Mikseivät naiset tunnusta hakevansa vain parhaita miehiä?
Aika ajoin tämmöinen vähän keskipituuden alta oleva akateeminen, urheilullinen ja naisia kunnioittava mies erehtyy tuhlaamaan aikaansa naisten pokaamiseen, koska naiset antavat ymmärtää, että etsivät minunlaistani miestä. Totuus on tietenkin toinen. Jotta nainen kiinnostuu edes alustavasti, pitäisi olla kohtuu hyvännäköinen ja korkeahko sosiaalinen status.
Minusta naiset saavat vapaasti valita miehet, joista ovat kiinnostuneita. Tietenkin. Mutta pyydän olemaan rehellinen ja sanomaan, että haette parasta 20 prosenttia miehistä ja sillä ennakkoehdolla että on hyvännäköinen. Jos olisitte rehellisiä, en tulisi häiritsemään teitä baareissa enkä deittipalstoilla. Win-win.
Kommentit (931)
Ap kyselee outoja.
Miksi kukaan haluaisi puolisokseen jonkun huonon? Tietenkin jokainen haluaa parhaan. Sen itselleen parhaan. Jokaisella sitten onkin omat kriteerinsä sille mikä on tekee jostakin parhaan.
Se kuka sinulle on paras voi jollekin toiselle olla huonoin.
Itse en ole koskaan pitänyt pahoista pojista, vaikka huhupuheiden mukaan kaikki naiset rakastuvat pahoihin poikiin.
Minun sydämeni saavat sykkimään älykkäät ja herkät miehet.. Aika harva ystävistäni innostuu ko. miestyypistä ;)
[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 07:17"][quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 22:59"][quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 22:49"]Ei minulla ole kumppania. Eivät naiset vielä yleisesti ymmärrä tuota saman lihan periaatetta.[/quote]
Varaudupa kuitenkin siihen että tuolla sinun periaatteellasi sinulla tuskin tulee koskaan olemaankaan ketään.
[/quote]
Ei se mitään haittaa, minä voin valistaa ihmisiä yhtä hyvin. Ulosmittaan kansantalouden kuralle. Nyt laskee hoitajien kuukausiliksa 300 egeä. Minä ja vertaiskumppanit teemme tämän. Kreikan ja pakolaisten osuus on pienempi. £££
[/quote]
Pienempi paha se on kuin koskea kaltaiseesi luuserimieheen. Jos kaikki ajattelisivat noin kuin sinä, että naisten on pakko antaa kaikille edes käsihoito tai suikkari, ompelisin suuni kiinni, emättimen kiinni ja katkaisisin vielä kädet. Onneksi vain sinä ajattelet noin, niin ei tarvitse.
[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 07:19"]Hahahaha :D en ole puhkinussittu, ei se ole edes mahdollista. :D runkkaaminen ei muuksi muutu vaikka miten yrittäisit todistaa sen olevan hienoa. Jos olet sitä mieltä, että kaikki miehet ovat oikeutettuja toisen antamaan "handjobiin", niin ole hyvä ja jakele itse kättäsi. :)
[/quote]
Arvelin, että puhkinussittu, koska olet menettänyt kosketuksesi seksin hienoainestodellisuuteen. Toinen vaihtoehto on, että olet krakkeutunut jollain muulla tavalla.
[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 07:21"]Pienempi paha se on kuin koskea kaltaiseesi luuserimieheen. Jos kaikki ajattelisivat noin kuin sinä, että naisten on pakko antaa kaikille edes käsihoito tai suikkari, ompelisin suuni kiinni, emättimen kiinni ja katkaisisin vielä kädet. Onneksi vain sinä ajattelet noin, niin ei tarvitse.
[/quote]
Menofobia on yleinen naisten sairaus. Sitä luonnehditaan länsimaiseksi sairaudeksi, ja terveysvaikutuksiltaan todella ikävä juttu itsellesi.
[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 08:28"][quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 07:19"]Hahahaha :D en ole puhkinussittu, ei se ole edes mahdollista. :D runkkaaminen ei muuksi muutu vaikka miten yrittäisit todistaa sen olevan hienoa. Jos olet sitä mieltä, että kaikki miehet ovat oikeutettuja toisen antamaan "handjobiin", niin ole hyvä ja jakele itse kättäsi. :)
[/quote]
Arvelin, että puhkinussittu, koska olet menettänyt kosketuksesi seksin hienoainestodellisuuteen. Toinen vaihtoehto on, että olet krakkeutunut jollain muulla tavalla.
