Mikseivät naiset tunnusta hakevansa vain parhaita miehiä?
Aika ajoin tämmöinen vähän keskipituuden alta oleva akateeminen, urheilullinen ja naisia kunnioittava mies erehtyy tuhlaamaan aikaansa naisten pokaamiseen, koska naiset antavat ymmärtää, että etsivät minunlaistani miestä. Totuus on tietenkin toinen. Jotta nainen kiinnostuu edes alustavasti, pitäisi olla kohtuu hyvännäköinen ja korkeahko sosiaalinen status.
Minusta naiset saavat vapaasti valita miehet, joista ovat kiinnostuneita. Tietenkin. Mutta pyydän olemaan rehellinen ja sanomaan, että haette parasta 20 prosenttia miehistä ja sillä ennakkoehdolla että on hyvännäköinen. Jos olisitte rehellisiä, en tulisi häiritsemään teitä baareissa enkä deittipalstoilla. Win-win.
Kommentit (931)
Tottakai etsivät, nimenomaan sitä itselleen sopivinta ja parasta. Se, ettet kenties ole "se oikea" yhdelle, ei suinkaan tarkoita ettet voisi olla sellainen jollekin toiselle.
[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 22:29"]Tottakai etsivät, nimenomaan sitä itselleen sopivinta ja parasta. Se, ettet kenties ole "se oikea" yhdelle, ei suinkaan tarkoita ettet voisi olla sellainen jollekin toiselle.
[/quote]
Mutta kun ap:n pitää saada jokaiselta maailman naiselta handjobi, myös äidiltään ja isoäideiltään. Ja jos nainen ei halua, on nainen sairas fasisti, eikä omaa omaa tahtoa.
[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 22:21"]Sun mielestä naisen pitää menettää oma tahto, koska et hyväksy naisten omaa tahtoa, koska se on eri kuin sun tahto.
[/quote]
Naisen tulisi laajentaa tahtoa, eikä kutsua haluttomuudeksi sitä, että karsastaa/inhoaa ihmisiä ja miehiä niin paljon, ettei kykene edes handjobbia antamaan.
[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 22:29"]
Tottakai etsivät, nimenomaan sitä itselleen sopivinta ja parasta. Se, ettet kenties ole "se oikea" yhdelle, ei suinkaan tarkoita ettet voisi olla sellainen jollekin toiselle.
[/quote]
Kaikki ovat samaa lihaa ja sopivat kaikille. Avarakatseisuus piristäisi sinunkin tiistai-iltaasi.
[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 22:39"]
[/quote]
Kaikki ovat samaa lihaa ja sopivat kaikille. Avarakatseisuus piristäisi sinunkin tiistai-iltaasi.
[/quote]
No sittenhän sinulla ei pitäisi olla minkäänlaisia hankaluuksia kumppanin löytämisessä. Minulla sellainen jo on ja hän on tosiaankin juuri se sopivin ja täydellisin minulle <3
[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 22:38"][quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 22:21"]Sun mielestä naisen pitää menettää oma tahto, koska et hyväksy naisten omaa tahtoa, koska se on eri kuin sun tahto.
[/quote]
Naisen tulisi laajentaa tahtoa, eikä kutsua haluttomuudeksi sitä, että karsastaa/inhoaa ihmisiä ja miehiä niin paljon, ettei kykene edes handjobbia antamaan.
[/quote]
En inhoa miehiä, mutta en todellakaan halua tyydyttää ketään satunnaista miestä. Mikä omassa tahdossa on väärin? Sinä haluat, että kaikki naiset ovat kaikkien miesten käytössä, kuin mitkäkin seksinuket, mutta et mitenkään voi ymmärtää, että naiset ja harva mieskään sellaista haluaa. Olet päästäsi sairas. Harhainen.
[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 22:45"]
[/quote]
[/quote]
No sittenhän sinulla ei pitäisi olla minkäänlaisia hankaluuksia kumppanin löytämisessä. Minulla sellainen jo on ja hän on tosiaankin juuri se sopivin ja täydellisin minulle <3
[/quote]
Ei minulla ole kumppania. Eivät naiset vielä yleisesti ymmärrä tuota saman lihan periaatetta.
[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 22:39"][quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 22:29"]
[/quote]
[/quote]
Onko tumppu autisti? Jotenkin hänelle tunteet ja oma tahto ovat todella vaikeita asioita ymmärtää.
[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 22:49"][quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 22:45"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Ei minulla ole kumppania. Eivät naiset vielä yleisesti ymmärrä tuota saman lihan periaatetta.
[/quote]
Oot sekasin.
[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 22:48"] En inhoa miehiä, mutta en todellakaan halua tyydyttää ketään satunnaista miestä. Mikä omassa tahdossa on väärin? Sinä haluat, että kaikki naiset ovat kaikkien miesten käytössä, kuin mitkäkin seksinuket, mutta et mitenkään voi ymmärtää, että naiset ja harva mieskään sellaista haluaa. Olet päästäsi sairas. Harhainen.
[/quote]
Ei se nyt vaan ole ihan sitä omaa tahtoa jos vierastaa, pelkää ja halveksii. Ymmärrän kyllä, että nykyisessä maailmassa se voi helposti kääntyä vahvuudeksi. On paljon vaikeampaa nähdä vahvuutta siinä, että suhtautuu laaja-alaisemmin asioihin, eikä näe pelkkää halpahallia kaikkialla, missä ihmiset ovat avoimemmin yhdessä.
[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 22:49"]
[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 22:45"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
jos me olemme samaa lihaa, niin sinun oma kätesi on ihan sama kuin minun käteni. laajenna tajuntaasi niin tiedät mitä tehdä :)
[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 22:51"][quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 22:48"] En inhoa miehiä, mutta en todellakaan halua tyydyttää ketään satunnaista miestä. Mikä omassa tahdossa on väärin? Sinä haluat, että kaikki naiset ovat kaikkien miesten käytössä, kuin mitkäkin seksinuket, mutta et mitenkään voi ymmärtää, että naiset ja harva mieskään sellaista haluaa. Olet päästäsi sairas. Harhainen.
[/quote]
Ei se nyt vaan ole ihan sitä omaa tahtoa jos vierastaa, pelkää ja halveksii. Ymmärrän kyllä, että nykyisessä maailmassa se voi helposti kääntyä vahvuudeksi. On paljon vaikeampaa nähdä vahvuutta siinä, että suhtautuu laaja-alaisemmin asioihin, eikä näe pelkkää halpahallia kaikkialla, missä ihmiset ovat avoimemmin yhdessä.
[/quote]
En halveksi, pelkää tai inhoa. Mä en yksinkertaisesti halua. Mulle riittää yksi mies ja hänelle riitän minä.
[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 22:52"]
jos me olemme samaa lihaa, niin sinun oma kätesi on ihan sama kuin minun käteni. laajenna tajuntaasi niin tiedät mitä tehdä :)
[/quote]
Se, että olemme samaa lihaa ei tarkoita, etteikö meillä kummallakin olisi oma sukupuoli. Sinun alkup. tehtävä naisena on olla yhteydessä maailmaan ja myöskin sen lihaan.
[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 22:57"][quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 22:52"]
[/quote]
Se, että olemme samaa lihaa ei tarkoita, etteikö meillä kummallakin olisi oma sukupuoli. Sinun alkup. tehtävä naisena on olla yhteydessä maailmaan ja myöskin sen lihaan.
[/quote]
Onko sulle tasa-arvo tuttu käsite? Pitäiskö sun tulla tänne 2010-luvulle?
