Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päätinkin alkaa passata miestäni täysillä

Vierailija
05.09.2015 |

Mieheni on käyttäytynyt viimeisimmän vuoden ajan aivan kammottavalla tavalla itseäni kohtaan: haukkuu minua mm. p*skakasaksi ja haisevaksi lehmäksi tms. sekä uhkailee ja saa raivokohtauksia sekä huutaa. Olen harkinnut eroa jo pidemmän aikaa, mutta päätin tosissani vielä kokeilla, mitä tapahtuu, jos kokeilenkin uutta lähestymistapaa asiaan. Olen itse tasa-arvoisesta perheestä ja ennen mekin tehtiin kotityöt puoliksi, kun meillä on kuitenkin kaksi pientä (molemmat uhmaikäisiä) lasta, joten suurin osa ajastani on mennyt lasten hoitamiseen. Mies on myös valittanut minusta vanhemmilleen ja haukkuu laiskaksi ja flegmaattiseksi, kun en passaa häntä.

Tänään päätin, että passaan siis miestä. Sovimme sen yhdessä tuumin. Teen hänelle eteen ateriat ja laitan ne tarjolle hänen toiveidensa mukaan sekä muutenkin passaan ja laitan vaatteet valmiiksi. Muutan myös asennettani nöyremmäksi. Kokeilumme on syyskuun loppuun saakka ja pyysin, että mies kertoo vanhemmilleen minusta kerrankin positiivisemmalla tavalla jne. Tosin mahdollisesti aion harkita eroa sitten lokakuussa. Tämä ei ole provo. Miltä kuulostaa?

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ei siis myöskään tee meillä mitään ns. miesten töitäkään, vaan mies vinkuu itse minut vaihtamaan lamput ja korjaamaan lipaston jne. Ja maksan myös 50% ruoista sekä miehen vastikkeen kokonaan. Olen vain niin kypsä tähän ainaiseen riitelyyn, että ehkä tämä sitten auttaa. Mies nimittäin on pyytänyt minua aiemminkin ottamaan mallia mummostani ja papastani (mummo passaa pappaani aivan mielettömän paljon).

Vierailija
2/64 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun avokki tekee tuota aina, siis passaa kokoajan ei tee siitä numeroa, ai niin avokki ei olekkaan suomalainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sä jaksat sitä jonkun aikaa entäpä kun et?

Vierailija
4/64 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, mies vielä totesi, että muun loppuajan saisin olla mielellään poissa hänen silmistään, niin täydellistä olisi. :P Olen siis lasten kanssa lastenhuoneessa muun ajan paitsi ne kokkaamiset ja siivoamiset + tarjoilut. Nukun myös eri huoneessa kuin mieheni, eikä meillä ole ollut seksiä melkein pariin vuoteen (miehellä paha impotenssiongelma sekä haluttomuus).

Vierailija
5/64 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä  sinä tuosta saat?

Vierailija
6/64 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän myös tuota passaamiskuviota, jos mies ns. tuo leivän taloon eli tienaa hyvin ja antaa naisen käyttöön rahaa. Meillä maksan oikeasti kaikesta puolet, vaikka tuloni ovat pienemmät, rakkauttakaan ei enää ole, enkä hyödy miehestä mitenkään. Olemme ainoastaan lasten vuoksi aviossa enää. Tämä on minulta täysin epätoivoinen viimeinen tekoni tässä tilanteessa.

Vierailija
7/64 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 19:07"]

Mitä  sinä tuosta saat?

[/quote]

En mitään. Mies tosin lupasi jutella mukavammin minusta vanhemmilleen. Itseäni nimittäin korpeaa se hänen mustamaalaamisensa meikäläistä kohtaan. Lisäksi katson, mitä tapahtuu. Muuttuuko mikään muu parempaan.

Vierailija
8/64 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset vaan eroa heti?

Vierailija
9/64 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat moiseen alistua niin mikäpä siinä. Itse en ikimaailmassa suostuisi.

Vierailija
10/64 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 19:09"]

[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 19:07"]

Mitä  sinä tuosta saat?

[/quote]

En mitään. Mies tosin lupasi jutella mukavammin minusta vanhemmilleen. Itseäni nimittäin korpeaa se hänen mustamaalaamisensa meikäläistä kohtaan. Lisäksi katson, mitä tapahtuu. Muuttuuko mikään muu parempaan.

[/quote]

Mitä väliä sillä on, mitä mies vanhemmilleen kertoo? 

Älä nyt hyvä nainen alistu tuollaiseen vaan ota suosiolla ero ja säilytä itsekunnioituksesi. Ei lapsetkaan saa hyvää mallia tuollaisesta touhusta.

Vierailija
11/64 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 19:09"]

Mikset vaan eroa heti?

[/quote]Haluaa, että mies muistaa sitten mitä menetti? :'D

Älä nyt vaan ap päädy siihen, että tuollainen kuvio on ok. Mies ei arvosta sua yhtään, joten ei ole sinun huolenpitoasi ansainnut. 

Vierailija
12/64 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo on ihan hyvä kokeilu. Eikä se kestä kuin syyskuun loppuun, kyllä sen aikaa kestää. Mutta mitä ap sen jälkeen aikoo tehdä? Ero on melkeinpä ainoa ratkaisu, koska tuskinpa ne miehen kauniit sanat (?) asiaa paremmaksi muuttaa. Ja voi hyvinkin olla, että mies ei muutu, vaikka ap kuinka passaisi, vaan haukkuu edelleen ja käyttäytyy huonosti.

Kostona tuo voisi olla hyvä. Ensin kuukausi viimeisen päälle paapomista ja sitten kamat kasaan ja muutto pois kotoa yhdessä päivässä. Voisi äijällä vähän leuka loksahtaa.

Vierailija
13/64 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 18:59"]

Mieheni on käyttäytynyt viimeisimmän vuoden ajan aivan kammottavalla tavalla itseäni kohtaan: haukkuu minua mm. p*skakasaksi ja haisevaksi lehmäksi tms. sekä uhkailee ja saa raivokohtauksia sekä huutaa. Olen harkinnut eroa jo pidemmän aikaa, mutta päätin tosissani vielä kokeilla, mitä tapahtuu, jos kokeilenkin uutta lähestymistapaa asiaan. Olen itse tasa-arvoisesta perheestä ja ennen mekin tehtiin kotityöt puoliksi, kun meillä on kuitenkin kaksi pientä (molemmat uhmaikäisiä) lasta, joten suurin osa ajastani on mennyt lasten hoitamiseen. Mies on myös valittanut minusta vanhemmilleen ja haukkuu laiskaksi ja flegmaattiseksi, kun en passaa häntä.

Tänään päätin, että passaan siis miestä. Sovimme sen yhdessä tuumin. Teen hänelle eteen ateriat ja laitan ne tarjolle hänen toiveidensa mukaan sekä muutenkin passaan ja laitan vaatteet valmiiksi. Muutan myös asennettani nöyremmäksi. Kokeilumme on syyskuun loppuun saakka ja pyysin, että mies kertoo vanhemmilleen minusta kerrankin positiivisemmalla tavalla jne. Tosin mahdollisesti aion harkita eroa sitten lokakuussa. Tämä ei ole provo. Miltä kuulostaa?

[/quote]

Mä oisin jo vaihtanut osoitetta miehen käytöksen takia, taatusti en passais. Et ole ihan järkevä.

Vierailija
14/64 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 18:59"]Mieheni on käyttäytynyt viimeisimmän vuoden ajan aivan kammottavalla tavalla itseäni kohtaan: haukkuu minua mm. p*skakasaksi ja haisevaksi lehmäksi tms. sekä uhkailee ja saa raivokohtauksia sekä huutaa. Olen harkinnut eroa jo pidemmän aikaa, mutta päätin tosissani vielä kokeilla, mitä tapahtuu, jos kokeilenkin uutta lähestymistapaa asiaan. Olen itse tasa-arvoisesta perheestä ja ennen mekin tehtiin kotityöt puoliksi, kun meillä on kuitenkin kaksi pientä (molemmat uhmaikäisiä) lasta, joten suurin osa ajastani on mennyt lasten hoitamiseen. Mies on myös valittanut minusta vanhemmilleen ja haukkuu laiskaksi ja flegmaattiseksi, kun en passaa häntä.

[/quote]

Hyvältä. Meillä on samanlaista ja tiedän, että mies olisi täysin tyytyväinen kunhan koti olisi siisti ja saisi tarpeeksi valmistettua ruokaa sekä seksiä. Taidanpa kokeilla minäkin ;)

Vierailija
15/64 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hirveältä. Omalta kohdaltani koko suhde olisi ohi siinä vaiheessa kun mies nimittäisi mua paskakasaksi.

Vierailija
16/64 |
05.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en palkitsisi miehen huonoa käytöstä passaamalla. Vaihtoon menisi. Ihan sama mitä mielipuolta sen vanhemmat minusta olisivat, ei paljon liikuttaisi.

Vierailija
17/64 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, kokeilu jatkuu. Mies heti aamun aluksi haukkui minut taas "haisevaksi p*skaläjäksi" ja sanoi, että "menehän valmistelemaan sitä aamiaista, v*tun ihrakasa ja haiseva lehmä!". Eilen illalla menin auliisti lenkille, kun hän haukkui minua lihavaksi (olen siis 174 cm/66 kg - en nyt niin timmi, mutten mikään läskikään). T. ap

Vierailija
18/64 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 09:42"]No niin, kokeilu jatkuu. Mies heti aamun aluksi haukkui minut taas "haisevaksi p*skaläjäksi" ja sanoi, että "menehän valmistelemaan sitä aamiaista, v*tun ihrakasa ja haiseva lehmä!". Eilen illalla menin auliisti lenkille, kun hän haukkui minua lihavaksi (olen siis 174 cm/66 kg - en nyt niin timmi, mutten mikään läskikään). T. ap
[/quote]

Siis täh ja jaksat kuunnella tommosta sontaa? Nyt kokeilu seis ja oma asunto hakuun. Haukkukoot miehesi vaikka vessapyttyä.

Vierailija
19/64 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

wtf???

Vierailija
20/64 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä lapset ovat? Tuo voi olla aika hämmentävää ja pelottavaa, pienetkin lapset ymmärtävät yllättävän paljon. Jos joudutte kökkimään ikään kuin piilossa jossain lastenhuoneessa ettei isi suutu :(