Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Päätinkin alkaa passata miestäni täysillä

Vierailija
05.09.2015 |

Mieheni on käyttäytynyt viimeisimmän vuoden ajan aivan kammottavalla tavalla itseäni kohtaan: haukkuu minua mm. p*skakasaksi ja haisevaksi lehmäksi tms. sekä uhkailee ja saa raivokohtauksia sekä huutaa. Olen harkinnut eroa jo pidemmän aikaa, mutta päätin tosissani vielä kokeilla, mitä tapahtuu, jos kokeilenkin uutta lähestymistapaa asiaan. Olen itse tasa-arvoisesta perheestä ja ennen mekin tehtiin kotityöt puoliksi, kun meillä on kuitenkin kaksi pientä (molemmat uhmaikäisiä) lasta, joten suurin osa ajastani on mennyt lasten hoitamiseen. Mies on myös valittanut minusta vanhemmilleen ja haukkuu laiskaksi ja flegmaattiseksi, kun en passaa häntä.

Tänään päätin, että passaan siis miestä. Sovimme sen yhdessä tuumin. Teen hänelle eteen ateriat ja laitan ne tarjolle hänen toiveidensa mukaan sekä muutenkin passaan ja laitan vaatteet valmiiksi. Muutan myös asennettani nöyremmäksi. Kokeilumme on syyskuun loppuun saakka ja pyysin, että mies kertoo vanhemmilleen minusta kerrankin positiivisemmalla tavalla jne. Tosin mahdollisesti aion harkita eroa sitten lokakuussa. Tämä ei ole provo. Miltä kuulostaa?

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tyyppejä kelle mikään ei riitä. Eksä sanoi että hän juo ja on paskamainen mulle koska nalkutan. Sanoin että selvä, lopetan nalkuttamisen. Tiukkaa teki!! Voi helv!!! Vuoden päästä päätin että en enää jaksa, kysyin että mites on mennyt niinku omasta mielestä. Kuulemma hyvin :D kaljaa oli mennyt kolmannes enemmän, vinoilua ja ilkeilyä minä kuullut yhtä paljon mutta mies voi hyvin ilman nalkutusta, jee kiva.

on nyt eksä, todellakin!!

sanoisin että kokeile, siinä näät sen "rakkauden" määrän ja miten sua arvostetaan..onnea matkaan! 

Vierailija
22/64 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko olla provo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies ollut aina tuollainen? Onko mielenterveysongelmia vai muuten vain idiootti? Kai olet miehen vanhemmille kertonut miten kauniisti mies sinua kohtelee/nimittelee. Lapsenne saavat kyllä kamalan kuvan parisuhteesta.

Vierailija
24/64 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2015 klo 09:56"]

Pakko olla provo.

[/quote]

kyllä tuommoisia pareja on jotka vasn sinnittelee yhdessä ja ympäristö kärsii. Mun setä on alkoholisti ja vaimonsa lähimmäisriippuvainen. Mies juo, vaimo nalkuttaa ja kertoo kuka jaksaa enää kuunnella miten on paska mies. Lapset pelkäsi lapsina, nyt aikuisina ei kunnioita isäänsä mutta ei enää äitiäänkään. Muuttivat omilleen heti peruskoulusta päästyä.

Mieti ap miten "mukava" lapsuus teidän perheessä olevilla lapsilla on. 

Vierailija
25/64 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, olimme miehen kanssa kahden kesken keittiössä, niin mies läpsäisi mua avokämmenellä kasvoille, alkoi töniä ja uhkailla ja haukkui lutkaksi ja taas ihraläjäksi. Ei hän ollut mua päähäni läpsinyt enää pitkiin aikoihin. Muutenkin mies alkoi vaatia melkein ravintolabuffet-tasoista aamiaista sekä alkoi jankuttaa, että käytännön pitäisi jatkua tämän kokeilujakson jälkeenkin. Lisäksi mies haluaisi nyt, että valmistan päivälliseksi keittokirjoista joitain todella hidastekoisia ruokia, joita emme ole koskaan aiemmin edes syöneet ja joista en itse pidä. Hän siis ottaa ilon irti tilanteesta, kun tietää, että yleensä pidän sanani kyllä.

Olisikin ollut jo liian hyvää, jos mies olisi jotenkin muuttunut. Sen sijaan mies on tänään ollut pahempi kuin pitkiin aikoihin (eilistä lukuunottamatta). Ja mieskin on edelleen eron kannalla (puhuimme siitä yhteistuumin eilen), mutta haluaa, että pitäydymme tässä passaamishommassa oikeasti. Lisäksi mies ei enää suostu juurikaan tekemään mitään muitakaan kotitöitä, vaan lähinnä makoilee sängyllään ja katselee televisiota tai pelaa konsolilla. T. Ap

Vierailija
26/64 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 19:08"]

Ymmärrän myös tuota passaamiskuviota, jos mies ns. tuo leivän taloon eli tienaa hyvin ja antaa naisen käyttöön rahaa. Meillä maksan oikeasti kaikesta puolet, vaikka tuloni ovat pienemmät, rakkauttakaan ei enää ole, enkä hyödy miehestä mitenkään. Olemme ainoastaan lasten vuoksi aviossa enää. Tämä on minulta täysin epätoivoinen viimeinen tekoni tässä tilanteessa.

[/quote]

Eipä tuo tuosta mihinkään tule muuttumaan, ero on paras ratkaisu. 

