Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seitsemän vuotta täyttänyt poika uimahallissa naisten puolelle?

Vierailija
06.09.2015 |

Olen nainen ja yksinhuoltaja, haluaisin kuitenkin käydä poikani kanssa uimahallissa. Voiko hän tulla mukanani naisten puolelle? Hän ei ole aivan kuten me muut ihmiset ja tarvitsee apua esim. kaapin avaamisessa (täällä panttisysteemi) ja jonkin verran myös suihkussa, pukeutumisessa jne. Kysyn vielä uimahallilta huomenna, mutta onko tähän jotain ohjeistusta?

Kommentit (173)

Vierailija
1/173 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pohdin samaa. Minun poika täyttää kohta kahdeksan mutta en oikein usko että yksin pärjää pukuhuoneessa.

Vierailija
2/173 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 16:43"]

Itse pohdin samaa. Minun poika täyttää kohta kahdeksan mutta en oikein usko että yksin pärjää pukuhuoneessa.

[/quote]

En siis ole ainoa tässä veneessä :) Itse asun kohtuullisen pienellä paikkakunnalla eikä poika avustajakaan mistään saa, kerron sitten miten kävi. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/173 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kouluikäiset pojat menee miesten puolelle. Oli meidänkin pojalla ongelmia kaapin avaamisessa, mutta kysyi sitten apua joiltain mieheltä sieltä. Jos suihkussa käynti ei luonnistu 7-vuotiaalta, niin voi sitten kotona käydä kunnolla suihkussa äidin avustamana. 

Vierailija
4/173 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei muka seitsemänvuotias poika voisi mennä naisten puolelle uimahallissa? Hänhän on vielä aivan lapsi.

Vierailija
5/173 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 16:45"]

Miksei muka seitsemänvuotias poika voisi mennä naisten puolelle uimahallissa? Hänhän on vielä aivan lapsi.

[/quote]Ne luokkakaveritytöt ainakin tykkää. 

Vierailija
6/173 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä kiikastaa jos seitsemänvuotias ei voi tulla naisten puolelle. Sairasta. Pienihän se vielä on.

Vierailija
7/173 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tulee kylpylässä kohta 8 v. naisten puolelle. Uimahallissa ei enää pääsis ja siks en niihin mee.

Vierailija
8/173 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsotaan mitä uimahallissa sanotaan.. On kyllä pienikokoinen mutta huijatakaan en tahdo. Ei voi missään nimessä mennä saunaan yksin, saattaa tipahtaa lauteilta. Suihkussa saattaa käydä tai sitten ei, voi hyvin jättää osan vaatteista pukematta lähtiessään jne. eikä uskalla kysyä keneltäkään vieraalta apua. On siis hivenen vaikea luottaa häntä yksin hoitamaan näitä juttuja :) ap

Vierailija
9/173 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä pääsee vielä kolmasluokkalaisetkin mutta 10 vuotiaat ei enää saa tulla. 7 vuotiaan pitää kyllä vielä kulkea äidin mukana...

Vierailija
10/173 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun itse olin tuon ikäinen poika niin ihailin suuresti kaikenikäisiä vanhempia naisia, mutta kyllähän se nolotti nähdä alastomuutta vaikka ne tissit niin upeilta näyttikin :-)

Vierailija
11/173 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viekö kukaan isä koskaan kouluikäistä tyttöä miesten puolelle uimahallissa siksi, että tyttö ei pärjäisi yksin naisten puolella? Vastaus taitaa olla ei. On se jännä, miten poikia paapotaan tässäkin asiassa.

Vierailija
13/173 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 17:01"]Viekö kukaan isä koskaan kouluikäistä tyttöä miesten puolelle uimahallissa siksi, että tyttö ei pärjäisi yksin naisten puolella? Vastaus taitaa olla ei. On se jännä, miten poikia paapotaan tässäkin asiassa.
[/quote]

Juuri näin. Mun esikoinen on 6-vuotias tyttö ja osaa pukkarissa ja suihkussa toimia täysin itsenäisesti. Ja saunan voi jättää väliin jos se huolettaa. Kouluikäistä en enää tosiaan veisi toisen sukupuolen puolelle.

Vierailija
14/173 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 17:03"]

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 17:01"]Viekö kukaan isä koskaan kouluikäistä tyttöä miesten puolelle uimahallissa siksi, että tyttö ei pärjäisi yksin naisten puolella? Vastaus taitaa olla ei. On se jännä, miten poikia paapotaan tässäkin asiassa. [/quote] Juuri näin. Mun esikoinen on 6-vuotias tyttö ja osaa pukkarissa ja suihkussa toimia täysin itsenäisesti. Ja saunan voi jättää väliin jos se huolettaa. Kouluikäistä en enää tosiaan veisi toisen sukupuolen puolelle.

[/quote]

Olethan iloinen, että tyttäresi on terve. Minunkin esikoiseni on, enkä yhtään epäillyt jättää häntä yksin miesten puolelle. ap

Vierailija
15/173 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 16:57"]

Meillä pääsee vielä kolmasluokkalaisetkin mutta 10 vuotiaat ei enää saa tulla. 7 vuotiaan pitää kyllä vielä kulkea äidin mukana...

[/quote]

Vai ei normaalisti kehittynyt 7-vuotias saa vaihtaa vaatteita ja käydä suihkussa yksin? Kaikki tuntemani yli 6-vuotiaat ovat aina käyneet uimahalleissa kaveriporukalla ilman kenenkään mamman suihkuopastusta.

Vierailija
16/173 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä on tapana, että koululaiset menevät oman sukupuolensa pukuhuoneisiin. Ja tiedoksi, jos lapsi pärjää yksin, niin ei täällä tarvitsisi kysyä. Lapsia on monenlaisia. Saisi tulla lisää perhepukuhuoneita. Jokaiseen uimahalliin. Olisiko ketään samanikäistä kaveria mukaan.? Kahdestaan pärjää paremmin. 

Vierailija
17/173 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa. Ainakin Vantaalla uimahallin järjestyssäännöissäkin jo sanotaan että kouluikäiset oman sukupuolensa pukuhuoneisiin.

Vierailija
18/173 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

oma poika 8v on tähän asti aina ollut mukanani naisten puolella (jos isä ei mukana).  Koskaan kukaan ei ole ollut tästä ihmeissään. Asumme espoossa ja käymme uimassa sekä espoossa, helsingissä, vantaalla, kirkkonummella ja kauniaisissa.  Kaikki tuntemani jolla saman ikäiset pojat ovat toimineet samalla tavalla. Kohta tosin varmaa  koittaa aika jolloin poika itse haluaa miesten puolelle.

Vierailija
19/173 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla terve 8v poika ja varmasti pärjäisi yksin miesten puolella, mutta en halua laittaa häntä sinne yksin pedofiilien takia, missä muualla ne päivystäis kuin juuri uimahallisssa! Eli jos ei isä pääse mukaan uimahalliin, niin ei sinne lähdetä.

Vierailija
20/173 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 18:00"]

oma poika 8v on tähän asti aina ollut mukanani naisten puolella (jos isä ei mukana).  Koskaan kukaan ei ole ollut tästä ihmeissään. Asumme espoossa ja käymme uimassa sekä espoossa, helsingissä, vantaalla, kirkkonummella ja kauniaisissa.  Kaikki tuntemani jolla saman ikäiset pojat ovat toimineet samalla tavalla. Kohta tosin varmaa  koittaa aika jolloin poika itse haluaa miesten puolelle.

[/quote]

Miksi kasvatatte pojistanne avuttomia vässyköitä? Paapoisitteko tyttäriänne samalla tavalla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yhdeksän