Olen tullut siihen tulokseen, että parempi luovuttaa kumppanin löytämisen suhteen...
Olen kokeillut tinderit ja muut deittiapit, ei vain löydy treffiseuraa. Olisin halunnut löytää kivan naisen jonka kanssa jakaa elämä ja jota rakastaa mutta taitaa jäädä tuo haave toteutumatta. Ehkä seuraavassa elämässä sitten :( t. Mies 25v
Kommentit (62)
Helposti ap löydät vielä. Itse otin kokemattoman 27-v miehen seksisuhteeseen joksikin aikaa, hän rakastui ja olisi halunnut parisuhteen. Minä en. Hänestä tuli todella hyvä monin tavoin. Nykyään kuulemma seurustelee ja asuu jonkun naisen kanssa.
Eli älä heitä hanskoja tiskiin:)
N32
Heitän. Koska naisille ei kelpaa kuin komea status mies.. rahaa ja hyvä elämä.. kallis auto.. halpa romu ei kelpaa ja velkaantunut mies jolla ei oo koskaa rahaa.. lisäks on outo ja erikoinen. en saa edes mistään seksiä
t. syrjäytynyt lihava mies.
Poistin tinderit ja kaikki en etsi mitää en halua olla epätoivonen ja yrittää liikaa.. ei kiinnosta baaritkaa.. jotenki oon kai tylsä mutta ihan sama. Tuntuu että jokapaikassa on vain kauniita hoikkia korkeasti koulutettuja naisia.. ettikööt prinssin miehen joka on myös samanlainen.
Täällä kirjoittelee masentunut nainen jolla ei myöskään ole sosiaalista piiriä asuinpaikkakunnalla tai oikein muutenkaan. Työtönkin olen. Mutta ihan mukava ja nätti, sikäli kun sillä on merkitystä. Ikää lähempänä 40 kuin 30.
Kuulostaa tosi synkiltä nuo teidän valitukset. Mua ei ainakaan kiinnosta pätkääkään joku miehen pankkitilin saldo kun ei siellä itsellänikään ole kuin 7 euroa :D Kaikista suurin "este" kiinnostukselle kaikesta tässä ketjussa mainituista ominaisuuksista on ylipaino jota en pidä viehättävänä (olen itsekin hoikka) - mutta onneksi se on juuri se asia mihin jokainen voi itse vaikuttaa! Voisin ihan hyvin seurustella työttömän ja ajoittain masentuvan kanssa kun sellainen olen itsekin joten ymmärrän sitä hyvin (ja toivonhan kumppania samassa tilanteessa itsekin), mutta itsesäälissä rypeminen ei kyllä houkuta yhtään. Tulee mulle itsesäälin puuskia aina välillä itsellenikin, mutta lusin ne olot ohi ja tsemppaan sitten aina kun olen ihmisten kanssa tekemisissä. Ja todellakin olen hankkinut uusia harrastuksia ja tehnyt asioita sen eteen että tulee ihmisiä silmiin katsottavaksi ja juttuseuraksi aina välillä. Nimittäin myös kotiinsa voi laitostua ja se onkin sitten syöksylaskua siitä eteenpäin. Pidän visusti huolen ettei tilanne lipsahda sinne.
En usko että kukaan haluaa ottaa mua kädestä kiinni ja "pelastaa" enkä sellaista miestä haluaisikaan. Eikä juuri kukaan nainenkaan varmasti halua olla jonkun miehen pelastusrengas. Kauhea vastuu olisi ottaa toisen onnellisuus hartelleen kannettavaksi! Kyllä jokainen on oman onnensa seppä. Kun pistää elämänsä muuten kuntoon, on siinä sitten terve paikka kumppanillakin tulla rinnalle. Eikä tarvitse edes ratkaista kaikkia ongelmiaan valmiiksi asti, riittää että on päättäväisesti ja todistetusti alkanut tehdä asioilleen jotain ja ne ovat etenemässä (esim. velkajärjestely rullaa, kunnosta ja muutenkin itsestä pidetään huolta, laihdutetaan sitä ylipainoa, käydään kodin ulkopuolella tekemässä jotain mielekästä jne.). Eli asioiden ei tarvitse olla 10/10 kunhan asenne on kohdallaan ja sisua ja selkärankaa löytyy - kuten mielestäni itsellänikin.
Ihan oikeasti toivon tsemppiä kaikille yksinäisille! Tämä on yhtä helvettiä, tiedän. Mutta muutos lähtee vain ja ainoastaan sinusta. Kukaan muu ei voi tulla sinua pelastamaan. Virkeää ja liikkuvaista kevättä kaikille! <3
Vierailija kirjoitti:
Heitän. Koska naisille ei kelpaa kuin komea status mies.. rahaa ja hyvä elämä.. kallis auto.. halpa romu ei kelpaa ja velkaantunut mies jolla ei oo koskaa rahaa.. lisäks on outo ja erikoinen. en saa edes mistään seksiä
No laihduta ja mene jonnekin töihin. Kellään miehellä, jonka kanssa olen seurustellut, ei ole ollut autoa, joten sille nyt ei tarvitse uhrata ajatustakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No laihduta ja mene jonnekin töihin. Kellään miehellä, jonka kanssa olen seurustellut, ei ole ollut autoa, joten sille nyt ei tarvitse uhrata ajatustakaan.
Kummallisia tosiaan nuo auto-oletukset. Taitavat olla miesten itsensä toiveita eikä naisten. Olen viherpiipertäjä ja miehen auto on lähtökohtaisesti pikemminkin negatiivinen juttu. Kovakuntoisena naisena poljen työmatkat myös talvisin, joten ei siihen elämään oikein bemarikuskit istuisi. Jos ihmisellä on kovasti ylimääräisiä tuloja, niin ainoastaan kiinnostaisi, kuinka paljon laittaa hyväntekeväisyyteen tai paikalliseen tuotantoon/yrittämiseen, itselleni en niitä kaipailisi. Mutta jos jotkut miehet haluavat mieluummin syyttää naisettomuuttaan kaikkien naisten pinnalisuudesta, niin vetäköön loppuelämänsä yksin harhaluulossaan. Sille ei kukaan mitään voi.
Vierailija kirjoitti:
Pakko suositella taas sitä Prismaa. Mene vaikka parkkihalliin ja katso millaisista kotteroista niitä pyyleviä keski-ikäisiä pariskuntia nousee. Ihan tavallisia autoja ja tavallisia ihmisiä, eikä mitkään komeiden statusmiesten kokoontumisajot.
Noissa apeissa on lähinnä harhaisia ja itsekkäitä ihmisiä. Siellä katsotaan ihmistä käyttötavarana.
Joo, sokea kanakin voi löytää jyvän. Ei tarkoita että 99 ihmistä pitää kärsiä, jotta yksi löytäisi jonkun.
Luovuta sitten jos siltä tuntuu, ei siitä tartte täällä itkeä.
Kumppani tulee elämääsi, kun häntä vähiten odotat. Olin avioliitossa 7 vuotta, sen jälkeen yksin 14 vuotta, en enää odottanut - eikä silloin ollut mitään näistä nykyajan menetelmistä.
Täältä myös yksi naisen kommentti että ei kiinnosta millaisella autolla joku ajaa vai ajaako ollenkaan. Veikkaan kans että tää on ennemmin miehille tärkeää kuin naisille. Mieluummin ajaisin pyörällä yhdessä joka paikkaan kun sitä jo nyt teen muutenkin. Liikkuvainen elämäntapa on aina plussaa (ei, en käy salilla itsekään, en jumppaa minkään ohjelman mukaan tai tee mitään kyykkyjä - mä vaan pyöräilen ja kävelen kun pitää siirtyä jonnekin ja mielellään pelaan vaikka sulkapalloa yms.)
Mä olen tehnyt noin vasta nyt nelikymppisenä. On mennyt yli kaksi vuosikymmentä hukkaan asian kanssa kipuillessa, ja olisin toivonut että olisinpa heittänyt hanskat tiskiin jo kauan sitten.
N40
Vierailija kirjoitti:
Kumppani tulee elämääsi, kun häntä vähiten odotat. Olin avioliitossa 7 vuotta, sen jälkeen yksin 14 vuotta, en enää odottanut - eikä silloin ollut mitään näistä nykyajan menetelmistä.
Miksi koet hyväksi jakaa tälläisiä uskomuksia? Mitä saavutat sillä ja mikä on motiivi tuolle? Uskotko itse siihen? Uskotko että tuollainen mantra on kenellekään hyväksi?
Minä olen 40 vuotias nainen, joka ei ole koskaan saanut kumppania, riippumatta siitä odotanko sellaista tai en. Enkä tule sitä koskaan saamaankaan. Ainoa mihin voin vaikuttaa, on se että opettelen löytämään ne asiat jotka tekevät elämästäni parempaa sellaisena kuin se on.
Vierailija kirjoitti:
Varmaa jos olis kallis hieno auto.. sopivasti hyvä palkka.. säästöjä.. jonkinlainen parempi koulutus kun autoasentaja... ja ei niin pahasti velkaantunut ja normi painoinen vois onnistua.
Näistäkin moni asia on mahdollista saavuttaa, jos haluaa yrittää.
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti naista ei vain löydä mistään.
Löydät helposti brasilialaisen naisen, joka haluaa suomalaisen miehen. Nuo brasilialaiset metsästävät suomalaisia miehiä netissä, eikä mikään estä heitä - ei edes silloin, kun he tietävät suomalaisen olevan naimisissa. He asuvat Euroopassa ja houkuttelevat naimisissa olevia miehiä jättämään perheensä ja maksamaan heistä sen sijaan.
Tamperelainen arkkitehti jätti perheensä yhdelle niistä naisista, jotka hoitivat hänet verkossa maksaakseen tämän. Tuo arkkitehti myi jopa perheen talon maksaakseen sen Italiassa asuvan brasilialaisen naisen.
Jäi epäselväksi mitä halutaan, kun otsikossa etsitään kumppania, ja viestissä treffiseuraa.
En vain ymmärrä miksei naisille kelpaa masentunut köyhä mies yksinäinen kaveriton outo.. oppimisvaikeuksia?
No naiset miksette halua minua.. vapaa sinkkumies.. vakityö... ?
Minäki kaipaan omaa naista kainalooni ja kosketella.. ja myös nainen suutelee minua ja koskettelee minua?
Taidan luovuttaa samantien.