Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikseivät naiset tunnusta hakevansa vain parhaita miehiä?

Vierailija
06.09.2015 |

Aika ajoin tämmöinen vähän keskipituuden alta oleva akateeminen, urheilullinen ja naisia kunnioittava mies erehtyy tuhlaamaan aikaansa naisten pokaamiseen, koska naiset antavat ymmärtää, että etsivät minunlaistani miestä. Totuus on tietenkin toinen. Jotta nainen kiinnostuu edes alustavasti, pitäisi olla kohtuu hyvännäköinen ja korkeahko sosiaalinen status.

Minusta naiset saavat vapaasti valita miehet, joista ovat kiinnostuneita. Tietenkin. Mutta pyydän olemaan rehellinen ja sanomaan, että haette parasta 20 prosenttia miehistä ja sillä ennakkoehdolla että on hyvännäköinen. Jos olisitte rehellisiä, en tulisi häiritsemään teitä baareissa enkä deittipalstoilla. Win-win.

Kommentit (931)

Vierailija
401/931 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 16:38"][quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 16:32"]

Ja sinä elät harhoissa, joissa jokainen nainen olisi miesten seksiorja.

[/quote]

Mistä olet saanut sellaista päähäsi? Minä vapautan naiset seksiorjuudesta ja suon heille mahdollisuuden tutustua omaan seksuaalisuuteensa.
[/quote]
Yrittämällä pakottaa jokaisen naisen seksuaaliseen kanssakäymiseen jokaisen vastaantulevan miehen kanssa? Kyllä se aika lailla kuulostaa siltä, että jokaisen naisen pitäisi olla seksiorja sun haavemaailmassa.

Vierailija
402/931 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 16:45"]

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 16:41"]

me tunnemme sen jo. jos sinä et kykene hyväksymään naisten seksuaalisuutta ja sen ilmenemistapoja niin se ei ole meidän ongelmamme. mene leikkimään kauhallasi. 

[/quote]

Minä nimenomaan hyväksyn sen.

[/quote]

ap: minä hyväksyn naisen seksuaalisuuden.

naiset: no okei, me tykätään tästä ja tästä ja tästä.

ap: väärin! pieni lusikka! 

mitä sinä nyt oikein yrität sanoa? että naisten seksuaalisuus on sitä mitä sinä sanot ja katsot oikeaksi, ei sitä mitä naiset itse haluavat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/931 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 16:48"]

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 16:45"]

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 16:41"]

me tunnemme sen jo. jos sinä et kykene hyväksymään naisten seksuaalisuutta ja sen ilmenemistapoja niin se ei ole meidän ongelmamme. mene leikkimään kauhallasi. 

[/quote]

Minä nimenomaan hyväksyn sen.

[/quote]

ap: minä hyväksyn naisen seksuaalisuuden.

naiset: no okei, me tykätään tästä ja tästä ja tästä.

ap: väärin! pieni lusikka! 

mitä sinä nyt oikein yrität sanoa? että naisten seksuaalisuus on sitä mitä sinä sanot ja katsot oikeaksi, ei sitä mitä naiset itse haluavat?

[/quote]

Mua huvittaa,että ap joka siis täysin hyväksyy naisten seksuaalisuuden(eli sen että harrastavat seksiä kenen kanssa haluavat)tekee kuitenkin palstalle avauksen aiheesta "voi nyyh,kaikkien maailman naisten pitäisi ottaa minulta suihin,he eivät vain tajua sitä" ja jauhaa 17 sivua jotain lusikka-kauha-läppää,jota ei kuitenkaan selitä mitenkään.Ehkä ap:n unelmamaailmassa kaikki ymmärtävät hänen aivoituksiaan ja naiset vain kiertävät miesten ovelta ovelle jakamassa suikkareita.

Vierailija
404/931 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 16:47"]

Yrittämällä pakottaa jokaisen naisen seksuaaliseen kanssakäymiseen jokaisen vastaantulevan miehen kanssa? Kyllä se aika lailla kuulostaa siltä, että jokaisen naisen pitäisi olla seksiorja sun haavemaailmassa.

[/quote]

Minä tuotan vapaaehtoista, en vastentahtoista toimintaa. Inhoan kaikenlaista orjuutta ihan työvoima kuntoutuksesta alkaen.

Vierailija
405/931 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Halut punnitaan siellä, missä ihmisillä on vapaus muodostaa omia ajatuksiaan.

Vierailija
406/931 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 16:56"][quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 16:47"]

[/quote]

Minä tuotan vapaaehtoista, en vastentahtoista toimintaa. Inhoan kaikenlaista orjuutta ihan työvoima kuntoutuksesta alkaen.
[/quote]
Mutta se on väärin, kun nainen ei halua jokaista vastaantulevaa panna tai antaa edes handjobia? Aika ristiriitaista.

Vierailija
407/931 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 16:57"]

[/quote]

[/quote]

naiset eivät halua kanssasi seksuaaliseen kanssakäymiseen --> naisilla ei ole vapautta muodostaa omaa käsitystään eikä toteuttaa omaa seksuaalisuuttaan... 

onpa meillä täällä taas oikein uniikki pikku lumihiutale :D 

Vierailija
408/931 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 13:01"][quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 12:57"]

Piipität kun et saa naista ja tästä syystä et mene töihin. Olet ali-ihminen. Minä vaadin mieheltä laatua, jota sinä et ole.

[/quote]

Minä olen monella tavoin sinua laadukkaampi. Jollain tavalla sinä olet minua laadukkaampi, kyllä, mutta et missään perustavanlaatuisessa mielessä. Ali-ihmiseksi haukkuminen on typerää, koska olen fiksu ja erittäin pitkän linjan ajattelija. Töihin en mene, ennenkuin sukupuolielämä alkaa toimia ja naisten käsitykset seksin jakamisesta ja seksuaalisuudesta alkavat ylipäätään realisoida. Miksi sokean Reetan yhteiskunnassa kukaan tekisi töitä?
[/quote]
Pitäisikö a-seksuaalin alkaa jakaa reppanoille piparia että loppuu se loisiminen? Ei pidä. Toimivassa yhteiskunnassa jokaisen on tarkoitus kantaa kortensa kekoon, ei siksi että saataisiin kaikille pillua, vaan siksi että saataisiin yhteiskunta toimimaan. Ne verorahat mitkä sinun mielestäsi menevät vääriin paikkoihin, menevät mm. julkiseen terveydenhuoltoon, tieverkoston kunnossapitoon, kulttuuriin jne. Ihan yhtä loogista on että mä rupean osoittamaan mieltä kun Rick Springfield ei lankea minun kanssani syntiin.

Vierailija
409/931 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 17:07"]

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 16:57"]

[/quote]

[/quote]

naiset eivät halua kanssasi seksuaaliseen kanssakäymiseen --> naisilla ei ole vapautta muodostaa omaa käsitystään eikä toteuttaa omaa seksuaalisuuttaan... 

onpa meillä täällä taas oikein uniikki pikku lumihiutale :D 

[/quote]

Tän täytyy olla niin,että ap tietää naisten ajatukset ja halut paremmin kuin me naiset itse.Oikeastihan kaikki naiset haluaisivat kaikkia miehiä,erityisesti ap:ta,mutta yhteiskunta on normeillaan kahlinnut heidät parisuhteisiin.Onneks ap teki viisaasti tämän lusikka-kauha-jankkaus-ketjun ja aloitti maailmanparantamisen kieltäymällä töistä.Töitä  ei näin lama-aikana muutenkaan ole liikoja tyrkyllä,jalo ap antaa työpaikkansakin pois ihan vain painottaakseen pointtiaan,handjobeja ja suikkareita kaikille!

Vierailija
410/931 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 16:56"]

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 16:47"]

[/quote]

[/quote]

Mutta vastakkaiselle sukupuolelle et soisi samaa oikeutta,heidän pitää jakaa seksiä kaikille vaikka se olisi heistä kuinka vastentahtoista? 

Vierailija
411/931 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä toivotan on seksinpuutteen vuoksi loisivan hemmon kohta Marsia kiertävälle radalle. Älkää jankatko sen vajakin kanssa enää, se on niin hakannu teesinsä kallioon ettei näe enää valoa ilman lobotomiaa. Siinä vaiheessa kun seksin puutteesta tulee  noi iso ongelma, on syytä hakeuta lekuriin, koska sitten se ongelma on jo karannut käsistä.

Vierailija
412/931 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajuaako ap että nuo "sadat tuhannet" on pois myös miespuolisilta veronmaksajilta ja heitä tuskin kiinnostaa lähteä tuollaista luuseria kannattamaan? Muutenkin aika absurdi suunnitelma, tuskin kukaan normaalilla järjellä varustettu tuollaista tulisi edes ajatelleeksi :). Hajoa yksinäisyyteesi luuseri, ihanaa ajatella että mätänet yksin työttämänä luuserina sinne neljän seinän sisälle :D. Itsehän muutan pian ulkomaille joten minun rahoihini et edes koske :). Aika kummaa muutenkin ajatella että jos olet syrjäytynyt kotirotta niin pelkästään vihaamasi naissukupuoli olisi ainut luuserielämäsi rahoittaja..

Vierailija
413/931 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 23:29"]

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 23:18"]

Tuskin pystyt aitoon läheisyyteen tällä ulosannilla, joten kyllä, seurasi on huonoa. Kun ilmeisesti koitat kuitenkin hakea seuraa sellaisista, jotka kykenevät. Sinänsä ihan hyvä kriteeri, mutta ehkä sun kannattais aloittaa niistä pinnallisista vaan. Vaikea uskoa myös, ettet kelpaisi kellekään. Saisit varmaan jonkun naisen, mutta jos kriteerinä on, että sinulle tullaan juttelemaan, niin et varmaan saakaan, ellet odota 10 vuotta.

[/quote]

Siksi en maksakaan veroja, etteivät naiset ole seksuaalisesti avoimia ja aloitteellisia. Ja toki etsin nimenomaan laatua, koska olen itse huippulaatua. En tietenkään hirveän muodikkaan näköinen, mutta en mikään kalkkeutunut junttikaan. Ja en muuten usko, että tätä menoa kymmeneenkään vuoteen tulee kukaan juttelemaan. Jos tulee niin siinä mitä todennäköisimmin haiskahtaa petos. Olen muuten kouluttautunutkin, mutta en mitenkään intohimoisesti.

[/quote]

Huippulaatuinen mies ei  tulisi tänne kitisemään naisenpuutetta. Jo tämä kitinäsi vie pohjan väitteeltäsi.Your argument is invalid.

Vierailija
414/931 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 13:39"]

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 13:36"]

Niinhän sä teet, kun olet sitä mieltä, että naisten on annettava aina halukkaille miehille, vaikka nainen ei haluaisi. Naiset eivät ole miesten omaisuutta, vaan itsenäisiä ihmisiä.

[/quote]

En tee. Minä en pidä naisia pelkkinä reikinä. Jos nainen lusikalla haluaa, ei voi kauhalla haluta. Itsenäistä ei ole jos on pikkumainen ja pikkusieluinen ja inhoaa suurinta osaa miehistä.

[/quote]

Nimenomaan on itsenäistä se että valikoi itselleen parhaiten sopivan kumppanin eikä jaa sitä reikää säälistä kaikenmaailman muka-akateemisille piipittäjille. Meni sekin koulutus sinussa hukkaan koska mitään sivistävää et siellä oppinut, senhän todistaa jo tämä jankkaamisesi. Senpä vuoksi minun on todella vaikea mieltää että olisit käynyt muuta kuin amiksen autoasentajalinjan. Tuntemani korkeakoulutetut miehet eivät jankkaa uhmaikäisen tasolla kuten sinä. Huippulaatua, muka. Pah.

Vierailija
415/931 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 14:55"]

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 14:32"]

Miten niin pumppaat? En nyt tajua. Peruspäiväraha on tosi pieni, eikä asumistukikaan suuri. Mitä ihmettä sä nyt oikein horiset. Ja mulle on ainakin ihan sama, jos haluat edelleen kurjistaa elämääsi lisää. Ja on ollut rahaa aikoinaan, oot siis jo joku 35? Vai missä iässä miehistä noin epätoivoisia tulee? 45?

[/quote]

Perustuet on satoja tuhansia vuoskymmenissä, ja muutenkin voi pumpata yhteiskuntaa. Tämän lisäksi lasketaan saamatta jääneet verotulot. Briteisä on laskettu että puhutaan helposti miljoonakustannuksesta, jos syrjäytymisaika on maksimaalinen.

[/quote]

Tukia ollaan muuttamassa siihen suuntaan että sinun turha haaveilla lypsäväsi  yhteiskunnalta satoja tuhansia. Kohta sinutkin pakkokannustetaan töihin tai sitten laitetaan rahahanat kiinni.

Vierailija
416/931 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 16:10"]

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 16:05"]

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 13:08"]

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 13:03"]

Naiset eivät ole miesten omaisuutta. Tervetuloa nykyaikaan.

[/quote]

Tervetuloa maksamaan omaisuudellasi iki työttömyyttäni. Kyllä tämä ihan yhteinen maailma on. Jos ei tajua läheistensä arvoa, on nulikka.

[/quote]

Ajatella, että minunkin mieheni jaksoi käydä töissä ja maksaa veroja 54-vuotiaaksi, jolloin vasta perustimme perheen, molempien ensimmäisen. Ja kyllä, hän oli toivonut perhettä, mutta eipä vain ollut natsannut. Mutta toiset on nöyrempiä kuin toiset ja hän tajusi leikkipuistojen ja terveydenhuollon merkityksen kokonaisuudelle, vaikke itse niistä palveluista nauttinutkaan. Eli läheistensä arvon. Katsotaan pariudutko sä 54-vuotiaana, edes.

[/quote]

En pariudu koskaan jos tilanne ei muutu. Seksikierto pitää saada kuntoon nyt suomenlaajuisesti ja sitten maailmanlaajuisesti. Muuten tukehdumme kapitalismiin, sotiin, ympäristökatastrofeihin yms. Ja töihin meno olisi tässä tapauksessa profeministinen veto. En odota kiertopalkintoa. En kanna vastuuta asioista, joita en pidä tärkeänä.

[/quote]

Juu pliis älä vaan pariudu. En toivo sinua kenenkään naisen ristiksi edes sen hätäisen seksin ajaksi. Jos äitisi tietäisi että sinä vingut täällä, mitä hän mahtaisi sanoa? Luuletko että häntä hävettäisi kun kasvatustyö meni noin pieleen että poikakulta kelpaa edes pubiruusulle? Ja sen takia se työnteon  sijaan  nyt jankkkaa täällä toinen käsi  kalsareissa?

Vierailija
417/931 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 17:06"] Mutta se on väärin, kun nainen ei halua jokaista vastaantulevaa panna tai antaa edes handjobia? Aika ristiriitaista.

[/quote]

Mitä ristiriitaista siinä on, että haluaa antaa handjobin mahdollisimman monelle?

Vierailija
418/931 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 17:33"]

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 13:01"][quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo ] Pitäisikö a-seksuaalin alkaa jakaa reppanoille piparia että loppuu se loisiminen? Ei pidä. Toimivassa yhteiskunnassa jokaisen on tarkoitus kantaa kortensa kekoon, ei siksi että saataisiin kaikille pillua, vaan siksi että saataisiin yhteiskunta toimimaan. Ne verorahat mitkä sinun mielestäsi menevät vääriin paikkoihin, menevät mm. julkiseen terveydenhuoltoon, tieverkoston kunnossapitoon, kulttuuriin jne. Ihan yhtä loogista on että mä rupean osoittamaan mieltä kun Rick Springfield ei lankea minun kanssani syntiin.

[/quote]

Aseksuaalit eivät ole mitenkään tärkeitä yhteiskunnassamme. Heille tulee maksaa vammaistukea.

Vierailija
419/931 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 19:11"]

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 13:39"]

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 13:36"]

Niinhän sä teet, kun olet sitä mieltä, että naisten on annettava aina halukkaille miehille, vaikka nainen ei haluaisi. Naiset eivät ole miesten omaisuutta, vaan itsenäisiä ihmisiä.

[/quote]

En tee. Minä en pidä naisia pelkkinä reikinä. Jos nainen lusikalla haluaa, ei voi kauhalla haluta. Itsenäistä ei ole jos on pikkumainen ja pikkusieluinen ja inhoaa suurinta osaa miehistä.

[/quote]

Nimenomaan on itsenäistä se että valikoi itselleen parhaiten sopivan kumppanin eikä jaa sitä reikää säälistä kaikenmaailman muka-akateemisille piipittäjille. Meni sekin koulutus sinussa hukkaan koska mitään sivistävää et siellä oppinut, senhän todistaa jo tämä jankkaamisesi. Senpä vuoksi minun on todella vaikea mieltää että olisit käynyt muuta kuin amiksen autoasentajalinjan. Tuntemani korkeakoulutetut miehet eivät jankkaa uhmaikäisen tasolla kuten sinä. Huippulaatua, muka. Pah.

[/quote]

Fasismiako aiot enemmänkin harjoittaa tulevaisuudessa? Hyvä alku.

Vierailija
420/931 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 19:14"]

Tukia ollaan muuttamassa siihen suuntaan että sinun turha haaveilla lypsäväsi  yhteiskunnalta satoja tuhansia. Kohta sinutkin pakkokannustetaan töihin tai sitten laitetaan rahahanat kiinni.

[/quote]

Töihin en mene edes palkatta. Pidä se mielessäsi.