[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 22:39"][quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 22:29"] Tottakai etsivät, nimenomaan sitä itselleen sopivinta ja parasta. Se, ettet kenties ole "se oikea" yhdelle, ei suinkaan tarkoita ettet voisi olla sellainen jollekin toiselle. [/quote] Kaikki ovat samaa lihaa ja sopivat kaikille. Avarakatseisuus piristäisi sinunkin tiistai-iltaasi. [/quote] Onko tumppu autisti? Jotenkin hänelle tunteet ja oma tahto ovat todella vaikeita asioita ymmärtää.
[/quote]
Luin, että onko tumppu alasti... no en ole autisti, enkä ole tumputtaja. Puhu handjobista kauniisti ja arvokkuudella, jos vaikka samalla ymmärtäisit elämän arvon.
[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 22:49"]Ei minulla ole kumppania. Eivät naiset vielä yleisesti ymmärrä tuota saman lihan periaatetta.[/quote]
Varaudupa kuitenkin siihen että tuolla sinun periaatteellasi sinulla tuskin tulee koskaan olemaankaan ketään.
[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 22:52"]
En halveksi, pelkää tai inhoa. Mä en yksinkertaisesti halua. Mulle riittää yksi mies ja hänelle riitän minä.
[/quote]
Verhoat halveksintasi siihen, että olet täysin passiivinen. Minkälaista vihaa kuoren alta löytyykään ja millainen maailma jää komerossa kokematta...
[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 22:58"][quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 22:49"]
[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 22:39"][quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 22:29"] Tottakai etsivät, nimenomaan sitä itselleen sopivinta ja parasta. Se, ettet kenties ole "se oikea" yhdelle, ei suinkaan tarkoita ettet voisi olla sellainen jollekin toiselle. [/quote] Kaikki ovat samaa lihaa ja sopivat kaikille. Avarakatseisuus piristäisi sinunkin tiistai-iltaasi. [/quote] Onko tumppu autisti? Jotenkin hänelle tunteet ja oma tahto ovat todella vaikeita asioita ymmärtää.
[/quote]
Luin, että onko tumppu alasti... no en ole autisti, enkä ole tumputtaja. Puhu handjobista kauniisti ja arvokkuudella, jos vaikka samalla ymmärtäisit elämän arvon.
[/quote]
Olet tumppu tumputtaja. Ja ymmärrän elämän arvon erittäin hyvin ja siihen kuuluu, että mies ja nainen ovat tasa-arvoisia ja jokainen huolehtii omasta tyydytyksestään.
[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 22:58"]
[/quote]
[/quote]
ihan niinkuin vihjeeksi, että runkkauksella ei ole mitään sen suurempaa kosmista arvoa. naiskentelulla ehkä voisi olla koska se ainakin periaatteessa voi johtaa lisääntymiseen ja uuden elämän tuomiseen tähän maailmankaikkeuteen. kokeilehan joskus. sen jälkeen ei pelkät käsihommat ole niin kovassa kurssissa.
[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 22:19"][quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 22:15"]
[quote author="Vierailija" time="08.09.2015 klo 21:39"]No niin ja nyt koko porukka lähtee kotiin, kun ei ymmärrä asioista yhtään mitään. Naisten konsertoima handjobtaivas on yksi monista ja sellaisen rakentaminen kuuluu meidän yhteisiin tehtäviimme. Minä en maksa veroja, vaan aiheutan valtavan verovajeen valtion kassaan monien kaltaisteni lailla. Siksi Suomi ui syvässä lamassa nousematta sieltä kunnolla koskaan. [/quote] Naisen ei edelleenkään kuulu antaa kenellekään handjobia armas Tumppu Tumputtelija. Nainen päättää itse kenelle sellaisia antaa, eikä niin, että mies päättää saada handjobin ja nainen antaa vasten tahtoaan.
[/quote]
Naisen pitää kehittää omaa tahtoaan niin, että kykenee handjobiin. Kyse ei ole mistään tumputtamisesta. :)
[/quote]
Sun mielestä naisen pitää menettää oma tahto, koska et hyväksy naisten omaa tahtoa, koska se on eri kuin sun tahto.