Sertralin 50mg, kokemuksia?
Lääkäri kirjoitti reseptin paniikkihäiriön hoitoon, ja että puolikas iltaisin. Eli 25mg. Luin pakkausselosteen ja nuo haittavaikutukset ei innosta yhtään :S
Millaisia kokemuksia teillä on? Nyt ollu Opamox käytössä mut sitä ei suositella pitkäaikaisee käyttöön.
Kommentit (54)
Alkuun n. Viikon verran oli pientä huimausta, aloitusannos mulla oli 75mg. Ei muita sivuvaikutuksia.
Kaikillä lääkkeillä saatta aluksi olla alkuoireilua, ennenkuin lääkkeeseen elimistö tottuu. Turha niitä kauhutekstejä lukea. Aspiriinissäkin on vaikka mitä kauhutekstejä. Ne on siis todella todella harvinaisia.
HYvä lääke, nosti mielialaa nopeasti. 50mg syön.
Vierailija kirjoitti:
Alkuun n. Viikon verran oli pientä huimausta, aloitusannos mulla oli 75mg. Ei muita sivuvaikutuksia.
Olipas aika iso aloitusannos, huhuh.
Ei sopinut minulle. Sain rytmihäiriöt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti oli, nykyään menee 200mg
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti oli, nykyään menee 200mg
Melkoisen iso annostus sulla joo, mihin vaivaan syöt, onko apua? Masennukseen? Paniikkihäiriöön?
eipahempia kirjoitti:
Ei oikeastaan mitään sivuoireita ollut. Pahoinvointia nyt ehkä vähän, mutta korjaantui sillä kun otin ruokailun yhteydessä.
Okei. Mulla kun lukee että iltaisin, niin pitäisikö ottaa sitten iltapalan yhteydessä? -ap
Vierailija kirjoitti:
Kaikillä lääkkeillä saatta aluksi olla alkuoireilua, ennenkuin lääkkeeseen elimistö tottuu. Turha niitä kauhutekstejä lukea. Aspiriinissäkin on vaikka mitä kauhutekstejä. Ne on siis todella todella harvinaisia.
Joo ei pitäisi liikaa lueskella. Lääkäri kyllä sanoi, sen verran mitä hänen huonoa suomeaan ymmärsin, ettei sivuvaikutuksia pidä pelätä, kun joillekkin niitä ei tule ollenkaan. -ap
Traumaperäinen kroonistunut stressireaktio, siitä johtuva vaikea masennus ja ahdistuneisuus. Kai se auttaa kun hengissä vielä ollaan 😊.
Millä tavoin toi lääke muuten vaikuttaa? -ap
Vierailija kirjoitti:
Traumaperäinen kroonistunut stressireaktio, siitä johtuva vaikea masennus ja ahdistuneisuus. Kai se auttaa kun hengissä vielä ollaan 😊.
Terv. Se kenellä annos 200mg
Hirveetä skeidaa, ku olis syöpälääkkeitä vetäny, oksensin koko ajan ja kävin kauheilla ylikierroksilla, muutenki huono olo tuli, en enää ikinä erehdy ottamaa, mirtazapin paljon parempi.
Minulle auttoi hyvin ahdistukseen ja masennukseen, mutta paino nousi sen käytön myötä reilut 20 kiloa kun lisäsi ruokahalua ja etenkin makeanhimoa. Läskit lähti kun lääkkeen lopetin. Muuten tosiaan hyvä lääke, mutta ei enää kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Minulle auttoi hyvin ahdistukseen ja masennukseen, mutta paino nousi sen käytön myötä reilut 20 kiloa kun lisäsi ruokahalua ja etenkin makeanhimoa. Läskit lähti kun lääkkeen lopetin. Muuten tosiaan hyvä lääke, mutta ei enää kiitos.
Ohhoh :o
Teki sellaisen olon, ihan kuin olisi ollut kännissä ilman humalaa. Palautin apteekkiin.
Vierailija kirjoitti:
Onpa paljon tullut painoa. :O
Ei oikeastaan mitään sivuoireita ollut. Pahoinvointia nyt ehkä vähän, mutta korjaantui sillä kun otin ruokailun yhteydessä.