Mikseivät naiset tunnusta hakevansa vain parhaita miehiä?
Aika ajoin tämmöinen vähän keskipituuden alta oleva akateeminen, urheilullinen ja naisia kunnioittava mies erehtyy tuhlaamaan aikaansa naisten pokaamiseen, koska naiset antavat ymmärtää, että etsivät minunlaistani miestä. Totuus on tietenkin toinen. Jotta nainen kiinnostuu edes alustavasti, pitäisi olla kohtuu hyvännäköinen ja korkeahko sosiaalinen status.
Minusta naiset saavat vapaasti valita miehet, joista ovat kiinnostuneita. Tietenkin. Mutta pyydän olemaan rehellinen ja sanomaan, että haette parasta 20 prosenttia miehistä ja sillä ennakkoehdolla että on hyvännäköinen. Jos olisitte rehellisiä, en tulisi häiritsemään teitä baareissa enkä deittipalstoilla. Win-win.
Kommentit (931)
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 16:12"][quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 13:21"]
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 13:12"]
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 13:07"]
Naisilla on muka niin kauhean laaja maku, mutta jos kysyn että A) ottaisitko itseäsi lyhyemmän miehen, niin (hyvin varovainen arvio) 50 % naisista tippuu pois. Ja B) ottaisitko punastelevan miehen, niin niistä jäljellejääneistä 50 %:sta 90 % tippuu pois. Se siitä laajuudesta.
[/quote]
Jaa... Kyllä mä ainakin olen ihan hyvin naisille kelvannut vaikka välillä punastelenkin.
[/quote]
Varmasti, treffejä vaikka joka lauantaiksi ja naiset eivät todellakaan ole seinästä repäistyn näköisiä? Ei taida mennä kovin monelle läpi...
[/quote]
Huomaa, ettet säkään ole kiinnostunut jostain tietystä naisesta, joka voisi nostaa osakkeitasi huomattavastikin sen naisen silmissä, vaan haluaisit joka lauantaille treffeille. Se on turn off. Mies, joka ei osoita kiinnostustaan VAIN minulle, on turn off. En minäkään treffaile muita, jos seuraa etsin, vaan yhtä kerrallaan. Hyvin löysin miehen kun hän tuli vastaan. Mutta sähän oisit silloinkin vaan mennyt treffeille lauantaina, että näyttäisi siltä, että sulla on vientiä.
[/quote]
Ei, vaan miehenä se on kylmä fakta että jos onnistuu saamaan yhdet treffit vuodessa, niin aika vaikeaksi menee tyttöystävän löytäminen. Jos ei ole vientiä niin mies muuttuu epätzoivoiseksi ja sehän tiedetään mihin se johtaa.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 16:14"]
Ei, vaan jos olisin seksiaddikti. Mutta mä en oo. Mutta on niitä seksiaddiktejakin, tarjoudu niille.
[/quote]
Ei ole olemassa seksiaddiktismia. On vain seksuaalikielteisyyttä ja seksuaaliongelmia. Patoutumia.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 16:00"]
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 15:29"][quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 15:23"] Eiköhän se ole ihan fakta, että naiset haluavat täydellisen miehen. Vai väitättekö naiset, että haluatte henkilön joka on soiaalisiiisa tilanteissa kömpelö ja ujo? [/quote]Minä ainakin halusin ujon miehen, koska olen itsekin ujo. Lisäksi monet naiset haluavat mieluummin ujon miehen kuin sellaisen joka kuvittelee olevansa universumin keskipiste kuten esim. tämän ketjun ap. [/quote] Elämä ei ole niin mustavalkoista, että ainoat vaihtoehdot olisivat ujo mies tai itsekeskeinen narsisti. Mutta on kuitenkin päivänselvää että kaikki naiset ottavat itsevarman tai muuten korkeastatuksisen miehen jos sellaisen voivat saada. Et löydä kaunotarta jolla onujosti sössöttävä, sääliä herättävä mies. Ja jotain kertoo naisten kriteereistä sekin että narsisteille sun muille persoonallisuushäiriöisille (mutta ulospäin itsevarmoille) miehille on usein tarjolla naisia kauheita määriä, mutta moni kunnollinen mutta epävarma mies voi olla iloinen kun edes joku nainen kiinnostuu.