[/quote]
*Huutonaurua* ainoa jolla on vääristynyt kuva seksistä, olet sinä. :D seksi ei ole ihmisoikeus ja karu totuus on, että jotkut jäävät ilman, elleivät sitten suostu maksamaan seksistä.
[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 08:30"][quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 07:21"]Pienempi paha se on kuin koskea kaltaiseesi luuserimieheen. Jos kaikki ajattelisivat noin kuin sinä, että naisten on pakko antaa kaikille edes käsihoito tai suikkari, ompelisin suuni kiinni, emättimen kiinni ja katkaisisin vielä kädet. Onneksi vain sinä ajattelet noin, niin ei tarvitse.
[/quote]
Menofobia on yleinen naisten sairaus. Sitä luonnehditaan länsimaiseksi sairaudeksi, ja terveysvaikutuksiltaan todella ikävä juttu itsellesi.
[/quote]
Ei mulla oo mitään fobiaa :'D mä vain itse päätän kuka on arvoiseni harrastamaan kanssani seksiä. ;)
[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 07:17"]
Väärin. Tasa-arvoa ei ole se, että naisen työ on tyydyttää jokainen mies maailmassa, vaikka niin toivotkin. Etkö itse oikeasti huomaa, miten vääristynyt ajatusmalli sulla on naisista?
[/quote]
Sulla ei ole käsitystä siitä, miten 99,9% universumista hoitaa asian. En ole väittänytkään, että sulla olisi aikaa hoidella kaikki miehet. Mutta kun seksuaalinen kierto saadaan toimimaan niin silloin random miesten handjobbaus on luontevaa siinä missä vaikka sukan kutominen.
[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 08:30"]
[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 08:28"][quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo *Huutonaurua* ainoa jolla on vääristynyt kuva seksistä, olet sinä. :D seksi ei ole ihmisoikeus ja karu totuus on, että jotkut jäävät ilman, elleivät sitten suostu maksamaan seksistä.
[/quote]
Karua todellisuutta ei ole. Karu, harmaa todellisuus on illuusio. Onneksi. Seksi on paljon enemmän, kuin luuletkaan. Ilman kontaktia seksuaaliseen hienoainestodellisuuteen joudut olemaan seksuaalisuuden gargoyle. Ottanen osaa.
[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 08:32"][quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 07:17"]
Väärin. Tasa-arvoa ei ole se, että naisen työ on tyydyttää jokainen mies maailmassa, vaikka niin toivotkin. Etkö itse oikeasti huomaa, miten vääristynyt ajatusmalli sulla on naisista?
[/quote]
Sulla ei ole käsitystä siitä, miten 99,9% universumista hoitaa asian. En ole väittänytkään, että sulla olisi aikaa hoidella kaikki miehet. Mutta kun seksuaalinen kierto saadaan toimimaan niin silloin random miesten handjobbaus on luontevaa siinä missä vaikka sukan kutominen.
[/quote]
Mäkin haluan samat lääkkeet kuin sulla. Olis kiva elää vaihteen vuoksi harhoissa. :D sun kanssa samoin ajattelevia on ehkä 0,00001% koko universumissa.
[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 08:32"]
Ei mulla oo mitään fobiaa :'D mä vain itse päätän kuka on arvoiseni harrastamaan kanssani seksiä. ;)
[/quote]
Kun painat henkisesti noin turbolla, et tajua olevasi samaa lihaa muiden kanssa. Annat itsestäsi kovan vaikutelman väkivaltaisilla kuorillasi, mutta sisäinen saunalyhtysi on sammunut.
[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 08:34"][quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 08:30"]
[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 08:28"][quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo *Huutonaurua* ainoa jolla on vääristynyt kuva seksistä, olet sinä. :D seksi ei ole ihmisoikeus ja karu totuus on, että jotkut jäävät ilman, elleivät sitten suostu maksamaan seksistä.
[/quote]
Karua todellisuutta ei ole. Karu, harmaa todellisuus on illuusio. Onneksi. Seksi on paljon enemmän, kuin luuletkaan. Ilman kontaktia seksuaaliseen hienoainestodellisuuteen joudut olemaan seksuaalisuuden gargoyle. Ottanen osaa.
[/quote]
Viimeks annoin handjobin eilen poikaystävälleni. Vituttaako ku sä et saa edes sitä. IKINÄ.
[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 08:34"]
Mäkin haluan samat lääkkeet kuin sulla. Olis kiva elää vaihteen vuoksi harhoissa. :D sun kanssa samoin ajattelevia on ehkä 0,00001% koko universumissa.
[/quote]
Meitä on 99,99% universumissa. Herätys!
[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 08:35"]
Viimeks annoin handjobin eilen poikaystävälleni. Vituttaako ku sä et saa edes sitä. IKINÄ.
[/quote]
Ei vituta yhtään. Odotan vaan, että pääset eroon ongelmastasi.
[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 08:35"][quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 08:32"]
[/quote]
Kun painat henkisesti noin turbolla, et tajua olevasi samaa lihaa muiden kanssa. Annat itsestäsi kovan vaikutelman väkivaltaisilla kuorillasi, mutta sisäinen saunalyhtysi on sammunut.
[/quote]
Hahahaha. :D ei ole mun tai kenenkään muum homma antaa handjobei miehille. :D käsityksesi seksuaalisuudesta ja seksistä on todella vääristynyt. Suosittelen terapiaa.
[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 08:36"][quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 08:34"]
[/quote]
[/quote]nope. Vain sinä. Harva on noin harhainen. :)
[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 08:37"][quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 08:35"]
[/quote]
[/quote]
Mistä ongelmasta? :D siitä kun harrastan vain oman miehen kanssa seksiä ja sä jäät ilman lopuksi elämää.
[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 08:39"][quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 08:37"][quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 08:35"]
[/quote]
[/quote]
Mistä ongelmasta? :D siitä kun harrastan vain oman miehen kanssa seksiä ja sä jäät ilman lopuksi elämää.
[/quote]
Unohdat aina saman lihan teorian. Miehesi on vaan skitsofreniasi kohde jos et laajenna tajuntaasi.
[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 08:38"][quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 08:36"][quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 08:34"]
[/quote]
[/quote]nope. Vain sinä. Harva on noin harhainen. :)
[/quote]
Kaikkea ne siellä Pohjois-Koreassakin kuvittelee. Maapallo on vielä laboratorio, jossa tehdään ihmiskokeita.
[quote author="Vierailija" time="09.09.2015 klo 07:11"][quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 23:02"][quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 22:58"]
[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 22:49"]
[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 22:39"][quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 22:29"] Tottakai etsivät, nimenomaan sitä itselleen sopivinta ja parasta. Se, ettet kenties ole "se oikea" yhdelle, ei suinkaan tarkoita ettet voisi olla sellainen jollekin toiselle. [/quote] Kaikki ovat samaa lihaa ja sopivat kaikille. Avarakatseisuus piristäisi sinunkin tiistai-iltaasi. [/quote] Onko tumppu autisti? Jotenkin hänelle tunteet ja oma tahto ovat todella vaikeita asioita ymmärtää.
[/quote]
Luin, että onko tumppu alasti... no en ole autisti, enkä ole tumputtaja. Puhu handjobista kauniisti ja arvokkuudella, jos vaikka samalla ymmärtäisit elämän arvon.
[/quote]
ihan niinkuin vihjeeksi, että runkkauksella ei ole mitään sen suurempaa kosmista arvoa. naiskentelulla ehkä voisi olla koska se ainakin periaatteessa voi johtaa lisääntymiseen ja uuden elämän tuomiseen tähän maailmankaikkeuteen. kokeilehan joskus. sen jälkeen ei pelkät käsihommat ole niin kovassa kurssissa.
[/quote]
Olet tyttöparka liian puhkinussittu että voisit enää aistia elämän hienonyansseja. Naiminen ja suikkari vaikka ovatkin hyviä juttuja ovat vähemmän raflaavia visuaalisesti, en tarkoita kokemuksena. Keskity visuaaliseem puoleen enemmän ja herätä kädessäsi henkiin aito seksuaalisuus. Miehet haluavat nähdä kun teet handjobin rakkaudella.
[/quote]
Hahahaha :D en ole puhkinussittu, ei se ole edes mahdollista. :D runkkaaminen ei muuksi muutu vaikka miten yrittäisit todistaa sen olevan hienoa. Jos olet sitä mieltä, että kaikki miehet ovat oikeutettuja toisen antamaan "handjobiin", niin ole hyvä ja jakele itse kättäsi. :)