Olen tullut siihen tulokseen, että parempi luovuttaa kumppanin löytämisen suhteen...
Olen kokeillut tinderit ja muut deittiapit, ei vain löydy treffiseuraa. Olisin halunnut löytää kivan naisen jonka kanssa jakaa elämä ja jota rakastaa mutta taitaa jäädä tuo haave toteutumatta. Ehkä seuraavassa elämässä sitten :( t. Mies 25v
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Auttaako tämä kohtalosi surkuttelu vauvapalstalla yhtään tilannettasi?
Koska mulla ei oo muutakaan tekemistä. Makaan vain päivät sisällä :(
Ja sitten vielä ihmettelet, ettet löydä naista!
Mistä sen naisen muka saa? Tinderissä on vain statusnaisia korkeasti koulutettua hyvä palkkaisia kaunottaria ja hoikkia? Itse olen ylipainonen kaveriton keski- palkkainen tai no huono ja velkaantunut mies. Ammattikoulun käyneenä
Varmaa jos olis kallis hieno auto.. sopivasti hyvä palkka.. säästöjä.. jonkinlainen parempi koulutus kun autoasentaja... ja ei niin pahasti velkaantunut ja normi painoinen vois onnistua.
Joten tinder ei todellakaa mun juttu. Ja baareissa on vähä samaa menoa.
Ilmeisesti naista ei vain löydä mistään.
ite käyn töissä ja urheilen.. mun status ei silti riitä naisille ja minä itse.. naiset haluaa komean bodarin vaan jolla on rahaa.
Siihen päälle pitäs olla tumma ja vielä bemari tai audi alla.
Aika monella miehellä tekstit on ilmoituksissa sellaisia, että naiset kaikkoaa. Ettekö te yhtään mieti mitä niihin kirjoitatte?
Elämä yksin on paljon helpompaa.. naisista on vain harmia.. ne löytää aina miehistä jonkun vian.
Rankkaa on kun ei saa naisen kosketusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luovuta niiden deittiappien suhteen ja satsaa oikeaan elämään.
Oon tosi ujo oikeessa elämässä😶
Hanki apua ujouteesi. Kuten eräs brittibändikin sanoi, ujous on kivaa, ujous voi estää tekemästä niitä asioita joita haluaisi tehdä. Jos ujoudesta on haittaa, niin kannattaa oppia uusia toimintatapoja. Olet nuori, joten se onnistunee vielä suhteellisen helposti. Se varmasti helpottaa ja nopeuttaa kumppanin löytämistä. Itsekin olen joskus ollut todella ujo, ja monesti jälkeen päin uskalluksen puuttuminen harmitti. Kun sain itsevarmuutta ja rohkeutta, tapahtui minulle paljon positiivisia asioita, kun uskalsin tehdä aloitteen.
Naisten mielestä miehellä on aina vikoja joten ei kelpaa parisuhteeseen.
Pitäs olla rahaa. Hieno audi. Tai hieno auto. Säästöjä. Urheilullinen statusta. Sosiaalisesti taitavata. Ei masennusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Auttaako tämä kohtalosi surkuttelu vauvapalstalla yhtään tilannettasi?
Veikkaan, että makaisit ja valittaisit, vaikka sulla olisikin nainen. Sun pitäisi löytää mojosi, ja saada lisäenergiaa elämääsi.
Parempi luovuttaa ku ei naisille kelpaa velkaantunut ylipainonen köyhä masentunut kaveriton mies.
T. 37v ikisinkku.
Naiset luulee itestä liikoja. Komea status mies kelpaa. 4000000 tulot ja 40 tonnin audi.
Itellä 1600 e tulot. Jää 300 e kk. Ja 2000 euron romu auto. Masentunut naisten silmissä 0.
Mulle riitti. Mulla on muutenki pää sekasin. Elämä ollut ongelmia täynnä. Velkaa yli 25 tuhatta ja kavereita 0. Vihaan itteäni ja elämää
T. Syrjäytynyt sinkkumies