[/quote]Olen ollut aina kiinnostunut ujoista miehistä ts. juuri ne porukan ujoimmat ja hiljaisimmat tyypit ovat kiinnostaneet minua. Ja olen aina myös seurustellut ujojen miesten kanssa, joukossa on tosin pari eksroverttiä poikkeusta. En siis missään tapauksessa pidä ujoa miestä säälittävänä sössöttäjänä. Narsistista itseään täynnä olevaa miestä pidän yksiulotteisena ja tylsänä, ihmisenä jonka kanssa ei saa aikaiseksi kiinnostavaa ja antoisaa vuorovaikutussuhdetta. En tiedä, olenko kaunotar määritelmäsi mukaan, mutta minua on sanottu kauniiksi ehkä satoja kertoja elämäni aikana. Eli kyse ei ole siitä, ettenkö olisi saanut ketään muuta kuin ne hiljaisimmat ja ujoimmat tyypit.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 16:15"]
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 16:12"]
En nyt tajua tuota ahdisteltu-sanan käyttöä, se vaikuttaa taas lassukkamaiselta itkemiseltä ja muiden syyttelyltä.
Muuten sympatiani ovat erityisesti ujojen miesten puolellla, kunhan eivät ole itsesäälissä rypeviä naisvihaajia.
[/quote]
Tuollaista paskaa en haluaisi niellä.
[/quote]Mikä siinä on paskaa? Vai etkö ole itsesäälissä rypevä naisvihaaja??
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 16:18"]
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 16:12"][quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 13:21"] [quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 13:12"] [quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 13:07"] Naisilla on muka niin kauhean laaja maku, mutta jos kysyn että A) ottaisitko itseäsi lyhyemmän miehen, niin (hyvin varovainen arvio) 50 % naisista tippuu pois. Ja B) ottaisitko punastelevan miehen, niin niistä jäljellejääneistä 50 %:sta 90 % tippuu pois. Se siitä laajuudesta. [/quote] Jaa... Kyllä mä ainakin olen ihan hyvin naisille kelvannut vaikka välillä punastelenkin. [/quote] Varmasti, treffejä vaikka joka lauantaiksi ja naiset eivät todellakaan ole seinästä repäistyn näköisiä? Ei taida mennä kovin monelle läpi... [/quote] Huomaa, ettet säkään ole kiinnostunut jostain tietystä naisesta, joka voisi nostaa osakkeitasi huomattavastikin sen naisen silmissä, vaan haluaisit joka lauantaille treffeille. Se on turn off. Mies, joka ei osoita kiinnostustaan VAIN minulle, on turn off. En minäkään treffaile muita, jos seuraa etsin, vaan yhtä kerrallaan. Hyvin löysin miehen kun hän tuli vastaan. Mutta sähän oisit silloinkin vaan mennyt treffeille lauantaina, että näyttäisi siltä, että sulla on vientiä. [/quote] Ei, vaan miehenä se on kylmä fakta että jos onnistuu saamaan yhdet treffit vuodessa, niin aika vaikeaksi menee tyttöystävän löytäminen. Jos ei ole vientiä niin mies muuttuu epätzoivoiseksi ja sehän tiedetään mihin se johtaa.
[/quote]Miten niin miehenä? Voi jeesus, naiselle se ei ole yhtään sen helpompaa.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 16:23"]
Mikä siinä on paskaa? Vai etkö ole itsesäälissä rypevä naisvihaaja??
[/quote]
Se on kusetusta.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 14:55"]
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 14:32"]
Miten niin pumppaat? En nyt tajua. Peruspäiväraha on tosi pieni, eikä asumistukikaan suuri. Mitä ihmettä sä nyt oikein horiset. Ja mulle on ainakin ihan sama, jos haluat edelleen kurjistaa elämääsi lisää. Ja on ollut rahaa aikoinaan, oot siis jo joku 35? Vai missä iässä miehistä noin epätoivoisia tulee? 45?
[/quote]
Perustuet on satoja tuhansia vuoskymmenissä, ja muutenkin voi pumpata yhteiskuntaa. Tämän lisäksi lasketaan saamatta jääneet verotulot. Briteisä on laskettu että puhutaan helposti miljoonakustannuksesta, jos syrjäytymisaika on maksimaalinen.
[/quote]
Saamatta jääneitä verotuloja ei voi lisätä laskelmaan, koska et maksa niiden saamatta jäämisen takia yhtään enempää. Ainoa, missä maksat ovat peruspäiväraha ja asumistuki. Ehkä terapia. Ne nyt eivät tee kuin noin 10 - 12 000 euroa vuodessa, eli miljooniin menee aikaa. Lisäksi jos olet työkykyinen tuskin saat oltua vain kotona. Työvoimakoulutuksen ajalta et saa rahaa maksaaksesi edes koulumatkoja ja tulosi tilapäisesti tippuvat. Olisit vain yksi työtön muiden joukossa, perusteluillasi ei ole merkitystä. Naisten seksuaalisuus ei siitä muutu, että sinä olet katkera ja kaikenlisäksi menettämässä järkesi.
Rakastitko jotakuta, ja hän sanoi, ettet merkitse hänelle mitään, vai miksi sekoat?
Ap,se sanonta on "Ei voi kauhalla vaatia,jos on lusikalla annettu",eli vatipäiltä ei voi odottaa kovin ihmeellistä järjenkäyttöä,kuten olet tässä ketjussa todistanutkin.Mistä ihmeen lusikalla ja kauhalla haluamisista puhut? Ja mitä ovat nämä mystiset toimet,"naisen seksuaalisuuden avaaminen" ja "seksuaalisuuden kierrättäminen",johan aikaisemmin sanoit että sääliseksi ei kelpaa ja kukaan ei sinua todella halua,miten siis onnistuisi tämä että kaikki saaavat seksiä mielin määrin?Jotenkin ristiriitaista :D
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 16:12"]
Pointti oli lähinnä se,että ne on kaikki jonkun mielestä ihania ja toisen mielestä kamalia,ei ole mitään kaikkien mielestä komeaa miestä,joka saa kaikki naiset(niin kuin ap:n aloituksesta voisi kuvitella),vaan komeus ja yleensäkin puoleensavetävyys on makuasia.Tosin jos ei oikeasti kelpaa kenellekään,kannattaa miettiä missä mikä sen sijaan että itkee palstalla ja vakuuttaa että kaikki on jonkun muun syytä.
[/quote]
Jos joku ei kelpaa kenellekään, ei se hänen oma vikansa ole. Jos jo päiväkodissa ja peruskoulussa joutuu koko ajan syrjityksi, ei se oma vika ole. Siinä on kysymys jostakin isommasta ongelmasta.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 16:28"]
Ap,se sanonta on "Ei voi kauhalla vaatia,jos on lusikalla annettu",eli vatipäiltä ei voi odottaa kovin ihmeellistä järjenkäyttöä,kuten olet tässä ketjussa todistanutkin.Mistä ihmeen lusikalla ja kauhalla haluamisista puhut? Ja mitä ovat nämä mystiset toimet,"naisen seksuaalisuuden avaaminen" ja "seksuaalisuuden kierrättäminen",johan aikaisemmin sanoit että sääliseksi ei kelpaa ja kukaan ei sinua todella halua,miten siis onnistuisi tämä että kaikki saaavat seksiä mielin määrin?Jotenkin ristiriitaista :D
[/quote]
ei ap voi selittää kun on yhtäkkiä hirveä kiire :D
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 15:42"][quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 15:32"]
ap:lle tiedoksi. jokainen on vastuussa omasta kehostaan ja tyydytyksestään. ei muiden.
[/quote]
Olet kuunnellut liikaa länsimaista propagandaa.
[/quote]
Ja sinä elät harhoissa, joissa jokainen nainen olisi miesten seksiorja.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 15:06"]
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 15:03"]
tule pois sieltä harhoistasi. jos haluat handjobin, niin ole hyvä ja käy huorissa. minä en sinua tyydytä, tai kukaan muukaan eimaksullinen nainen. sun tyydytys ei ole meidän vastuulla ja sulla on sitä paitsi kaks kättä, ja jos haluat suikkarin, niin kokeile joogaamalla venyttää itsesi sellaiseen asentoon, että pystyt siihen itse.
[/quote]
Aikanaan opitte nauttimaan seurastani, kun ymmärrätte ihmisarvon perusalkeet. Mutta en tässä omaa etuani niinkään aja, kunhan saadaan seksuaalisuus kiertämään. Se on sitä korkeatasoista elämää, katsos, että seksiä on tarjolla enemmän, kuin mielikuvissa ja mainoksissa.
[/quote]
Muuta Intiaan, mikropenis. Perusta joogakoulu ja ala messiaaksi.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 16:28"]
Saamatta jääneitä verotuloja ei voi lisätä laskelmaan, koska et maksa niiden saamatta jäämisen takia yhtään enempää. Ainoa, missä maksat ovat peruspäiväraha ja asumistuki. Ehkä terapia. Ne nyt eivät tee kuin noin 10 - 12 000 euroa vuodessa, eli miljooniin menee aikaa.
[/quote]
Saamatta jääneet verotulot lasketaan tietenkin myös. :) Peruspäiväraha ja asumistuki on sadoissa tuhansissa, kuten olen sanonut, ei miljoonissa. Sen lisäksi tulevat myöhemmin monenlaiset sairaalahoidot, turhat opiskelut ja muut tuet joita en tässä erittele. Työvoimakoulutukseen ja kuntoutukseen en mene, sitä varten minulla on lakimies.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 16:32"]
[/quote]
Mistä olet saanut sellaista päähäsi? Minä vapautan naiset seksiorjuudesta ja suon heille mahdollisuuden tutustua omaan seksuaalisuuteensa.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 15:16"]
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 15:10"]
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 15:09"]
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 15:00"]
ja siihen asti minäkin saan kieltäytyä töistä kunnes kaikki vastaantulevat miehet suostuvat ainakin sormettamaan heti kun sitä vaadin? jännäksi menee
-N32
[/quote]
Kokeilitko netti ilmoitusta. Olet N. Sait pari vuotta sitten, olet etuoikeutettu laboratoriokokeissa oleviin miehiin nähden. Voit lopettaa työnteon protestiksi.
JOKU SANOI ETTEI SITÄ HUOMAA JOS LAKKAA MAKSAMASTA VEROA KUN EI TULE SEKSIÄ. Meitä on paljon ja rangaistuksena suomalainen yhteiskunta on kestotaantumassa.
[/quote]
taidat olla ainoa, joka on jättäytynyt yhteiskunnan ulkopuolelle, kun et naista saa. miksi et käy huorissa? eikö ole varaa?
[/quote]
Mitä huorissakäyminen tähän liittyy? Ei liity. Tässä valistetaan suomalaisnaisia luopumaan liian pienestä perjantailusikasta.
[/quote]
Selvä. Ja mä sanon sulle: en luovu. Tää on mulle just hyvä. Mitäs siihen sanot? Mun puolesta SÄ voit olla sen takia työtön.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 16:34"]
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 15:06"]
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 15:03"]
tule pois sieltä harhoistasi. jos haluat handjobin, niin ole hyvä ja käy huorissa. minä en sinua tyydytä, tai kukaan muukaan eimaksullinen nainen. sun tyydytys ei ole meidän vastuulla ja sulla on sitä paitsi kaks kättä, ja jos haluat suikkarin, niin kokeile joogaamalla venyttää itsesi sellaiseen asentoon, että pystyt siihen itse.
[/quote]
Aikanaan opitte nauttimaan seurastani, kun ymmärrätte ihmisarvon perusalkeet. Mutta en tässä omaa etuani niinkään aja, kunhan saadaan seksuaalisuus kiertämään. Se on sitä korkeatasoista elämää, katsos, että seksiä on tarjolla enemmän, kuin mielikuvissa ja mainoksissa.
[/quote]
Muuta Intiaan, mikropenis. Perusta joogakoulu ja ala messiaaksi.
[/quote]
Katsele vaan niitä typeriä mainoksia ja leffoja, joissa on typeriä iskurituaaleja.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 16:38"]
Selvä. Ja mä sanon sulle: en luovu. Tää on mulle just hyvä. Mitäs siihen sanot? Mun puolesta SÄ voit olla sen takia työtön.
[/quote]
Teet vain itsesi pelleksi tuollaisilla lauseilla.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 16:38"]
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 16:32"]
[/quote]
Mistä olet saanut sellaista päähäsi? Minä vapautan naiset seksiorjuudesta ja suon heille mahdollisuuden tutustua omaan seksuaalisuuteensa.
[/quote]
me tunnemme sen jo. jos sinä et kykene hyväksymään naisten seksuaalisuutta ja sen ilmenemistapoja niin se ei ole meidän ongelmamme. mene leikkimään kauhallasi.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 16:41"]
me tunnemme sen jo. jos sinä et kykene hyväksymään naisten seksuaalisuutta ja sen ilmenemistapoja niin se ei ole meidän ongelmamme. mene leikkimään kauhallasi.
[/quote]
Minä nimenomaan hyväksyn sen.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2015 klo 16:15"]
eikös olekin ikävää että homma ei nyt vaan toimi noin. kaikki seksuaalinen kanssakäyminen koko eläinkunnassa perustuu jonkinasteiseen kilpailuun jossa pitää nähdä vaivaa jos haluaa päästää leikkiin mukaan. ihmisluontoa ei muuteta taikaiskusta vain sinun mieliksesi, joten taidat istua kotosalla aika pitkään. mutta ainakin sinulla on kauhasi tuoma tyydytys (mitä se sitten tarkoittaakaan)
[/quote]
Turha ylpeillä alikehittyneillä kumppanin lähestymis-rituaaleilla, joita ei kehittynyt maailma sisällä.
Emme ole eläimiä, enää. Jos haluat eläimen elämää niin jätä kaupungit ja ota joku jaakko pavunvarsi mukaan niin kerrankin tajuat mistä on kysymys.