Vierailija
27/64 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ymmärrän tosiaan niitä passaavia perheenemäntiä paremmin. Juuri kun olimme saaneet epätavallisen hienon ja monipuolisen aamiaisemme syötyä, niin mies sanoi, että mä voisinkin alkaa jo valmistella lounasta. Eli siis mies nauttii nyt täysin siemauksin, kun sai musta täyspäiväisen kokin ja palvelijan. Ja tosiaan aamulla hän löi mua (avokämmenellä ainoastaan tosin) päähän, kun vahingossa lempeästi hipaisin häntä. Mies siis alkoi myös väittää, että en saisi koskettaa häntä edes vahingossa tai hänellä on kuulemma oikeus täräyttää mun nyrkillä, jos niin teen.

Vierailija
28/64 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 19:04"]

Minun avokki tekee tuota aina, siis passaa kokoajan ei tee siitä numeroa, ai niin avokki ei olekkaan suomalainen.

[/quote]

miten kehtaat elää itsesis kanssa? en voisi ikinä käyttää toista noin törkeesti hyväksi - vaikka hän tekee sen ehkä omasta tahdostaa, hän on kuitenkin ihminen joka joskus kaipaa lepoa ja vähän hemmottelua. Vai onko hänen työ palvella sinua?

Vierailija
29/64 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 19:04"]

Minun avokki tekee tuota aina, siis passaa kokoajan ei tee siitä numeroa, ai niin avokki ei olekkaan suomalainen.

[/quote]

miten kehtaat elää itsesis kanssa? en voisi ikinä käyttää toista noin törkeesti hyväksi - vaikka hän tekee sen ehkä omasta tahdostaa, hän on kuitenkin ihminen joka joskus kaipaa lepoa ja vähän hemmottelua. Vai onko hänen työ palvella sinua?

Vierailija
30/64 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

häh,ootko tollo ap? mitä sä aikusta miestä passaat ei mee hyvin sullakaa

Vierailija
31/64 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, lopeta se suhde nyt, äläkä jää jonkun "pidän aina sanani" -höpinän takia nyrkkeilysäkiksi ja likasangoksi edes kuukaudeksi.

Vierailija
32/64 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun lassukan fantasia taas.

Vierailija
33/64 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee miehestä rikosilmoitus.

Vierailija
34/64 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tämä on provo, onhan? Nyt laitat nauhurin nauhoittamaan haukkumista ja kuuntelutat sen appivanhemmilla jos tuo on nyt ylpeydestä kiinni. Hyvä myös poliiseja varten jos mies hakkaa. Pakkaa kamat, ota lapset ja häivy heti. Se mies ei muutu miksikään ja tilanne tulee vaan pahenemaan. Sitten se lähteminen on vielä vaikeampaa kun on saanut haukkumalla vietyä sun viimeisetkin voimavarat ja itsekunnioituksen ja vaikuttaa että on vienyt jo.

Vierailija
35/64 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, olet ääliö!

Vierailija
36/64 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on lassukan tekemä provo. Ei ole naista nähnytkään.

Vierailija
37/64 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihan tama ole totta? Ei kai kukaan meneta omanarvontuntoaan noin perusteellisesti? Ap:n kuvailema toiminta on orjuutta, ei parisuhde. Jos sattuisi olemaan totta, lahtisin lasten kanssa turvakotiin seuraavalla ovenaukaisulla.

Vierailija
38/64 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo tai ei mutta tiedän tollasia naisia, ihan tyhmiä kuin ämpärit ja ei voi lähteä vaikka saa turpaan ja haukkuja sitten passataan vaan ja valitetaan. Exäni äiti oli tällainen tyhmä tumpula, enkä ihmettele sillä kasvatuksella miksi miehestä tuli kunnon laiskadovinisti ja naisten alisaja, sanoi vielä omasta tyttärestään ja hänen suhteestaan joka on kaikinpuolin huono ja väkivaltainen että; "eihän nyt voi lähteä tuosta suhteesta eikä toivottavasti lähdekään koskaan, kuolee muuten..." mitä vittua?? Ei suinkaan nykyään voi poliisille ilmoittautua ja hakea turvapaikkaa vasn srn sijasn pelkää silmästä silmään joka päivä.. Todella uskomattomia ihmisiä löytyy maailmasta, typeriä ja tyhmiä ja sivullisetkin kärsii. Itse en jäänyt suhteeseen heti kun miehen oikea luonne kävi selville, hyvin piilotteli sitä ensin.

Vierailija
39/64 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sun mies tappaa sut, niin hänellä oli siihen mielestään oikeutettu syy. Sinä teit jotain väärin. Kohta se täräyttää lapsia. Ero on vaarallisinta aikaa sinulle ja lapsille, kun on jo fyysistä väkivaltaa nytkin. Tarvitset itsellesi ulkopuolista tukea. Sairaan ihmisen sairaisiin leikkeihin lähtemisestä ei seuraa mitään hyvää. Juokse pakoon.

Vierailija
40/64 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä menee aina hetki miehen kanssa paremmin, kun mä jaksan olla se passaava osapuoli joka myös joka ilta imee hänen kikkeliään. Kuitenkin mä aina kyllästyn siihen rooliin, koska en saa mitään takaisin, joten kauan se ei toimi. En halua kuitenkaan lasten takia erota, eikä meillä siis mitenkään superkurjaa ole, intohimo vaan puuttuu ja ainakin mun puolelta se aiheuttaa aina välillä riitoja. Kun meillä on seksiä, emme tappele.