10:11"]H[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 10:04"]Mun mies on mua 50cm pidempi joten mun silmissä teidän pituusero ei ole vielä mitään.
[/quote] hyvä ottaa seisaaltaan suuhun , kun on iso pituusero
[/quote]
Se menee vain sun haaveissa noin. Että tuo onnistuisi sais olla jo metri pituuseroa.

Vierailija
12/69 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväsi on tunkeileva törppö

Vierailija
13/69 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta aivan yhdentekevä asia, enkä yhtään edes osaisi ihmetellä asiaa. Sitä kyllä ihmettelen, mihin kaikkiin asioihin ihmiset takertuvat. En ymmärrä

Vierailija
14/69 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi se saa vähintään toisen, usein molemmat, näyttämään epäsuhtaisilta ja vääristää heidän mittasuhteitaan. Ne töpöjalat korostuvat vielä lisää siinä kun vieressä on mittatikkuna aivan toisen kokoinen ja mallinen ihminen.

-10

ps. Tiedän että pitkiä miehiä haikailevien lyhyiden naisten armeija tulee nyt alapeukuttamaan tätä mutta ei se muuta mainitsemaani faktaa. Ehkä siitä alapeukuttamisesta kuitenkin tulee heille parempi mieli.

Vierailija
15/69 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika perus. Moni mies on 180+, moni nainen 150 ja rapiat. Olet miestäsi about hartiaan, muutaman sentin alle? Miksi kukaan edes kiinnittää huomiota moiseen pituuseroon.

Vierailija
16/69 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 10:16"]Lisäksi se saa vähintään toisen, usein molemmat, näyttämään epäsuhtaisilta ja vääristää heidän mittasuhteitaan. Ne töpöjalat korostuvat vielä lisää siinä kun vieressä on mittatikkuna aivan toisen kokoinen ja mallinen ihminen.

-10

ps. Tiedän että pitkiä miehiä haikailevien lyhyiden naisten armeija tulee nyt alapeukuttamaan tätä mutta ei se muuta mainitsemaani faktaa. Ehkä siitä alapeukuttamisesta kuitenkin tulee heille parempi mieli.
[/quote]
Tiiätkö, mitä väliä?

Vierailija
17/69 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 10:16"]

Lisäksi se saa vähintään toisen, usein molemmat, näyttämään epäsuhtaisilta ja vääristää heidän mittasuhteitaan. Ne töpöjalat korostuvat vielä lisää siinä kun vieressä on mittatikkuna aivan toisen kokoinen ja mallinen ihminen.

-10

[/quote]

Lisätään nyt vielä ettei puolisoa (toivottavasti) valita asusteeksi. Mutta kyllä se liioitellun suuri pituusero vaan hyppää negatiivisesti silmään. Eikä lyhemmän osapuolen tarvitse edes olla mikään ihan lyhyt, jos ajattelee vaikka Espanjan Letiziaa ja Felipeä - Letiziahan on 170-senttinen.

http://www.huffingtonpost.com/2010/05/10/princess-letizia-and-prin_n_569955.html

-10

Vierailija
18/69 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 10:23"][quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 10:16"]

-10

[/quote]

Lisätään nyt vielä ettei puolisoa (toivottavasti) valita asusteeksi. Mutta kyllä se liioitellun suuri pituusero vaan hyppää negatiivisesti silmään. Eikä lyhemmän osapuolen tarvitse edes olla mikään ihan lyhyt, jos ajattelee vaikka Espanjan Letiziaa ja Felipeä - Letiziahan on 170-senttinen.

http://www.huffingtonpost.com/2010/05/10/princess-letizia-and-prin_n_569955.html

-10
[/quote]
Nimenomaan kun ei valita asusteeksi niin miten sua häiritsee toisten pituuserot noin paljon. Jos kaikki valitsisivat lähelle samankokoisen kumppanin niin se se vasta olisi asuste kun pelättäisiin kritiikkiä kokoerosta.

Vierailija
19/69 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

35cm eroa täällä, ei tunnu missään ja mihinkään ei vaikuta. Pöhköiltä kyllä näytetään, mutta on vain niin ihanaa olla niin pikkuruinen miehen rinnalla<3 Niin sen kuuluu ollakin.

Ja hui kauheaa, mies on vielä todella laiha (juoksija) ja todella pitkät kädet ja jalat, minä olen persjalkainen ja vähän lihavakin.

Vierailija
20/69 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama pituusero, mutta eipä siitä kukaan ole mitään negatiivista koskaan kommentoinut. Korkeintaan todennut, että jäätävän kokoinen äijä sulla =D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme