Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seitsemän vuotta täyttänyt poika uimahallissa naisten puolelle?

Vierailija
06.09.2015 |

Olen nainen ja yksinhuoltaja, haluaisin kuitenkin käydä poikani kanssa uimahallissa. Voiko hän tulla mukanani naisten puolelle? Hän ei ole aivan kuten me muut ihmiset ja tarvitsee apua esim. kaapin avaamisessa (täällä panttisysteemi) ja jonkin verran myös suihkussa, pukeutumisessa jne. Kysyn vielä uimahallilta huomenna, mutta onko tähän jotain ohjeistusta?

Kommentit (173)

Vierailija
21/173 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kouluikäiset oman sukupuolen pukuhuoneisiin. Mikäli tarvitaan apua, täytyy hommata avustaja/kaveri. Normaali 7 v. pärjää jo itse.

Vierailija
22/173 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää voida. En kyllä tervettäkään tuon ikäistä laittaisi yksin miestenpuolelle, ainakaan sellaiseen aikaan että käyttäjiä olisi vähän, lapsen turvallisuuden vuoksi. Mutta täällä ainakin vielä 8-vuotiaat on uimakolussakin samassa pukkarissa pojat ja tytöt eikä kukaan ihmettele yhtään. Lapsille aivan luontevaa tuo, ei tuon ikäiset ujostele jos ei vanhemmat tee siitä ongelmaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/173 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 18:00"]oma poika 8v on tähän asti aina ollut mukanani naisten puolella (jos isä ei mukana).  Koskaan kukaan ei ole ollut tästä ihmeissään. Asumme espoossa ja käymme uimassa sekä espoossa, helsingissä, vantaalla, kirkkonummella ja kauniaisissa.  Kaikki tuntemani jolla saman ikäiset pojat ovat toimineet samalla tavalla. Kohta tosin varmaa  koittaa aika jolloin poika itse haluaa miesten puolelle.
[/quote]

Sama

Vierailija
24/173 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et varmasti tuo sitä sun kakaraa sinne tuijottamaan tyttäriäni jne. Vaikka motorisissa jne jutuissa olisikin ongelmia niin kyllä ne alkaa ne tissit ja pimppi jo tuossa iässä kiehtoa

Vierailija
25/173 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 17:01"]Viekö kukaan isä koskaan kouluikäistä tyttöä miesten puolelle uimahallissa siksi, että tyttö ei pärjäisi yksin naisten puolella? Vastaus taitaa olla ei. On se jännä, miten poikia paapotaan tässäkin asiassa.
[/quote]

Kyllä vie. Ihme, että tämä todellisuudesta vieraantunut feminismipaska kerää aina peukkuja.

Vierailija
26/173 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 18:00"]

oma poika 8v on tähän asti aina ollut mukanani naisten puolella (jos isä ei mukana).  Koskaan kukaan ei ole ollut tästä ihmeissään. Asumme espoossa ja käymme uimassa sekä espoossa, helsingissä, vantaalla, kirkkonummella ja kauniaisissa.  Kaikki tuntemani jolla saman ikäiset pojat ovat toimineet samalla tavalla. Kohta tosin varmaa  koittaa aika jolloin poika itse haluaa miesten puolelle.

[/quote]

Ainakin Helsingin Märskyssä on ohjeistuksena, että kouluikäiset oman sukupuolen pukuhuoneisiin. Käykää vaikka tarkistamassa, kyltti on tiskillä.

Vierailija
27/173 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se tietenkään aikuisia naisia haittaa jos 8-vuotias poika on naisten puolella mutta pieniä tyttöjä voi varmasti haitata paljonkin.

Vierailija
28/173 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 16:43"]

Itse pohdin samaa. Minun poika täyttää kohta kahdeksan mutta en oikein usko että yksin pärjää pukuhuoneessa.

[/quote] höpsistä. johan 7 v menee kouluunkin yksin ja pitää osata pukea, kengännauhat sitoa. Älkää tehkö uusavuttomia.-

Vierailija
29/173 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 18:27"][quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 16:43"]

Itse pohdin samaa. Minun poika täyttää kohta kahdeksan mutta en oikein usko että yksin pärjää pukuhuoneessa.

[/quote] höpsistä. johan 7 v menee kouluunkin yksin ja pitää osata pukea, kengännauhat sitoa. Älkää tehkö uusavuttomia.-
[/quote]

"No mutku mun Nico Petteri ei osaa vielä pukea tai riisua tai käydä suihkussa!" Johtuisikohan siitä että äityli vielä pyyhkii vessan jälkeen j saippuoi pippelinkin suihkussa. Sairaita kun eivät osaa päästää irti siitä pojastaan

Vierailija
30/173 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 18:17"]

Et varmasti tuo sitä sun kakaraa sinne tuijottamaan tyttäriäni jne. Vaikka motorisissa jne jutuissa olisikin ongelmia niin kyllä ne alkaa ne tissit ja pimppi jo tuossa iässä kiehtoa

[/quote]

Olen nähnyt uimakouluissa useita kymmeniä, ellen satoja, tuon ikäisiä sekapukuhuoneissa eikä ne todellakaan mitään huomiota kiinnitä oli tyttö tai poika. Joten olet väärässä. Ne on lapsia, antaa niiden olla lapsia.

Vierailija
31/173 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 18:34"]

http://aijaa.com/.....

[/quote]

Ja piirretty kuva naisen sukuelimistä liittyy asiaan miten?

Vierailija
32/173 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten seksuaalisina te oikein pidätte eka-toka luokkailaisia? Miksi pitää väkisin aikuisten tehdä ongelma lapsille täysin luontevasta asiasta. Lapset eivät tuossa iässä lainkaan ajattele sukuopuolieroja muuten kuin niin että pukeutuvat eri lailla, leikkivät eri leikkejä, jokus. Kyllä on lapsi nähnyt liikaa aikuisten elämää tai sitten on jotain muuta esim. hyväksikäyttö taustalla jos seksuaalisesti toista lasta tuossa iässä katsoo.

Vierailija
33/173 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monissa uimakouluissahan esim. 8-vuotiaat menevät suihkuun siellä puolella mikä on uimakoulun opettajan sukupuoli, eli miesopettajan ollessa kyseessä kaikki, sekä tytöt että pojat menevät miestenpuolelle. ja naisopettajan kohdalla naistenpuolelle.

Vierailija
34/173 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysehän ei ole paapomisesta vaan neurologisesta ongelmasta, joka vaikeuttaa arkea - ei tietenkään niin paljon, että saisi avustajan. Ei myöskään näy välttämättä ulospäin kuin tietynlaisena jatkuvana liikkeenä, kömpelyytenä, motorisissa taidoissa, vaikeuksissa suorittaa tiettyjä juttuja. UIminen olisi loistavaa kuntoutusta.

Tiedustelen paikalliselta uimahallilta heti aamusta! Ehkä mentäisiin jo aamu-uintien aikaan jolloin on hiljaisempaa. Pojalla ei kyllä yhtään mitkään tissit ja pimpit kiinnosta, enkä tiedä montakaan tämänikäistä joilla näin olisi. ap

Vierailija
35/173 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mihin sitten oikeesti raja?

Vierailija
36/173 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No totta kai jos on neurologinen ongelma, niin saa ottaa. Ja muutenkin 7v menee vielä vähän siinä rajalla

Vierailija
37/173 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 16:49"]

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 16:45"]

Miksei muka seitsemänvuotias poika voisi mennä naisten puolelle uimahallissa? Hänhän on vielä aivan lapsi.

[/quote]Ne luokkakaveritytöt ainakin tykkää. 

[/quote]

?????????????????????????????????? ja vielä kerran ?

kyllä meidän lähikoulussa ainakin eskarit ja ekaluokkalaiset ovat käyneet kaikki samassa pukuhuoneessa uimahallireissuillaan. En ajatellut oikeuteen haastaa mistään sex-sävytteisestä retkestä, vaan mielestäni täysin normaalia. NÄin oli itselläkin 80-luvun lopulla ja en saanut kyllä kiksejä luokkakavereiden pip****** enkä usko että pojatkaan siinä iässä katsoi meidän *piip*. 

Vierailija
38/173 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 18:37"]Miten seksuaalisina te oikein pidätte eka-toka luokkailaisia? Miksi pitää väkisin aikuisten tehdä ongelma lapsille täysin luontevasta asiasta. Lapset eivät tuossa iässä lainkaan ajattele sukuopuolieroja muuten kuin niin että pukeutuvat eri lailla, leikkivät eri leikkejä, jokus. Kyllä on lapsi nähnyt liikaa aikuisten elämää tai sitten on jotain muuta esim. hyväksikäyttö taustalla jos seksuaalisesti toista lasta tuossa iässä katsoo.
[/quote]

Ton ikäsenä sitä juuri niitä lääkärileikkejä leikitään

Vierailija
39/173 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun poika vielä ekaluokkalaisena tuli naisten puolelle. 8-vuotiaana otin papan mukaan, papan kanssa meni miesten puolelle ja pappa opetti miten siellä toimitaan. Ei se nyt mitään rakettitiedettä ole. Vaatteet kaappiin, pyyhe ja uikkari messiin ja suihkun kautta altaan reunalle odottamaan, että äiti tulee. Eli uiminen yksin kielletty. Jos sählää kaapin oven kanssa, ei se nyt maata kaada, vaikka jäisi auki. Ei pojan mukaan tarvi mitään kännyköitä laittaa, vaatteet vaan, vaikka kaappi jäisi auki. Luotetaan nyt vähän noihin meidän lapsiin.

Vierailija
40/173 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt joku mamma haluaa paapoa omaa pikkupikkupoikaansa niin kovin, ettei uskalla edes yksin suihkuun päästää, niin opettakaa pojillenne edes, ettei toisten haaroväliä tai tissejä jäädä tuijottamaan. Tuntuu erittäin häiritsevältä, vaikka vasta poikia ovatkin.
ps. Opettakaa niitä lapsia vähän itsenäisemmiksi. 7- vuotias kyllä kykenee peseytymään ja pukemaan itse, jos hänet siihen opettaa. Vammaiset onkin sitten asia erikseen...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan